Valstybinių miškų urėdija atveria teritoriją „Rail Baltica“ vėžei

Valstybinių miškų urėdija atveria teritoriją „Rail Baltica“ vėžei

Būsimame „Rail Baltica“ ruože Kaunas–Latvija – nuo Šveicarijos kaimo iki Žeimių – Valstybinių miškų urėdija (VMU) praneša jau pradėjusi medienos ruošos darbus. Planuojama, kad šiemet šioje atkarpoje prasidės naujo europinio geležinkelio „Rail Baltica“ statybos darbai.

„Rail Baltica“ – svarbus Lietuvai projektas, todėl valstybė dalį miškų Lietuvos teisės aktų nustatyta tvarka pakeitė kitomis naudmenomis. Tačiau sėkmingam projekto įgyvendinimui reikia pašalinti medžius bei krūmus – būtent šiuos darbus atlieka urėdija.

„Mums taip pat svarbu, kad „Rail Baltica“ geležinkelis statomas skiriant didelį dėmesį ekologijai ir saugumui: čia planuojama įrengti apsaugines tvoras, kad žmonės ir gyvūnai nepatektų ant bėgių, reikiamose vietose statyti požemines pralaidas ir perėjas miško gyvūnams, taip pat visa geležinkelio linija bus elektrifikuota, tad visas susisiekimas Lietuvoje vyks su nuline CO2 emisija“, – sako Valstybinių miškų urėdijos vadovas Valdas Kaubrė.

Valstybinių miškų urėdijos atstovai priduria, kad medžių šalinimo ir išvežimo darbai planuojami „Rail Baltica“ geležinkelio ruožuose Kaunas-Panevėžys-Lietuvos-Latvijos siena, esančiuose VMU Dubravos, Radviliškio ir Panevėžio regioninių padalinių administruojamose teritorijose.

„Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu. Naujoji geležinkelio linija bus 1435 mm pločio ir apima maršrutą Talinas–Pernu–Ryga–Panevėžys–Kaunas–Lietuvos ir Lenkijos valstybinė siena bei jungtį Kaunas–Vilnius.

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų