Tokie turėtų atsirasti Klaipėdos ir Nemuno bei Klaipėdos ir Vakarinės gatvių, taip pat Stoties, Pušaloto ir Marijonų gatvių sankryžose.
O artimiausiame miesto Tarybos posėdyje bus sprendžiama ir dėl J. Basanavičiaus ir Beržų gatvių sankryžos rekonstrukcijos į žiedinę.
Jau šių metų rugsėjo viduryje panevėžiečiai turėjo pratintis prie naujos važiavimo tvarkos J. Basanavičiaus ir Beržų gatvių sankryžoje: važiuojant nuo Velžio kelio pusės, Beržų gatvės dešinė eismo juosta nuo šiol skirta važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę, o kairė – sukti tik į kairę.
Atitinkamai Beržų gatvėje, atvažiuojant nuo Ramygalos g., dešinė eismo juosta skirta sukti į dešinę, vidurinė – važiuoti tiesiai, o kairė – sukti tik į kairę.
Daugiausia nepatogumų dėl naujų pokyčių teigia patyrę ne prie senosios tvarkos pratę vairuotojai, o aplinkinių daugiabučių gyventojai, mat buvo pradėtas riboti ir automobilių statymas Beržų gatvėje.
Visą straipsnį skaitykite lapkričio 21 dienos (antradienio) „Sekundės“ laikraštyje.
Komentarai
Baikit taškyti pinigus nesąmonėms. Geriau tieskit naujas gatves, naujas miesto arterijas, nes miestas visiškai užsikimšo po išmaniųjų šviesoforų invazijos. Pratęskit Vakarinę iki Molainių Norfos, Šiaurinę iki Senamiesčio gatvės, Pietinę nuo Ramygalos gatvės iki Molainių ir t.t. Nuimkit tranzitinius srautus nuo miesto centro !!!
Puiku. Noretųsi, kad viskas vyktų sparčiau