Prekybos milžinas „Walmart“ suteikė kokybės įvertinimą „Kalnapilio-Tauro grupei“

Prekybos milžinas „Walmart“ suteikė kokybės įvertinimą „Kalnapilio-Tauro grupei“

„Kalnapilio-Tauro grupė“ sulaukė didžiausio pasaulyje prekybos tinklo „Walmart“ įvertinimo. Lietuvių bendrovė jau trečius metus iš eilės įrodė atitinkanti JAV prekybos milžinės keliamus kokybės reikalavimus. Nuo 2017-ųjų savo produkcija prekiaujanti tinklo parduotuvėse Čilėje ir Kinijoje, „Kalnapilio-Tauro grupė“ yra kasmet vertinama griežtų tarptautinių auditorių. Praėjusių metų pabaigoje audito metu tikrinta gaminių sauga, kokybė bei bendrovės taikoma darbo etika.

Sertifikatas – būtina prekybos sąlyga

„Kalnapilio“ alaus daryklos vadovas Tomas Stonkus

„Kalnapilio-Tauro grupė“ savo veikloje taiko tarptautinį ISO 22000 maisto saugos vadybos sertifikavimą, kuris patvirtina, jog bendrovė savo produkcijai taiko aukčiausius kokybės standartus. Bendrovės darykla – pirmoji Lietuvoje, įgijusi šį sertifikatą, bei nuolat jį atnaujina. Tačiau užmezgusi partnerystę su „Walmart“, kompanija turėjo įgyti ir dar vieną, tarpautiniams partneriams privalomą kokybės sertifikatą. Taip nuo bendradarbiavimo su JAV prekybos tinklu pradžios 2017-aisias, į Lietuvą kasmet atvyksta auditoriai, detaliai tikrinantys maisto saugos reikalavimų laikymąsi.

„Šis auditas rengiamas itin kruopščiai. Auditoriai 3 dienas gamykloje tikrina dokumentus, stebi produktų gamybą, kokybės ir saugumo užtikrinimą. Taip pat, audituojama žaliavų kilmė, jų atsivežimo procesas, tiekėjų priežiūra, galimo klastojimo prevencija, produkcijos pakavimas ir kt. Ypač kruopščiai vertinamas gaminių atsekamumas: nustatę tam tikrą laiko terminą, auditoriai prašo pateikti informaciją apie  produktus, kurie, tarkime, išvežti į Čilę, žaliavas, pakavimo medžiagas, technologinius parametrus, kokybės kontrolės dokumentus. Taigi, privalome taikyti itin griežtą kokybės valdymo sistemą:  užtikrinti kokybiškų ir saugių žaliavų naudojimą beivykdomų gamybos procesų kontrolę, gebėti atsekti ir pateikti visą reikiamą informaciją, susįjusią su produkto gamyba,“ – auditavimo procesą detalizuoja „Kalnapilio“ alaus daryklos vadovas Tomas Stonkus.

Tarptautiniams prekybos partneriams svarbi ne tik produktų sauga bei kokybė, bet ir bendrovės taikoma darbo etika. Todėl praėjusių metų pabaigoje „Kalnapilio-Tauro grupėje“ atskirai buvo vertinama ir žmogaus teisių užtikrinimo praktika.

„Auditoriai tikrino, ar bendrovė sukuria tinkamas darbo sąlygas, moka sąžiningą atlyginimą, paiso šalyje galiojančių įstatymų. „Walmart“ atstovai vertino ir buitinių patalpų būklę, ir numatytų darbo valandų laikymąsi, ir daugelį kitų aspektų. Darbdavio etiškumo nustatymui apklausta 50 darbuotojų, su kuriais auditoriai anonimiškai kalbėjosi be vadovų dalyvavimo. Visas šis procesas sudaro „Walmart“ kokybės sertifikato įgijimą. Be jo JAV milžino parduotuvėse prekiauti negalėtume, o po tokio tarptautinio audito užtikrinamas mūsų, kaip saugaus ir patikimo partnerio, vardas“, – apie sertifikato reikšmę kalba T. Stonkus.

Eksportas augo 19 proc.

M. V. Kirstukas.

Anot „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinio direktoriaus Marijus Valdo Kirstuko, toks kasmetinis auditas ne tik įrodo tarptautinės rinkos reikalavimus atitinkačią saugą ir kokybę. Reguliariai atliekamas vertinimas „Kalnapilio-Tauro grupei“ leidžia įsivertinti ir pačios bendrovės naudojamas kokybės patikros sistemas. Ypač, kai sertifikato reikalavimai kasmet kinta bei griežtėja.

„Džiaugiamės tarptautiniu pripažinimu bei puikia galimybe pasitikrinti savo procesų raidą. Skiriame išskirtinį dėmesį produktų kokybei bei saugai, renkamės inovatyvius gamybos bei darbų organizavimo būdus, tad ne tik matome tobulėjimo rezultatus, bet ir gauname tarptautinį jų patvirtinimą. Tai leidžia nuosekliai užsibrėžti naujus tikslus“, – akcentuoja M. V. Kirstukas.

Tarptautinį pripažinimą patvirtina ir nuolatos augantys „Kalnapilio-Tauro grupės“ eksporto rodikliai. 2020 metais produkcijos eksportas augo 19 proc. Prie to itin prisidėjo tęsiamas sėkmingas bendradarbiavimas su pasaulio mažmeninės prekybos milžine „Walmart“ Kinijoje ir jos valdomu „Lider“ tinklu Čilėje, taip pat pardavimų plėtra Vokietijoje, Izraelyje ir Rumunijoje.

Jūsų komentaras

Sponsored Video

Daugiau leidinio naujienų