Išmanioji programėlė „eBūstas“ leidžia ne tik apmokėti sąskaitas, bet ir registruoti gedimus, stebėti namo sukauptų lėšų likutį, planuoti remonto darbus ar spręsti kitus su namu susijusius klausimus.

„Mano būstas“ – žingsniu priekyje

„Mano būstas“ – žingsniu priekyje

Aukščiausi kokybės standartai, dėmesys klientui, prieinamos kainos – namų administratoriaus „Mano būstas“ vizitinė kortelė. Karantinas atnešė savų iššūkių ir namų administravimo bei priežiūros srityje.

Prisitaiko prie besikeičiančių poreikių

Bendrovė „Mano BŪSTAS“, reaguodama į šalyje susidariusią pandeminę situaciją, ėmėsi iniciatyvos kovojant su klastingu koronavirusu. Bendrovės specialistai visiškai nemokamai dezinfekuoja daugiabučių laiptines, paaiškėjus, kad čia gyvena užsikrėtusieji COVID-19 infekcija. Ši paslauga teikiama nepriklausomai nuo to, ar daugiabutį administruoja „Mano BŪSTAS“. Šiai dienai visoje Lietuvoje dezinfekuota 400 laiptinių. Anot „Mano būstas Aukštaitija“ direktoriaus Ipolito Skukausko, ši įmonių grupės inicijuota pagalba prisideda prie užkrato plitimo mažinimo. O tų daugiabučių, kuriuos administruoja bendrovė, patalpos periodiškai valomos dezinfekuojamosiomis medžiagomis.

„Periodinis valymas ir dalinė dezinfekcija atliekama mūsų administruojamuose namuose, kurių gyventojai yra užsisakę mokamą periodinio valymo paslaugą. Šiuose daugiabučiuose namuose savo lėšomis inicijuojame papildomą dažnai liečiamų paviršių dezinfekciją“, – sakė I. Skukauskas.

Anot bendrovės vadovo, namų administratoriui labai svarbu atliepti visus gyventojų poreikius. Šis pavasaris buvo gana šiltas, nors baigti šildymo sezono Panevėžio miesto savivaldybės administracija neskubėjo. Tad nemažai daugiabučių bendrijų pageidavo išjungti šildymą, kad nereikėtų pro langus leisti pinigų.

„Nepaisant įtemptos situacijos, buvo atsižvelgiama į gyventojų pageidavimus nutraukti šildymo sezoną anksčiau, nei nusprendė Savivaldybės administracijos direktorius, – teigė I. Skukauskas.

Vienu mygtuko paspaudimu

Šis karantino laikotarpis parodė, kaip svarbu susidraugauti su technologijomis. Prieš dvejus metus duris atvėrė naujas ir modernus „Mano būstas“ biuras Kranto gatvėje, tačiau bendrovė nesustoja – įdiegta ir mobilioji programėlė, padedanti taupyti ne tik laiką, bet ir pinigus.

Pasak bendrovės „Mano būstas Aukštaitija“ direktoriaus I. Skukausko, technologijos sparčiu žingsniu žengia į priekį, tad ir jų įmonė, atliepdama besikeičiančius klientų poreikius, privalo keistis. Daugelį paslaugų, kaip kad sąskaitų apmokėjimas ar apsipirkimas, jau galima gauti internete vos keliais mygtukų paspaudimais. Nuo praėjusių metų rugsėjo „Mano būstas“ klientams pasiūlė visiškai naują mobiliąją programėlę „eBūstas“. Ši mobilioji aplikacija – viena pirmųjų tokio pobūdžio programėlių Europoje daugiabučių namų rinkoje. Anot I. Skukausko, gyventojams ar namų bendrijų pirmininkams užtenka į išmanųjį telefoną atsisiųsti „eBūstas“ programėlę ir jie jau gali patogiai spręsti visus su būsto priežiūra susijusius klausimus: greitai ir paprastai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus, bendrauti su namo vadybininku, dalyvauti apklausose ir gauti specialius naudingus pasiūlymus, susijusius su daugiabučio namo priežiūra.

„Jeigu gyventojas name pastebi gedimą, labai patogu programėlėje registruoti problemą, nurodant tikslią vietą bei pridedant nuotraukų. Informacija iš karto perduodama meistrui ir jis gedimus pašalina. Taip ne tik patogiau, bet ir greičiau“, – sako I. Skukauskas.

Naujos galimybės

Neprisijaukinusieji išmaniųjų technologijų ir toliau gali naudotis senuoju būdu pranešti apie problemas – „Mano būstas“ skambučių centru. Namo administratoriui skambinant piko valandomis, kai gyventojai grįžta iš darbų, gali tekti palaukti, kol atsilieps konsultantas. Telefonu identifikuoti problemą užtrunka kiek ilgiau. Tad mobilioji programėlė „eBūstas“ – idealus pasirinkimas taupantiesiems laiką.

Naujoji aplikacija išskirtinė ir tuo, kad atveria naujas galimybes – gyventojai gali matyti, kiek jų namas sutaupė lėšų, ir planuoti remonto darbus. Sukauptų pinigų likutis keičiasi kiekvieną mėnesį. Vis daugiau bendrijų atranda ir dar vieną išmanųjį įrankį – balsavimą dėl namo reikalų. Šiai dienai, dėl koronaviruso, opi problema tampa namo gyventojus sukviesti į visuotinį susirinkimą. O pirmininkui vaikščioti  po butus draudžia įstatymas. „Mano būstas“ turi alternatyvą – mobiliojoje programėlėje „eBūstas“ svarbiais namo klausimais galima savo balsą atiduoti internetu.

„Programėlėje esame pasiekiami visur ir visada. Be to, ji patraukli tuo, kad visi su namo reikalais susiję klausimai ir informacija – vienoje vietoje“, – privalumus vardijo I. Skukauskas.

Laimi gyventojai

Dar viena svarbi naujovė, kuria jau nuo rudens gali naudotis „Mano būstas“ klientai – darbų dalijimosi platforma „PortalPRO“. Joje registruojasi visos Lietuvos meistrai ir įmonės, teikiančios remonto paslaugas – nuo santechnikos, elektros iki bendrųjų statybos darbų. Gyventojams ar namų pirmininkams nurodžius, kokius darbus jie planuoja atlikti, paslaugų teikėjai pateikia savo pasiūlymus su kainomis.

„Kuo didesnė konkurencija, daugiau pasiūlymų, tuo ir kainos mažesnės. Šiuo atveju dėl konkurencijos laimi gyventojai. Paslaugas visoje Lietuvoje teikia per 300 meistrų bei įmonių ir jų skaičius dar auga“, – sako I. Skukauskas.

Anot „Mano būstas Aukštaitija“ vadovo, įmonė, norėdama būti konkurencinga ir girdėti klientų poreikius, dirbti kaip įmanoma optimaliau, privalanti žengti koja kojon su technologijomis.

„Pasaulis eina pažangos keliu, investuojama į išmaniąsias technologijas. Mes nenorime atsilikti, norime būti pirmieji, todėl ieškome būdų ir galimybių, kaip greičiau ir kokybiškiau aptarnauti klientus“, – teigė I. Skukauskas.

Stebina operatyvumas

„Mano būstas“ naujoves jau įvertino ir gyventojai bei namų pirmininkai. Kaip teigė Tulpių g. 28-ojo ir Dainavos g. 16-ojo namų bendrijų pirmininkė Asta Banelytė, programėle „eBūstas“ ji naudojasi nuo pat šios atsiradimo. Pasak pirmininkės, didžiausias privalumas, kad norint užregistruoti gedimą nebereikia skambinti į skambučių centrą – tą galima padaryti telefono programėle. Tiek ji, tiek ir gyventojai mato visą su namu susijusią informaciją – kiek sukaupta lėšų, kokie darbai atlikti, kiek jie kainavo.

„Dabar man, kaip pirmininkei, nebereikia per susirinkimus atsiskaitinėti už kiekvieną išleistą eurą – visą informaciją gyventojai mato programėlėje. Be to, sutaupau ir laiko – dabar nebereikia pristatyti sąskaitų – pakanka nuskenuoti ir nusiųsti įmonės buhalterijai“, – privalumus vardijo namų pirmininkė.

A. Banelytės tvirtinimu, Tulpių g. 28-ojo namo gyventojai, pasirinkę „Mano būstas“ savo namo administratoriumi, džiaugiasi šiuo sprendimu. Anksčiau prisikviesti meistrą pavykdavo tik po kelių skambučių, dabar viskas vyksta greitai, o svarbiausia, kokybiškai.

„Čia problemos sprendžiamos profesionaliai. Pavyzdžiui, name sugedus šilumos siurbliui, ryte informavau „Mano būstą“ ir per kelias valandas jis buvo sutvarkytas. Darbų vadovas patarė, kuris siurblys būtų geresnis, kiek jis gyventojams kainuos. Esame patenkinti tiek darbų kokybe, tiek ir operatyvumu“, – kalbėjo A. Banelytė.

Be to, gyventojai dabar ir sutaupo. Nusprendę tvarkyti laiptines, jie gavo kelis pasiūlymus. „Mano būstas“ pasiūlė mažiausią kainą.

„Pačiai naudotis „PortalPRO“ platforma dar neteko. Kiekvienas namas turi savo vadybininką. Jeigu man, kaip pirmininkei, kyla klausimų, bet kada galiu pasiskambinti ir problemos išsprendžiamos labai greitai – nereikia laukti mėnesio kaip kitur“, – operatyvumu džiaugėsi A. Banelytė.

Taupo laiką ir pinigus

Kelių Panevėžio daugiabučių bendrijų pirmininku dirbantis Raimondas Sosnovskis pritarė, kad programėlė „eBūstas“ labai patogi ir efektyvi. Į skambučių centrą kartais sudėtinga prisiskambinti, o su programėle trukdžių nebelieka. Užtenka nusiųsti nuotrauką, tikslią vietą ir trumpą gedimo aprašymą.

„Gyventojams programėlė patogi tuo, kad galima apmokėti sąskaitas. Galbūt su technologijomis kiek sudėtingiau vyresnio amžiaus žmonėms, bet pats pažįstu ne vieną senjorą, kuris sėkmingai prisijaukino internetą ir išmaniuosius įrenginius. Ši programėlė – žingsnis į priekį“, – sakė R. Sosnovskis.

Jis išbandė ir internetinę platformą „PortalPRO“, nors darbymetis bendrijose paprastai prasideda po ataskaitinių susirinkimų. Anot pirmininko, ši platforma labai panaši į viešuosius pirkimus, kai tiekėjai siūlo paslaugas ir jų kainas. Kuo jų bus daugiau, tuo konkurencingesnes kainas galės pasiūlyti.

„Pirmininkui nebereikia pačiam ieškoti, kas atliks vienus ar kitus darbus, derėtis dėl kainų, rūpintis kitais organizaciniais dalykais. Internetinėje platformoje viskas paprasčiau – pateiki užsakymą ir renkiesi geriausius pasiūlymus. Mobiliosios programėlės – abipusis ir greitesnis bendravimo būdas. Laikas dabar bėga daug greičiau, jį reikia taupyti, o tokios programėlės tą ir padeda daryti. Tai yra didžiausias jų privalumas“, – teigė R. Sosnovskis.

Komentarai

  • Toks pasididžiavimas apie savo įmonės veiklą priminė faktą, kad įvykus kokiam nemaloniam įvykiui, pvz.: kai aukštutinis esantys butas užpyla žemiau esančius būtus vandeniu,( jų šeimininkams esant išvykusiems)-slepiamas įvykęs faktas, kol pamato sugrįžę… , nors ir po nepilnos savaitės viskas matosi ir yra padarytos materialinės žalos . Čia viskas tuom ir baigiasi, nes namo pirmininkas , iš karto nelabai turi informacijos ir noro , nors padarytos butui žalos faktai aiškiai matomi. Bet neforminami niekaip pažeidimai, nors grindys išbrinkusios nuo vandens taip ir lieka , sienose žymės taip pat . Pagalbos jokios.

    • Atsakyti
  • Turbūt pirmieji ir dulkinant klientus…

  • Apgavikų ir sukčiu kontora tas MB

    • Atsakyti
Rodyti visus komentarus (3)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų