Panevėžyje atidaryta naujos koncepcijos vaistinė „Camelia“

Panevėžyje atidaryta naujos koncepcijos vaistinė „Camelia“

Prekybos centre „Čia Market“ (Nemuno g. 29, Panevėžys) duris atvėrusi mažų kainų vaistinė „Camelia“ savo klientus stebina grožio ir higienos priemonių gausa.

Tai jau trečioji šiam tinklui priklausanti naujos koncepcijos vaistinė, kuri buvo atidaryta Lietuvoje. Joje, be įprastų receptinių, nereceptinių, kompensuojamųjų vaistų, įvairių gydomųjų tepalų, vitaminų, parduodama ir gausybė grožio bei asmens higienos prekių. Itin didelis šių priemonių asortimentas yra naujos koncepcijos „Camelia“ vaistinių išskirtinumas. Pirmosios dvi tokio tipo vaistinės sausio mėnesį buvo atidarytos Kaune.

Išskirtiniai prekių ženklai

Naujos koncepcijos vaistinių atsiradimą padiktavo klientai ir jų poreikiai. Pasak vaistinių tinklo generalinės direktorės Aušros Budrikienės, praėjusių metų rudenį visose „Camelia“ vaistinėse buvo pradėta prekiauti dekoratyvine kosmetika, parfumerija. Nauji prekių ženklai sudomino pirkėjus, buvo galima išgirsti daug teigiamų atsiliepimų, todėl ir buvo nuspręsta plėsti grožio prekių asortimentą.

Šiuo metu vaistinių tinklo „Camelia“ grožio ir higienos prekių asortimente – daugiau nei 100 prekinių ženklų ir daugiau nei 6000 prekių. Kai kuriais pripažintais prekiniais ženklais, tokiais, kaip, pavyzdžiui, „Ingrid“, „PFC“, „Mincer Pharma“ „Wibo“ ar „Pierre Rene,“ yra prekiaujama išskirtinai tik „Camelia“ vaistinėse.

Visas grožiui puoselėti skirtas priemones, kurias galima nusipirkti šiame vaistinių tinkle, sustačius vieną šalia kitos susidarytų 4 kilometrų eilė.

Naujoje vaistinėje Panevėžyje dirba kvalifikuoti konsultantai, kurie visiems atėjusiems klientams negaili profesionalių patarimų grožio ir higienos klausimais.

Turi planų Panevėžyje

Pirmoji naujos koncepcijos vaistinė Panevėžyje buvo atidaryta Nemuno g. 29. „Tik šią savaitę duris atvėrusi vaistinė yra ne tik naujos koncepcijos, bet ir visiškai naujai atidaryta. Tačiau metai dar tik prasidėjo ir Panevėžyje kol kas dar neįgyvendinome visų planų, kuriuos esame numatę. Per šiuos metus šiame mieste planuojame atnaujinti dar ne vieną „Camelia“ tinklui priklausančią vaistinę ir praplėsti jose siūlomą grožio ir higienos prekių asortimentą“, – ateities planais dalijasi A. Budrikienė.

Ji atkreipia dėmesį į tai, kad grožio prekės, kuriomis prekiaujama „Camelia“ naujos koncepcijos vaistinėse, priklauso skirtingoms kainų kategorijoms, todėl pirkėjai gali rasti tiek pigių, tiek brangesnių grožio priemonių, kurias gali rinktis atsižvelgdami į savo finansines galimybes.

Atidarius naujos koncepcijos vaistines, klientai pirmosiomis dienomis paprastai dažniausiai perka dekoratyvinę kosmetiką ir kvepalus.

Visoje Lietuvoje per šiuos metus „Camelia“ planuoja atidaryti apie 50 naujos koncepcijos vaistinių.

Jūsų komentaras

Sponsored Video

Daugiau leidinio naujienų