Site icon sekunde.lt

Produktų, krovinių pakavimo ir ženklinimo svarba B2B rinkoje

pexels.com nuotr.

Kiekvienam verslo modeliui reikalinga tam tikra veiklos strategija, kuri padėtų siekti užsibrėžtų tikslų ir prisidėtų prie sėkmingų rezultatų. Ne išimtis ir B2B verslo modelis, reiškiantis: verslas – verslui (angl. business to business). Šis verslo modelis – gerai žinomas ir pažįstamas įmonėms, užsiimančioms didmenine prekyba ar teikiančioms paslaugas kitiems verslams. Verta pastebėti, kad B2B rinka yra ne ką mažiau konkurencinga nei B2C rinka, kuri orientuojasi į vartotojus. Todėl nesvarbu, ar esate gamintojas, siunčiantis prekes platintojui, ar tiekėjas, siunčiantis produktus į mažmeninę parduotuvę, būtina žinoti, jog produktų bei krovinių pakavimas atlieka itin svarbų vaidmenį B2B rinkoje.

Kuo produktų gabenimas iš vienos įmonės į kitą skiriasi nuo produktų gabenimo individualiems vartotojams? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį pakuojant siuntas verslo partneriams? Kaip tinkama pakuotė gali padėti sukurti stipresnius verslo santykius? Atsakysime ne tik į šiuos klausimus, bet ir pateiksime daug naudingos informacijos apie pakuočių svarbą bei vaidmenį B2B rinkoje.

B2B produktų gabenimas: kuo išskirtinis?

Pagrindinis B2B verslo modelio išskirtinumas yra tas, jog B2B reiškia verslą, kuris vykdomas tarp įmonių, o ne tarp įmonės ir individualaus vartotojo. Todėl B2B produktų gabenimas daugiausia dėmesio skiria didelio masto užsakymų įvykdymui, masinių poreikių tenkinimui ir sklandžiam prekių srautui tarp įmonių palaikymui:

Svarbiausios pakuočių savybės B2B rinkoje

Ne paslaptis, jog verslo pasaulyje pakuotės atlieka labai svarbų vaidmenį – tai ir pirmasis įspūdis, ir produktų apsauga, ir emocija. Kalbant apie B2B verslo modelį, šiandien, sparčiai kintančioje verslo aplinkoje, tos įmonės, kurios veikia  B2B rinkoje, susiduria su intensyvia konkurencija ir labai dažnu atveju neįvertina pakuotės galios. Todėl siekiant palikti įspūdį, sustiprinti verslo santykius ir padidinti pardavimus verta žinoti, kokios pakuočių savybės yra svarbiausios B2B rinkoje.

Pakuotė pritraukia verslą?

Naudojantis B2B modeliu, produktai ar paslaugos yra parduodami kitoms įmonėms. Tačiau tam, kad prie savo verslo pavyktų pritraukti kitą verslą reikia pasiūlyti ne tik kokybiškus produktus, bet ir kokybišką, išskirtinę pakuotę:

Tad nepaisant to, kokie produktai yra parduodami kitai įmonei, pakuotės vaidmuo visuomet išlieka itin svarbus. Tinkamai pasirinktos pakavimo medžiagos, iki smulkmenų apgalvotas pakuotės funkcionalumas bei išvaizda gali padėti pritraukti klientus ir padidinti pardavimus, kas yra daugelio verslų, veikiančių B2B rinkoje, siekiamybė.

Exit mobile version