Naujovė mokytojus net pravirkdė

Naujovė mokytojus net pravirkdė

Jau kitą savaitę prie kompiuterių ir išmaniųjų telefonų moksleiviai skubės ne žaisti ir ne bendrauti socialiniuose tinkluose, o mokytis.

Kaip pripažįsta kai kurių miesto ir rajono mokyklų vadovai, didesnė problema yra ne vaikų aprūpinimas išmaniaisiais įrenginiais, o mokytojų pasirengimas dirbti kitaip.

Vienos didžiausių Panevėžyje „Vilties“ progimnazijos direktorė Danutė Valiukienė neslepia: nuotolinis mokymas bus iššūkis visai bendruomenei, ypač pedagogams, kurie pastarąsias savaites dirba kone 24 valandas per parą. Anot jos, nuotolinis mokymas – ne savarankiško mokymo forma, kaip iš pradžių atrodė, ir neužteks mokiniui skirti užduotis, o vėliau patikrinti, kaip jas suprato.

Direktorė juokauja, kad pedagogams reikėjo vieną naktį permiegoti su mintimi, kad kelio atgal nebus, jau dabar vyksta mokymasis, kaip prisijaukinti išmaniąsias technologijas.

Pasak D. Valiukienės, pedagogai labiausiai baiminasi patyčių, kurioms elektroninėje erdvėje plisti daug atviresnis kelias.

„Mokymosi galimybes visada galėsime tobulinti, bet baiminamės, kad mokiniai neplatintų vaizdo konferencijų medžiagos, norėdami pasityčioti iš pedagogų. Todėl numatėme ir tėvų atsakomybę“, – sakė progimnazijos vadovė.

Panevėžio rajono mokyklose, preliminariais skaičiavimais, gali būti apie penkios dešimtys mokinių, neturinčių namuose išmaniųjų įrenginių bei interneto ryšio. Ramygalos gimnazijos direktorius Algis Adašiūnas įsitikinęs, kad nuotolinio mokymosi sėkmė priklausys ne nuo išmaniųjų technologijų, o nuo pačių moksleivių noro mokytis.

Direktoriaus nuomone, didesnis iššūkis laukia ne vaikų, gimusių technologijų terpėje ir joje besijaučiančių puikiai, o vyresnio amžiaus pedagogų.

„Tuos mokytojus, kuriems teks pradėti nuo nulio, tikrai užjaučiu“, – sako A. Adašiūnas.

Visą straipsnį skaitykite kovo 24 dienos (antradienio) „Sekundės“ laikraštyje.

Komentarai

  • Kaip gali tekti „pradėti nuo nulio“, jei beveik visi mokytojai gavę metodininko vardus ( už tai ir atitinkamai didesnis atlyginimas)… Už ką gavo, jei nemoka dirbti su informacinėm technologijom…

    • Tai jau tik ne už kompiuterines technologijas.Kompetencija šiek tiek platesne sąvoka.

    • Darbas su informacinėmis technologijomis- tai tik ugdymo metodų paįvairinimas ir toli gražu ne esmė. Ne už tai pedagogams suteikiama metodininko kvalifikacija, mielieji

      • Atsakyti
  • Situacija parodė, kad prieš reikalaujant atlyginimo,reikia ir savo kvalifikaciją kelti.Išvadinti vienam ar kitam dalykui negabų mokinį debilu -daug žinių ir proto nereikia.O va, išmokyti jį – reikia visų pirma pačiam mokėti.

    • Atsakyti
  • Norint rašyti apie vyr mokytojo, metodininko ar eksperto priemokas, reikia kiek nors nusituokti. Ekspertams kiek didesnės, nes jie rašo vadovėlius, o metodininkams, vyr mokytojams jos ´mizernos´Geriau apsimoka gauti papildomai porą pamokų, o vardas pravartus nebent dėl kvalifikacijos pademonstravimo prieš kitus.

    • Atsakyti
  • galima atvesti arkli prie upes, bet jai jis nenores gerti tai priversti nera jokiu sansu. tas pats su mokinukais ir nesvarbu ar dabartiniais ar sovietiniais mokinukais, kas nori mokytis tas klauso mokytojo, ruosia namu darbus ir ismoksta, to kuris to nenori daryti priversti realiai jokiu sansu, mokytojas nera dievas, visazinis ir visagalis, kaip ir beje jus, kurie komentaruose pilate pamazgas ant mokytoju, yra ivairiu mokiniu ir ivairiu mokytoju, toks gyvenimas, o tas ispustas kompiuterinis rastingumas, tai deja deja, bet labai dideliam mokiniu skaiciui tas rastingumas uzsibaigia you tubes platformoje, o del mokytoju galit buti ramus, uzduotis kompiuteriu jusu vaikuciam bus perduotos, atvira pamoka per interneta ir bus padaryta, yra tik kitas klausimelis, ar jus teveliai sedyntys tuo metu manie pakontroliuosite savo ,,auksinas ,, atzalas , kaip jie ta pamoka ziures ir kaip namu darbus ruos, itariu, kad didesne dalis to nedarysit, nes iki siol to nedarete

    • 🙂 NA, Tikėtina, kad komentaras ne mokytojo, bet ir ne pradinuko. Jų raštingumas geresnis.

  • Darbas neprasidėjo, o jau ne pagarba liejasi per kraštus.

  • Darbas su informacinėmis technologijomis- tai tik ugdymo metodų paįvairinimas ir toli gražu ne esmė. Ne už tai pedagogams suteikiama metodininko kvalifikacija, mielieji

    • Atsakyti
  • Nepagarba gal ir iš pavadinimo išplaukia, jei mokytojus „pravirkdė naujovė“. Šiuo laikotarpiu nesvarbu mokytojų kategorijos, bet gebėjimas dirbti su IKT būtinas. Tai sėkmės ir sveikatos ( svarbiausia).

  • Toks mokymo(si) budas issukis ir mokytojams, ir vaikams, ir tevams. Bet manau tikrai geriau, nei visai nutraukti ugdymo procesa. Visos naujoves inesa sumaisties, bet stai antra savaite ir trukdziai isspresti. Tiesiog baisu, kad vaikai per daug laiko praleidzia prie ekranu, be to, kone kiekvienai disciplinai reikia kazkokios programeles. Ar visas jas vaikai siunciasi saugiai? Galvoju, kad reikia isigyti rimta apsauga nuo virusu. Gal pavyktu savarankiskai isidiegti isigijus pvz is https://www.distributor.lt/ nes dabar yra tik gamykliniai nustatymai ir net nezinau ar kokia antivirusine programa aplamai idiegta tiek telefone, tiek kompiuteryje.

Rodyti visus komentarus (11)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų