Kad greičiau pasiektų pietinę miesto dalį, vengę Nemuno gatvėje eilės sankryžų su išmaniaisiais šviesoforais ir kelią trumpindavę per centrą, dabar vairuotojai turi susitaikyti, jog dėl pokyčių Klaipėdos ir Tulpių gatvių sankryžoje ir čia teks pastoviniuoti. M. Garucko nuotr.

Nauja tvarka sankryžoje patikrino atidumą

Nauja tvarka sankryžoje patikrino atidumą

 

Panevėžio gatvėse – nauji iššūkiai. Kad greičiau pasiektų pietinę miesto dalį, vengę Nemuno gatvėje sankryžų su išmaniaisiais šviesoforais ir kelią trumpindavę per centrą, dabar vairuotojai turi susitaikyti, jog dėl pokyčių Klaipėdos ir Tulpių gatvių sankryžoje ir čia teks pastoviniuoti. Nors išmaniojo šviesoforo šioje vietoje nėra, bet transporto spūstys, ypač piko valandomis, tapo neišvengiamos dėl naujo gatvių ženklinimo.

Negana to, į pokyčius dėmesio neatkreipęs ne vienas vairuotojas pateko į avarinę situaciją, mat vieniems rangovams nubraižius naują tvarką žyminčias eismo juostas, kita įmonė net dvi savaites nesugebėjo pastatyti apie tai informuojančių kelio ženklų.

Įveikti Klaipėdos ir Tulpių gatvių sankryžą darbo dienos pradžioje ar jai baigiantis dabar reikia daug daugiau laiko nei iki šiol.

Birželio vidury čia pasikeitus eismo tvarkai, sankryžos pralaidumas gerokai sumažėjo. Nors ją pervažiuoti gali tekti užgaišti šiek tiek ilgiau, pareigūnai pabrėžia, kad užtat dabar šioje gatvės atkarpoje tapo gerokai saugiau.

Pasiklydo tarp juostų

Anksčiau Klaipėdos gatve ties sankirta su Tulpių gatve tiesiai buvo leidžiama važiuoti iš abiejų eismo juostų.

Dabar transporto priemonės, važiuojančios Klaipėdos gatve nuo centro, ties sankirta su Tulpių gatve iš pirmos eismo juostos gali sukti tik dešinėn į Tulpių gatvę, o važiuoti Klaipėdos gatve tiesiai link Nemuno gatvės šioje vietoje palikta tik viena, antroji, eismo juosta.

Automobiliams, važiuojantiems Klaipėdos gatve iš kitos, Nemuno gatvės, pusės, ties sankryža su Tulpių gatve pirma eismo juosta leidžiama judėti tiesiai Klaipėdos gatve, bet iš antrosios eismo juostos galima sukti tik kairėn – į Tulpių gatvę.

„Klaipėdos gatvė ir taip viena labiausiai apkrautų. Ištisą dieną joje didelis automobilių srautas. Piko valandomis pervažiuoti sankryžą su Tulpių gatve visada užtrukdavo, bet vis tiek būdavo greičiau, nei sukti Nemuno gatve, kur daug išmaniųjų šviesoforų. Dabar nei čia, nei čia – piko valandomis išvažiuoti Klaipėdos gatve iš centro jau turbūt tas pats, kaip Vilniuje tokiu laiku bandyti ištrūkti iš Savanorių prospekto. Nesusipratimas važiuojantiems tiesiai palikti tik vieną eismo juostą“, – naująja eismo tvarka Klaipėdos ir Tulpių gatvių sankryžoje stebėjosi Anatolijus.

O dvylika metų vairuojanti panevėžietė Inga pasakoja nė nesupratusi, kaip savaitgalį pati šioje, jai gerai žinomoje, sankryžoje, sukėlė avarinę situaciją.

Moteris nuo centro Klaipėdos gatve važiavo link Nemuno gatvės pirmąja eismo juosta. Ji net nusistebėjo, kai prieš sankryžą su Tulpių gatve aplenkęs automobilis, keistai manevruodamas, užlindo priešais.

Tik po to ir pati, pervažiavusi sankryžą, pastebėjo atsidūrusi aklavietėje – pirmoji juosta, iš kurios nebeleidžiama važiuoti tiesiai, o tik sukti dešinėn į Tulpių g., staiga baigėsi.

„Laimė, gatvė buvo pustuštė, o mane tas automobilis aplenkęs. Jis antra eismo juosta važiavo pagal taisykles. Jei pervažiavę sankryžą būtume susilyginę, nebūčiau turėjusi kur dėtis“, – pasakojo Inga.

Vairuotoja pripažįsta važiavusi taip, kaip nuo seno įpratusi. Ji sako nė nepastebėjusi kitokią eismo tvarką žyminčių ištisinių ir punktyrinių linijų.

„Negi taip sunku buvo pakeitus eismo tvarką gatvėje nubraižyti rodykles ir sustatyti kelio ženklus? Atrodo, tarsi specialiai taip padaryta, kad policija daugiau baudų surinktų. Įsivaizduoju, kas čia turėjo dėtis piko valandomis, kai vieni važiavo, kaip įpratę, o kiti – pagal naujas linijas“, – piktinosi vairuotoja.

V. Mačėnas motyvuoja, jog Klaipėdos ir Tulpių gatvių sankryžoje eismo korekcijų reikėjo dėl pačių jo dalyvių saugumo. „Sekundės“ archyvo nuotr.

Dėl ženklų lipo ant kulnų

Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Dalius Vadluga pripažino, kad Klaipėdos ir Tulpių g. sankryžos neužbaigtas ženklinimas ne vienam galėjo sukelti sunkumų. Vedėjas teisinasi, jog už juostas ir kelio ženklus atsakingus rangovus kone kasdien mygęs padaryti darbą iki galo, taip, kaip priklauso.

Bėda, kad juostas paišo įmonė „Maniga“, o kelio ženklus įrengia bendrovė „Gatas“.

„Būtų buvę geriausia, jei abu rangovai būtų sugebėję taip sinchronizuoti darbą, kad juostas nubraižytų ir ženklus pastatytų vienu metu. Bet patys matote, ne visada būna taip, kaip suplanuota. Kasdien skambinėjam ir linijų braižytojams, ir kelio ženklų kabintojams, kad probleminėse vietose greičiau suktųsi“, – teigė D. Vadluga.

Vedėjas teigė iš „Gato“ kaskart girdėjęs pažadą, jog jau ryt, šiandien ar po valandos kitos ties Klaipėdos-Tulpių gatvių sankryža kabės kelio ženklai. Galop vakar ženklai atsirado vietoje, kur jie turėjo būti jau bent prieš porą savaičių.

Pasak D. Vadlugos, darbo iki galo neužbaigė ir linijų braižytojai. Šioje sankryžoje dar turi atsirasti eismo kryptis žyminčios rodyklės.

Vedėjo teigimu, šioje vietoje koreguoti eismo tvarką buvo nuspręsta saugaus eismo komisijoje, į kurią įeina ir Panevėžio policijos atstovai, derinant kelio ženklinimo schemas.

„Ir Nemuno gatvės žiedinė sankryža iš pradžių daug kam atrodė blogai, o dabar priprato ir visiems viskas aišku. Bus ir Klaipėdos ir Tulpių gatvių sankryžoje gerai, tik reikia laiko įprasti“, – mano D. Vadluga.

Netilpo automobiliai

Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininkas Virginijus Mačėnas motyvuoja, jog eismo korekcijų reikėjo dėl pačių jo dalyvių saugumo.

Anot pareigūno, šioje atkarpoje Klaipėdos gatvė susiaurėja tiek, kad abiem kryptimis į dvi eismo juostas išsirikiavę tiesiai važiuojantys automobiliai nebeišsitekdavo.

„Kai dviejose juostose nesutelpa automobiliai, darosi problemiška ir nesaugu. Dabar, palikus tiesiai važiuoti po vieną eismo juostą abiem kryptimis, automobiliai lengvai tilps. Taip siekiama saugesnio eismo“, – aiškino V. Mačėnas.

Anot jo, Klaipėdos g. naujasis ženklinimas yra ganėtinai aiškus ir atidūs vairuotojai tarp juostų neturėtų pasiklysti.

„Netgi jei nėra pastatytų kelio ženklų, važiuojant mieste leistinu 50 km/h greičiu neįmanoma nepastebėti juostų. Savivaldybės tikrai neapkaltinsi, kad neaišku, kaip važiuoti“, – pabrėžė V. Mačėnas.

Komentarai

  • Gal ponams ir atrodo, kad jie gerina eismo sąlygas, bet tegul jie atsimerkia ir pamato faktą, kad, kur jie įsikišo su savo išmaniaisiais šviesoforais ir moderniais ženklinimais, visur pablogino situaciją ir sukėlė grūstis. Juk tai faktas! Ar kas nors mano kitaip?

  • Viskas cia gerai yra, visada mss verkiam ir verkiam kaip blogai. Del ziedo lygiai taip pat daug asaru visiem buvo o dabar laimingi vazineja. Nepatinka spustys perseskit ant dviracio ar paspirtuko.

    • Vasara – elektrinių paspirtukų metas ! Kam tas automobilis?
      Paspirtukas – vienas malonumas.

  • Maziau verkit. Viskas blogai, bet toj sankryzoj kas kaip norejo taip vaziavo,db sutvarke nu ir liuks. As patenkintas db pro ten vaziuojant,okadkeliata min pastovet reikia tai cia nera beda. Nepatinka vaziuokit su dviraciais.

    • Kas čia gero, padaro kaip visalaika kuo durniau

  • Toje sankryžoje, juostas Tulpių g. per daug nutraukė į dešinę. O Klaipėdos g. per daug viražų. Žiemą visi važiuos intuityviai per užsnigtą gatvę. Tai tik mano nuomonė.

  • Uz SODROS vaziuoti kazkokia nesamone, kur nesuzymetos juostos, Tulpiu g. Pristatyta masinu is abieju pusiu, neaisku, kaip prasilenkt

  • Vakaruose rekonstruoja gatves, stengdamiesi padidinti pralaiduma, pas mus sumažinti. Padaro iš 4 eismo juostu gatvės 2 juostu gatvę ir tuo didžiuojasi. Kam tie dryžuoti plotai gatvės viduryje? Kodėl mieste tokios trumpos kairio posūkio juostos, kur telpa viso labo 2 automobiliai. Taip dirbtinai sudaromos spūstys, kuriu anksčiau nebuvo. Galvokit ka darot !

  • Važiuojant nuo centro Klaipėdos gatve sutrumpino antrą juostą-važiuoti tiesiai. Telpa tik 3 mašinos laukti prie šviesoforo, o už jų tuščia juosta. Gal pagalvokit, kad sukantieji į Tulpių g. laukia bendroje eileje. Kam ta tuščia eilė, jeigu galima automibilius nukreipti jau už pėsčiųjų perėjos į 2 juostą. Kur yra aplinkos apsauga ir nemato, kad Panevėžyje padidėjus kamščiams ir ilgesnis stovejimas sankryžose padidino žymiai miesto užterštumą!!! Va taip mes mažiname užterštumą!!!

    • Atsakyti
  • Tenka eiti per raudoną ypač Klaipėdos-Vaitkaus sankryžoje,teko ir nesoėt į autobusą laukt kito ir vėluoti į darbą.Sušikti išmanūs šviesoforai.

    • patarimas iš namų išeiti 2 minutėm anksčiau ir kas kartą pagalvoti, kad išmanusis šviesoforas kažkam išgelbėjo gyvybę.

Rodyti visus komentarus (11)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų