Socialinių paslaugų centras keičia valdymo struktūrą

Socialinių paslaugų centras keičia valdymo struktūrą

Nuo gegužės 7 dienos keičiasi Panevėžio socialinių paslaugų centro (SPC) valdymo struktūra. Pokyčius lemia naujos socialinės apsaugos sritį reglamentuojančių teisės aktų nuostatos, siekis teikti aukštesnės kokybės paslaugas.

„Sprendimas dėl SPC pertvarkos brendo palaipsniui. Buvo analizuojama skyrių veikla, ataskaitos, tvarkos, darbuotojų pareiginiai nuostatai, atliktas psichosocialinių veiksnių tyrimas, vidaus auditas. Tai padėjo nustatyti, kad esama struktūra moraliai pasenusi, daugiapakopis administracinis aparatas lemia sudėtingesnę komunikaciją, kai kuriuose skyriuose dideli darbuotojų krūviai, neatitinkantys normatyvų, rekomendacijų. Išsami analizė padėjo išsiaiškinti ir  problemines SPC veiklos sritis. Galima keletą jų paminėti: nepakankamas dėmesys vadybai, specialistų ir vadovų funkcijų dubliavimasis. Dėl to neracionaliai naudojami tiek piniginiai, tiek žmogiškieji ištekliai“, – teigia SPC direktorė Lina Kazokienė.

Reorganizacija nesiekiama vien ekonominio efekto. Numatyta daugiau dėmesio skirti paslaugoms, plėsti aptarnaujančio personalo, mažinti administracinio. 2017 m. pabaigoje miesto Taryba patvirtino didžiausią leistiną darbuotojų etatų skaičių – 164. Dabar SPC turi 140. Šiemet papildomų etatų numatyta steigti dirbantiems su socialinės rizikos šeimomis, lankomosios priežiūros darbuotojams. Vietoje 6 skyrių liks 5, 2 direktorių pavaduotojų – vienas.  Didės skyriai, jungiant susijusias paslaugas.

„SPC jau išgyvena persitvarkymo laikotarpį. Įsteigti nauji budinčio globėjo etatai, globotiniai iš Vaikų grupinio gyvenimo namų persikėlė į Bendruomeninius. Pradėtos teikti dvi naujos paslaugos – asmens higienos bei integralios pagalbos namie. Visa tai reikalauja naujų darbo organizavimo formų“, – sako L. Kazokienė.

Naujoji SPC valdymo struktūra jau pristatyta darbuotojams visuotiniame susirinkime.

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų