AB „Panevėžio specialus autotransportas“ kviečia išbandyti atnaujintą klientų savitarnos sistemą

AB „Panevėžio specialus autotransportas“ kviečia išbandyti atnaujintą klientų savitarnos sistemą

AB „Panevėžio specialus autotransportas“ siekdamas kurti švarią ir darnią aplinką, gyventojams siūlo tausoti gamtą ir jos išteklius atsisakant popierinių sąskaitų už teikiamas paslaugas ir kviečia prisijungti prie atnaujintos ir dar patogesnės klientų aptarnavimo savitarnos sistemos „Mokesta“. Atsisakyti popierinių sąskaitų yra prasminga, nes nuo 2024 m. planuojama apmokestinti popierinių sąskaitų pristatymą klientams.

Klientai atsisakę popierinių sąskaitų, ne tik tausoja gamtą, bet ir sutaupo. Gyventojai šiuo metu gali pasirinkti, kaip jiems patogiau gauti sąskaitas už suteiktas paslaugas: www.vienasaskaita.lt platformoje; gauti sąskaitas į savo elektroninio pašto dėžutę; arba naudotis www.psa.lt „Mokesta“ klientų savitarnos svetaine, kurioje visiškai nemokamai gaunamos ir apmokamos sąskaitos. Pakeitimai atlikti atsižvelgiant į pačių klientų poreikius ir geriausias naudojimosi klientų savitarna praktikas.

2019 m. panevėžiečiams pristatyta klientų aptarnavimo savitarnos sistema „Mokesta“ sulaukė itin didelio gyventojų susidomėjimo, todėl buvo nuspręsta ją atnaujinti bei optimizuoti tam, kad ji taptų dar patogesnė, ir klientams kiltų kuo mažiau sunkumų naudojantis savitarnos sistema.

AB „Panevėžio specialus autotransportas“ Klientų aptarnavimo ir pardavimų skyriaus vadovė Ernesta Lipskienė teigia, kad „Pastebima aiški tendencija, kad vis daugiau bendrovės klientų renkasi už paslaugas atsiskaityti elektroniniu būdu ir atsisako paprastų popierinių sąskaitų. Tai skatina pasitempti ir atsižvelgti į klientų poreikius, tobulinant klientų savitarnos sistemą, tam, kad ji taptų dar patogesnė naudojimui. Naudojantis senąja savitarnos sistema, klientams dažnai kildavo klausimų, kaip atlikti vienokius ar kitokius žingsnius. Išanalizavę klientų naudojimosi patirtis,  nusprendėme optimizuoti svetainę ir taip pagerinti klientų naudojimosi savitarna patirtį.“ – įžvalgomis dalijosi Klientų aptarnavimo ir pardavimų skyriaus vadovė E. Lipskienė.

Vykdant klientų savitarnos sistemos atnaujinimo darbus pastebimai pasikeitė jos dizainas, savitarna tapo prieinama naudojimuisi išmaniuosiuose telefonuose. Aiškiai yra išskirtos klientų kategorijos leidžiančios lengvai save identifikuoti ir prisijungti. Prisijungus galima paprastai valdyti savo paskyras: atnaujinti kontaktinius duomenis, sumokėti už paslaugas ir sekti mokėjimų istorijas. Privačių valdų gyventojai, kurie naudojasi individualiais konteineriais gali sekti konteinerių aptarnavimo istoriją bei išvežimo grafikus. Taip pat, skirtas dėmesys ir klientų duomenų apsaugos saugumo stiprinimui, įdiegtos opcijos leidžiančios prisijungti prie savo paskyros naudojantis SMART-ID, mobiliuoju parašu ir kitais alternatyviais būdais. Taip pat, savitarnoje įdiegtas patogesnis atsiskaitymo už paslaugas principas – norimas procedūras atliksite greitai ir be papildomo laukimo.

Ateityje planuojama atnaujinti klientų savitarnos sistemą diegiant papildomas funkcijas – klientai galės pasirašyti sutartis elektroniniu parašu, pateikti oficialius prašymus bei kitus dokumentusdar patogiau ir greičiau atsiskaityti už paslaugas, sekti mokėjimus bei rasti visą aktualią informaciją. AB „Panevėžio specialus autotransportas“ specialistų teigimu, klientų savitarnos sistema visiškai atnaujinti planuojama iki šių metų pabaigos. Šiuo metu vyksta pirmasis klientų savitarnos atnaujinimo darbų etapas.

Kviečiame išbandyti atnaujintą AB „Panevėžio specialus autotransportas“ klientų savitarnos svetainę: https://savitarnapsa.mokesta.lt/

Kilus klausimams kviečiame kreiptis į AB „Panevėžio specialus autotransportas“ Klientų aptarnavimo skyrių tel.: +370 60 7777 60, el. p.: uzsakymai@psa.lt

AB „Panevėžio specialus autotransportas“ inf. ir nuotr. / www.psa.lt

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų