Dėl gatvių remonto nuo pirmadienio keisis 4, 6, 6A, 16 autobusų maršrutai. Tokie pokyčiai planuojami iki pat 2021-ųjų gruodžio, kai Elektros ir Vasario 16-osios gatvės bus baigtos tvarkyti.
Autobusai 4-uoju maršrutu kursuos šiomis gatvėmis: J. Basanavičiaus g.–Smėlynės g.–Senamiesčio g., o grįš Senamiesčio g.–Marijonų g.–Stoties g.–Respublikos g.–P. Puzino g.–A. Smetonos g. (toliau maršruto trasa nesikeičia). Autobusai 6-uoju ir 6A maršrutais kursuos J. Basanavičiaus–Smėlynės–Marijonų–Pušaloto gatvėmis, o grįš Stoties g.–Respublikos g.–P. Puzino g.–A. Smetonos g. (toliau maršruto trasa nesikeičia).
Autobusai 16-uoju maršrutu važiuos Parko –Tulpių–Taikos al.–Stoties gatvėmis, o grįš Stoties–Taikos al.–Tulpių–Parko gatvėmis.
Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus specialistės Inos Urbonavičienės teigimu, uždarius remontui centrines Elektros ir Vasario 16-osios gatves, autobusų eismą svarstyta nukreipti A. Jakšto gatve. Tokia idėja liko neįgyvendinta po bandymų paaiškėjus, kad tokių gabaritų transporto priemonei ja važiuoti būtų neįmanoma. Pasak I. Urbonavičienės, autobusas bandė porą kartų važiuoti šia gatve ir kilo bėdų sukant į kairę iš itin judrios Smėlynės gatvės. Be to, autobusui sudėtinga įveikti staigų A. Jakšto gatvės posūkį.
„Autobusas posūkyje išlenda į priešpriešinę eismo juostą. Jei tuo metu važiuotų automobilis, būtų liūdna“, – sako I. Urbonavičienė.
Po bandymų paaiškėjo, kad autobusams nepritaikyta ir A. Jakšto–Stoties gatvių sankryža. Joje pasukti į dešinę trukdo remontuojant gatvę sudėti borteliai.
„Norėjome A. Jakšto gatve organizuoti 6, 6A, 4 autobusų eismą pirmyn ir atgal, bet paaiškėjo, kad ji nėra pritaikyta viešajam transportui, tad buvo pasirinkti kiti, mažiausiai skausmingi ir labiausiai viešajam transportui pritaikyti variantai“, – aiškino I. Urbonavičienė.
Pasikeitus autobusų maršrutams, atsiras ir naujų autobusų stotelių. Vieną jų numatyta įrengti P. Puzino gatvėje, vos užsisukus link Panevėžio pataisos namų. Ši stotelė vadinsis „J. Balčikonio gimnazija“. Šia gatve daugiau nei metus važiuos 4, 6 ir 6A autobusai. Dar trys naujos laikinos stotelės atsiras Tulpių gatvėje ir Taikos alėjoje. I. Urbonavičienės teigimu, viena tarpinė stotelė 16-ojo maršruto autobusui bus įrengta Tulpių gatvėje netoli galinės 8-ojo maršruto autobuso stotelės. Pastaroji 16-ajam maršrutui netinka, nes į ją įvažiavęs autobusas nebegalėtų pasukti į dešinę.
„Planuojame įrengti peroną, kad žmonės galėtų laukti autobuso“, – tvirtina specialistė.
Dar dvi laikinos stotelės numatytos abiejose Taikos alėjos pusėse. Pasak I. Urbonavičienės, dėl jų tikslių vietų dar svarstoma. Veikiausiai stotelė bus įrengta automobilių vietų sąskaita už alaus daryklos, arčiau Respublikos gatvės, kur dabar yra automobilių stovėjimo aikštelė.
Po tokių maršrutinių autobusų eismo permainų susisiekimas su miestu taps patogesnis Tulpių mikrorajono gyventojams, tačiau kitiems teks susitaikyti, kad Panevėžio centras bus sunkiau pasiekiamas.
Pasiekti Laisvės aikštę, Respublikos, Kranto ir kitas gretimas gatves teks arba nuo J. Basanavičiaus gatvės pradžios, arba susidėlioti kitą maršrutą.
I. Urbonavičienė sutinka, kad pirmomis dienomis vairuotojams ir autobusų keleiviams bus sudėtinga susigaudyti.
„Suprantu, kad žmonėms kils problemų, nepatogumų, bet šiuo atveju neturime kito pasirinkimo“, – tvirtina Savivaldybės atstovė.
Esmines autobusų eismo permainas diktuoja dar vieni remonto darbai miesto centre. Greta tebetvarkomos Laisvės aikštės esančiose Elektros ir Vasario 16-osios gatvėse numatyta pakeisti dabartinę asfalto dangą į trinkeles, taip pat trinkelėmis iškloti šaligatvius, atnaujinti lietaus nuotekų tinklus.
Dėl šių darbų Savivaldybė praėjusią savaitę pasirašė rangos sutartį su Panevėžio statybos trestu, jau nuo praėjusios vasaros rekonstruojančiu Laisvės aikštę su jos prieigomis. Šios remontą žadama užbaigti lapkritį–gruodį.
Elektros, Vasario 16-osios gatvių remontas atsieis 1 mln. eurų, Laisvės aikštės – apie 6 mln. eurų.
Komentarai
Ar negalite,ar nenorite autobusų maršrutus parodyti schematiškai.Pav. žalia linija 4 maršr. raudona linija 6 maršr. ir t.t.
http://www.stops.lt/panevezys/#bus/map
Ar iš Vilniaus gatvės nebebus galima daeiti iki Miltinio teatro?????????????????????????????
„Nuostabu“. Kiekvieną rytą einu į darbą ir galvoju, ar pateksiu. Vis kas nors kurors užsitveria ir pradeda remontuoti kelius:). Dabar, kadangi dirbu centre, panašu, kad apskritai reikės mokytis teleportuotis arba pasiieškoti malūnsparnio:). Panašu, kad koronos keliamų rūpesčių mums čia kaip ir mažoka… , bet, žinoma, vis tiek ačiū partijai ir vyriausybei:))))„ Tuo labiau, kad savivaldybės klerkai „supranta, kad žmonėms kils problemų, nepatogumų, bet šiuo atveju neturi kito pasirinkimo“, (nors tu raudok:)
jai jus turite metodika kaip padaryti aiksciu ir gatviu remonta per viena diena tai gal galite pasidalinti patirtimi, as ir gyvenu centre ir dirbu centre, ir tikrai statybos sukelia tam tikru nepatogumu, bet as gal jau geriau pakentesiu ir po keliu menesiu vaisciosiu po renovuota aikste,
Keli mėnesiai – tikrai ne problema, bet tai – ilgiau kaip metams. kodėl ne paieškojus optimalaus varianto.
visą gatvę ir visą aikštę rekonstruoti per 1 naktį nuo 20 iki 7 val. ir be jokio garso.
Po kelių mėnesių? Jūs čia rimtai?
Nebepjauk tu grybo 😀
Vargśiukė, dėve, dėve, kiekvieną rytą
Dėve, dėve, ir kur ritasi pasaulis, prie rusa buva geriau
Gal nemaišykite, gerbiamoji, musių su kotletais:)
Jei jums prie ruso buvo geriau, tai jau tikrai dĖve, dĖve:))))
Iš jūsų raudų susidaro įspūdis, kad Panevėžio centro dydis keliasdešimt hektarų. Gal, panele, laikas prisiminti tokį susisiekimo būdą, kuris vadinasi „eiti pėstute“ ? Per uždarytą miesto centrą skersai išilgai pereinam per max dešimt minučių. Kojelėmis – tapu tapu — ir sveikata ir svorio metimas ir ekologija.
Tai kad panelė Vida paprastai tik kojelėmis ir vaikšto. Taip kad ačiū už rūpestį – su sveikata, svoriu ir ekologija viskas tvarkoje. Tik su patekimu į darbą, kaip jau minėjau, sudėtinga -ar autobusu, ar pėsčia, tas pats galas:)
priminkite kada autobusai ir automobiliai įvažiuodavo į Laisvės a. vidurį?
Nebent arkliai kai turgus joje buvo…
Jei kartais užmiršote straipsnį, cituoju : „Pačiame miesto centre prasidėjus dviejų gatvių – Elektros ir Vasario 16-osios atkarpos iki A. Smetonos gatvės – remontui daugiau nei metus ši dalis taps neišvažiuojama“ (vadinasi ir nepraeinama, neperbrendama ir t.t. ir pan.). Kuo čia dėta Laisvės a. ir arkliai palieku spręsti jums pačiai…
1960M. lenino aikštė buvo.Autobusai aplink aikštę važinėdavo.Na tada ir transporto labai mažai būdavo.Nuosavą mašiną turėdavo vienas iš tukstančio….
keista, kad nepatenkat į darbą. Nu nemačiau nei apkasų, nei nei grotų, nei spygliuotos vielos aplink biblioteką… Gal kažkas jūsų ten specialiai neįleidžia?
Priminkite man, jei nesunku, kur aš rašiau, kad NEPATENKU į darbą?
Gal baikit žmogų puldinėti. Teisi Vida. Tai Karpenkos namai griūna, šaligatviai užgriozdinti, nevalomi. Tai jau seniausiai visi šaligatviai išrausti. Tai ateikite, kad tokie gudrūs nuo Parko gatvės iki autobusų stoties nelakstydami ieškant kur rasti koją pastatyti. Dar būdavo galima kiemais per Senvagės prieigas praeiti. Dabar ir ten išrausė. Kenčiam kenčiam, bet kai matai, kad svarbu griebti daug, o apie žmones negalvoti, jau verkti norisi. Vaikščiojau į Laisvės a. pas odontologus. Eini eini ratais, kol atrandi kaip prieiti. O darbininkai Laisvės a. daugiau sėdi negu dirba. Gi matosi kiek per dieną padarė. Ir kaip sau norite, bet Matuzo laikais remontą kai darė buvo palikta žmonėms praeiti neišraustos vietos. O dabar kaip po bombardavimo. Tai gal sutvarkykim vieną dalį ir tada jau eikim prie kitų dalių. Jakšto gatvė parodė, niekas apie daugiafuncionalumą negalvoja, gatvę susiaurino, suolus pastatė atžagariai, posūkius padarė neįveikiamus. Svarbu jiems patiems gražu.
Citata (…..)“Kiekvieną rytą einu į darbą ir galvoju, ar pateksiu“(…..)
Sakyčiau, tarp frazių „ar pateksiu“ ir ‘keista, kad nepatenkat“ yra skirtumas.:) Bet gal tik man taip atrodo:))))
Absurdiškiausias 16-ojo maršruto sprendimas. Kodėl jis negalėtų važiuoti Vasario 16-osios g. – Puzino g. Respublikos g. ir toliau kaip- važiavęs, o grįžti, kaip ir pvz. 6-ojo maršruto autobusas: Stoties g.–Respublikos g.–P. Puzino g.– Vasario 16-osios ir toliau pagal buvusį maršrutą, nes, kiek supratau, rekonstrukcija apima vasario 16-osios g. iki Smetonos g.
Patikslinu: Vasario 16-osios – A. Mackevičiaus – Puzino ir t.t.t
Puiku,kad miestas tvarkomas.Tik pasidžiaugti galime.O rezultatus vertinsime po sutvarkymo.Sutvarkyta Jakšto gatvė-daugeliui nepatinka ne taip pastatyti suoliukai.Man nepatinka aštriais akmenukais grįsta aikštė prie rajono poliklinikos.Tiems kas tik mašinomis važinėja -gal ir nieko.O kai aš į darbą keliauju pėsčiomis-dvi savaitės ir batų kulnus reikia remontuoti.Tiesiog apavo gadinimas į aštrias akmenų briaunas. Jauna mama skundėsi,kad vežimėliu vežant vaikutį – jam net dantukai barška.Gal reikia ne tik gražumą matyti-bet ir patogumą jausti.
Apsaugok viešpatie nuo maro, bado ir tetų Vidų.
visiškai
Ir nuo anonimiškų komentarų dar pridėčiau
toks vaizdas, kad senokai nedavusi…
O ko čia taip bijai tiesos. Matyt iš mašinos neišlipi. Pavaikščiotum pėsčias kaip sakai, kad sveika. Va pavaikščiok. Apeik nors kartą visą centrą ir dar su moteriškais tinkamais į darbą batais. Nes TIKRAI nevaikštai.
Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/gatviu-remontas-uztvers-centra/
Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/gatviu-remontas-uztvers-centra/
Pritariu, reikia grąžinti į gatves maršrutinius mikriukus, jie tikrai išspręstų visas problemas (tik ne Autobusų parko, žinoma)
Nuo gaisrinės aikštės link padarykit požeminę perėją.
SKUBIAI metro liniją nutiesti Piniava – Molainiai su sustojimais prie Kolegijos, prie Ligoninės ir prie buvusio mėsos kombinato