Neseniai centro „Green & Black’s Organic“ atlikti tyrimai parodė, kad produktų spalva turi įtakos mūsų nuotaikai ir laimės pojūčiui. Raudona spalva užima pirmąją vietą. Manoma, kad ji suteikia daugiausia malonumo. Antroje ir trečioje vietose atsidūrė žalia ir oranžinė spalvos. Nedaug nuo jų atsilieka rudo atspalvio – nuo šokolado iki arbatos – produktai. Pilkos ir juodos spalvos produktai laikomi pačiais niūriausiais.
„Raudona spalva labai stipri. Ji žadina apetitą. Tai susiję su artumo jausmu, aistra, energija ir seksualumu, – tvirtina maisto psichologė Kristi Fergiuson. – Žalia simbolizuoja gamtos grožį. Ji susijusi su sveikatos pojūčiu, gali raminti organizmą, o štai oranžinė spalva – palaikyti morališkai. Oranžinė spalva simbolizuoja šilumą, žvalina, kelia nuotaiką ir skatina veikti.“
Spalva ne tik skatina mūsų lūkesčius, bet ir gali pakeisti maisto skonį. Pavyzdžiui, kuo ryškesnė gėrimo spalva, tuo jis atrodo saldesnis. Mokslininkai mano, jog tinkamai parinkus spalvą galima net priversti žmogų pamėgti tai, ko jis anksčiau į burną nedėdavo.