G. Kartano nuotr.

Pokyčiai Savivaldybės priimamajame

Pokyčiai Savivaldybės priimamajame

Panevėžio miesto savivaldybė informuoja, kad nuo 2023 m. sausio 2 d. keičiasi Savivaldybės priimamojo darbo laikas.

„Siekdami pagerinti gyventojų srautų ir aptarnavimo procesų valdymą Savivaldybės priimamojo aptarnavimo salėje dar prieš metus įrengėme informacinius ekranus, buvo įdiegta moderni eilių valdymo sistema. Atlikę analizę pastebėjome, kad ketvirtadieniais, kuomet Savivaldybės priimamasis dirba ilgiau, t. y. iki 18 val., čia apsilanko vos keli interesantai. Todėl nusprendėme nuo kitų metų keisti darbo grafiką, sutrumpinant darbo valandas nuo 8 iki 17 val. Ketvirtadieniais nuo 17 iki 18 val. bus priimami tik iš anksto užsiregistravusių asmenų prašymai ar skundai, taip pat teikiama pirminė teisinė pagalba. Kryptingai dedame pastangas, kad Savivaldybės priimamajame apsilankę panevėžiečiai gautų kokybiškas paslaugas, tad jei atsiras poreikis, vėl koreguosime darbo laiką“, – teigia Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

Savivaldybės priimamasis be pietų pertraukos pirmadieniais–ketvirtadieniais dirba nuo 8 iki 17 val., penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val. Nuo 2023 m. sausio 2 d. ketvirtadieniais nuo 17 iki 18 val. bus priimami tik iš anksto užsiregistravusių asmenų prašymai ar skundai. Jei iš anksto užsiregistravusių asmenų nebus, Savivaldybės priimamasis darbą baigs įprastu laiku, t. y. 17 val. Vizitui šiuo metu privaloma registruotis iš anksto telefonu (8 45) 504 475 arba el. paštu priimamasis@panevezys.lt.

Pirminė teisinė pagalba gyventojams teikiama pirmadieniais ir trečiadieniais nuo 13 iki 16 val., antradieniais nuo 9 iki 12 val., ketvirtadieniais nuo 9 iki 12 val. ir nuo 13 iki 18 val. Nuo 2023 m. sausio 2 d. ketvirtadieniais nuo 17 iki 18 val. bus priimami tik iš anksto užsiregistravusieji asmenys. Kilus klausimams skambinkite tel. (8 45) 501 364.

 Architektūros ir urbanistikos klausimais gyventojams reikia kreiptis į Teritorijų planavimo ir architektūros skyrių tel. (8 45) 501 221, el. paštu architektura@panevezys.lt. Interesantai Savivaldybės priimamajame konsultuojami kas antrą pirmadienį nuo 10 iki 11 val. Registruotis tel. (8 45) 504 490.

Švietimo klausimais kreiptis adresu: Laisvės a. 23, tel. (8 45) 501 373, el. paštu svietimas@panevezys.lt.

Civilinės metrikacijos klausimais kreiptis adresu: Respublikos g. 25, tel. (8 45) 501 282, el. paštu cms@panevezys.lt. Civilinės metrikacijos skyrius pirmadieniais–ketvirtadieniais dirba nuo 8 iki 17 val., penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val. Pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val. Šeštadieniais nuo 9 iki 11 val. (tik jei yra registruojamos santuokos).

Dėl archyvo pažymų, pažymėjimų, dokumentų kopijų kreiptis į Savivaldybės archyvą, esantį Pilėnų g. 43 (AB „Panevėžio specialus autotransportas“ patalpos, III aukštas). Teirautis tel.:  8 677 01197, (8 45) 587 086, (8 45) 342 145, (8 45)  431 997, el. p. archyvas@panevezys.lt. Archyvas dirba be pietų pertraukos pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 7.30 iki 16.30 val., penktadieniais nuo 7.30 iki 15.15 val.

Socialinių reikalų skyrius dirba pirmadieniais–trečiadieniais nuo 8 iki 17 val., ketvirtadieniais – nuo 8 iki 18 val., penktadieniais nuo 8 iki 15.45 val., pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val. Į Socialinių reikalų skyrių iš anksto registruotis galima interneto svetainėje www.panevezys.lt – Registracija į Socialinių reikalų skyrių bei atvykus.

AŠvenčių dienų išvakarėse darbo diena trumpinama 1 val.

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų