Panevėžiečiai, gavę gerokai didesnes sąskaitas už televizijos ar interneto paslaugas, apgulė „Cgates“ aptarnavimo salonus. T. Šiaudinio nuotr.

Lojaliems klientams – didesnės sąskaitos

Lojaliems klientams – didesnės sąskaitos

Didžiajai daliai panevėžiečių interneto ir televizijos paslaugas tiekianti bendrovė „Cgates“ užsitraukė savo klientų rūstybę. Įmonė ne tik savavališkai pakeitė kai kuriuos televizijos kanalus, bet ir išsiuntė gerokai didesnes sąskaitas. O naujais pokyčiais nepatenkintiesiems grasina baudomis, jeigu šie atsisakys jų paslaugų.

Praėjusių metų pabaigoje bendrovei „Cgates“ įsigijus televizijos ir interneto paslaugas teikusias bendroves „Kateka“ ir „Elekta“ bei perėmus apie 30 tūkst. klientų Panevėžyje ir Ukmergėje, gyventojai gavo laiškus, kad pokyčiai neturės jokios įtakos, tiksliau, klientai gaus geresnės kokybės paslaugas.

Tačiau yra atvirkščiai. Žmonės tiesiog apgulė bendrovės aptarnavimo padalinius. Kaip sovietmečiu prie duonos, gyventojai stumdėsi eilėse norėdami išsiaiškinti, kodėl gavo gerokai didesnes sąskaitas, nors kai kuriems išjungta kabelinė televizija.

Kaip pasakojo Virginija Berankienė, beveik tris savaites televizorius jų namuose buvo daugiau interjero puošmena, nes bendrovė be jokio perspėjimo išjungė kabelinę televiziją. O prisiskambinti nurodytais telefonais – misija neįmanoma. Ir tik atvykusi į centre esantį aptarnavimo padalinį suprato, kodėl – kai kurie klientai eilėje laukė po valandą, net vyresnio amžiaus žmonės buvo priversti lūkuriuoti lauke.

„Eilė milžiniška, nes gavusieji sąskaitas skubėjo aiškintis. Ir visi pasipiktinę, juk galėjo bent įspėti apie laukiančius pokyčius. Mes irgi sulaukėme didesnės sąskaitos, nors beveik visą mėnesį buvo išjungta kabelinė televizija. Tik kai pakėliau triukšmą, pažadėjo, kad bent už tą mėnesį, kai negavome paslaugų, mokėsime kaip iki šiol. O toliau – jau didesnė sąskaita, nes dėl kažkokių priežasčių mūsų turėtų kanalų paketo nebeliko“, – pasipiktinimo neslėpė V. Berankienė.

Skundų lavina

Kiti „Sekundės“ kalbinti panevėžiečiai taip pat skundėsi, kad susidūrė su verslininkų savivale. Garbaus amžiaus sulaukusi Aldona teigė, kad jau kuris laikas nerodo jos pamėgtų kanalų – juos pakeitė rusiški ir lenkiški, o jų programa moters visai nedomina. Nebeliko net jos mėgstamo kanalo „LRT kultūra“.

Šį mėnesį daugelis panevėžiečių nebemato savo pamėgtų televizijos kanalų – juos pakeitė lenkiškos ir rusiškos programos.

„Labai tikiuosi, kad čia įsivėlė klaida ir užteks tik pareguliuoti televizorių, bet aš pati nemoku. Atėjau paprašyti, kad atsiųstų meistrą, nes prisiskambinti neįmanoma. Sąskaita gal ir tokia pati, bet dabar nebegalima atsiskaityti Butų ūkio kasoje, reikia eiti į banką, o ten dar papildomai mokėti. Pensininkui kiekvienas euras svarbu“, – kalbėjo moteris.

Centre gyvenantis Viktoras Gasiūnas apie „Cgates“ paslaugas atsiliepė ne taip taktiškai. Jo teigimu, kol naudojosi „Katekos“ paslaugomis, per daugybę metų nesusidūrė su problemomis ar trikdžiais, tačiau įmonę perpirkus „Cgates“, internetas stringa kiekvieną savaitę. Kiek buvo skambinta, vis žadama, kad problema bus išspręsta, tačiau atrodo, kad niekas nenori to daryti.

„Dirbu namuose, tad internetas man reikalingas dvidešimt keturias valandas per parą, tačiau būna dienų, kad praktiškai neįmanoma dirbti, nes interneto ryšys nuolat dingsta. Visko gyvenime būna, technika turi savybę gesti, bet šiuo atveju net nesiimama priemonių tvarkyti. Kai pagrasinau, kad nutrauksiu sutartį, nes jų interneto kokybė tragiška, man buvo paaiškinta, jog privalėsiu sumokėti netesybas. Jeigu jie taip „rūpinasi“ savo klientais, tikėtina, kad jų greitai nebeturės. Kai tik baigsis sutartis, bėgsiu nuo jų nė neatsigręždamas. Net neabejoju, kad tą padarys ir kiti“, – piktinosi V. Gasiūnas.

Nesklandumai laikini

„Cgates“ vadovas Petras Kirdeika teigė, kad nesklandumai laikini. Planuojama, kad visi trikdžiai bus pašalinti dar iki mėnesio pabaigos. Taip atsitiko todėl, kad prijungus bendrovių „Kateka“ ir „Elekta“ interneto tinklus specialistai nespėjo suderinti jų taikytų skirtingų technologijų.

„Apie galimus trikdžius, kiek leidžia galimybės, iš anksto informuojame. Šiuos darbus planuojame baigti birželio mėnesį. Tai leis klientams siūlyti kokybiškesnes interneto paslaugas ir patenkinti augančius poreikius spartesniam internetui – jau dabar daliai Panevėžio klientų šie techniniai atnaujinimai leido pasiūlyti greitesnį internetą“, – „Sekundei“ aiškino P. Kirdeika.

Kadangi tik dabar baigiami bendrovių perėmimo darbai, klaidų galėjo įsivelti ir gyventojų sąskaitose. Buvo gerinama sąskaitų administravimo tvarka, kad klientai galėtų matyti savo įsiskolinimus ar permokas. Iki šiol tokios galimybės neturėjo.

„Labai mažai daliai Panevėžio klientų sąskaitose galėjo įsivelti netikslumų. Atsiprašome dėl to, o žmonės, pastebėję netikslumus, turėtų kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo liniją arba užsukti į artimiausią saloną, kur kartu šiuos klausimus išspręsime“, – patarė „Cgates“ vadovas.

Pasak P. Kirdeikos, priekaištai, kad klientams nepranešusi apie televizijos tinklelio pokyčius įmonė savavališkai pakeitė kai kuriuos kanalus – visiškai nepagrįsti, nes apie tai gyventojai buvo informuoti iš anksto. O jeigu netenkina siūlomos programos, galima rinktis iš keturių planų, siūlančių net iki 80 kanalų, arba susidėlioti televizijos tinklelį pagal savo poreikius ir žiūrėti tik tuos, kuriuos nori.

„Sujungus bendroves , jų klientams siūlome tą patį televizijos tinklelį, kaip ir visiems „Cgates“ klientams Lietuvoje. Šiuo metu galima rinktis iš beveik 80 kanalų, kurie, tikime, atitinka mūsų žiūrovų poreikius. Apie būsimus tinklelio pokyčius klientus informavome iš anksto, tačiau nuolat vertiname savo žiūrovų įpročius bei pomėgius ir, atsižvelgę į tai, formuojame pasiūlymus“, – teigė P. Kirdeika.

Galerija

Komentarai

  • Šį mėnesį gavome TRIGUBĄ sąskaitą, kreipiausi į informaciją, tai vis nėra žmonių kurie peržiūrėtų mokėjimus, o sąskaitas apmokame visad iki 15d!

    • Atsakyti
    • skambučiai į jų centrą mokami, reikia laukti kol sujungs apie 10 min. Sako, gedimus pataisysime per 2 paras, tad jei dirbi internetu – šakės.
      Televizija nutrūkinėja pastoviai. Paaiškino, kad taip ir bus kadangi yra gana daug vartotojų name…
      Taupo darbuotojų sąskaita. Aptarnauja tik 2 darbuotojai, o darbo vietoje nėra kondicionierių – nuo troškaus oro negali laukti eilėje. Neįsivaizduoju kaip tie darbuotojai dirba tokiomis sąlygomis. Baigiasi sutartis, tad toliau tikrai mums ne pakeliui

      • be to, kadangi skambučiai mokami, būtų galima jiems parašyti elektroniniu paštu, bet TOKIOS INFORMACIJOS NĖRA. Tik nuėjusi į vietą man davė savo el.paštą. Iš telefono parašiau laišką, kad sutriko internetas. Prašau pašalinti trikdžius. Ar aš gavau kokį nors atsakymą į skundą? TYLA. Štai kaip dirbama su lojaliais klientais:)

        • Atsakyti
  • Laba diena as turiu irodymu kaip jie po kelis kartus atskaiciuoja pinigus.galesiu atnest i redakcija kad zmones zinotu su kuo turi reikala.pirma atskaiciavo perdaug poto dar atsiunte lapa kad as skolingas,visi irodymai pas mane yra isklotines viskas.o jie man pasake palaukit mes paskaiciuosim td pazesim,nezinojau kur kreiptis tai db i redakcija bent jau atnesiu.

  • Tikrai taip – sąskaitos dvigubinamos, o, norint išsiaiškinti, tenka apsišarvuoti kantrybe. Paslaugų kokybė prasta. Iš pradžių „privertė“ nuomoti iš jų maršrutizatorių, nes mano blogas, tada televizijos kabelį reiktų keisti. Žodžiu, prie „Elektos“ tokių problemų iš viso nebuvo. Niekam nerekomenduočiau pirkti jų paslaugas, o pati su nekantrumu laukiu kol pasibaigs sutartis.

  • Saskaitos dvigubos-galvojau cia tik man.Priraitita ale kokiu skaiciu-net logikai nepasiduoda.Internetas stringa,prisiskambint neimanoma !

  • ooo,kokie atsiliepimai…as irgi prisijungiu prie Jusu visu,del nekokybiskos paslaugos.
    Esu surinkes kruva logu del interneto paslaugu dinginejimo,naudodamas Pingploter programa.Nusiunciau tiesiog jiems ,kad perziuretu…deja,isvadu jokiu,tik samdomu darbininku atsikalbinejimai.
    Surinksiu dar logu daugiau ir kreipsiuos i vartotoju teises del sutarties nutraukimo be jokiu netesybu.
    Spioviau i Cgates paslaugas ir jau turiu isivedes kito tiekejo interneta,bet sutartis nesibaigusi ir esu priverstas moketi uz paslaugas,kuriomis praktiskai naudotis negaliu,tad dabar bandau juos davesti iki tu paslaugu kokybes kurios priklauso pagal sutarties salygas.
    P.S.zmones,bekit neatsisukdami nuo tokios firmos…buvo ELEKTA,nebuvo problemu!

    • Atsakyti
  • Jau kiek mėnesių, kai perėmė, buvo namuose ir reguliavo aparatūrą, tačiau internetas ir toliau stringa. Manau, kad gudrauja- srauto nepakanka, nes nesijungia prie plačiajuosčio, o toliau naudojasi senais Katekos tinklais. Investuoti reikia, bet kam- monopolistai jie dabar, išvaikė visus konkurentus.

    • Atsakyti
  • as irgi buvau ELEKTOS kliente daugybe metu-nuo pat ju isikurimo ir niekada nebuvo jokiu bedu..dabar ilindau i ta ,,geita,, nors kol kas siaip taip tvarkausi,bet nezinau kaip bus toliau.Matomai teks pereiti i TELIA- kas naudojasi ju paslaugomis yra tikrai patenkinti.Tik va kol baigsis sutartis teks moketi tam ,,geitui,, nors paziutresim kokia bus ju paslaugu kopkybe.Nors daug kas sake,kad nereikia prasideti su Cgates bendrove.

  • Pas mane tas pats – kainos padidėjo, kokybė suprastėjo. Padidėjo nuo vasario mėnesio ir apie tai informuoti nedelsiant. Šis procesas prasidėjo kaip tik perėmė Elektos tinklą ir suderino techniką. Taigi vadovas, švelniai tariant, mala „Š“ ir toliau apgaudinėja vartotojus.
    Tačiau išeitis yra – atsisakyti jų paslaugų ir raštu informuoti apie nutraukiamus mokėjimus, kol nebus išsiaiškinta visa situacija dėl sąskaitų (būtina tą padaryti raštu). Jei nepadės – kreiptis į vartotojų tarnybą ir manau, kad susitvarkys šis „smirdantis“ reikalas. Pats asmeniškai tą ir padariau (tiesa, aiškinimasis vyksta jau daugiau nei 2 mėnesius, bet pinigų vis tiek negauna). Kviečiu visus taip elgtis – su asmenimis, kurie nori apgauti ir apvogti negalima taikstytis.
    Ir kreipkitės į Telia, joje susitariau dėl mažesnių kainų ir geresnių paslaugų, nei buvo iki šiol. Jei kreipsitės keliese, manau, kad ir didesnes nuolaidas gausit. (tai ne reklama, tiesiog pasirinkimo nebelabai belieka).
    Kitas būdas – bendrijų pirmininkams – atjungti Cgates mazgų maitinimą, ir nebeveiks visame name. Jie 99% įrengti be raštiškų sutikimų ir pažeidžiant elektros instaliacijos taisykles, realiai naudojasi bendrijos narių elektra nemokamai.

    • Atsakyti
    • aš ir žiūriu, kodėl padidėjo elektros sąskaitos už bendrų patalpų. Čia gi, cgėjus nusiurbia mums pinigus

  • Kiekvieną mėnesį, nuo pat sausio reikia eiti aiškintis dėl neteisingos sąskaitos apmokėjimo.Jei kitą mėnesį bus tas pat ,atsisakysiu jų paslaugų .Ir šiaip kas per kvailas pavadinimas, kodėl ne lietuviškas pavadinimas.? Net senam žmogui sunku ištarti pavadinimą. Mūsų močiutė tai vadina ,,c gėjais,, .

    • Atsakyti
  • tai tie c-gaijai rasys kokius nori skaicius saskaituose,o tu kai durnis vaiksciosi kas menesi aiskintis?

  • Mano patarimas visiems Cgates klientams naudojantiems ju interneta.Atsisiuskit ir instaliuokit i kompus PingPlotter Pro programa(ji 14 paru nemokama).Imkit logus ir neskit kaip irodymus toms mergelems kaip irodymus,kad internetu naudotis neimanoma.
    Stai mano logas http://i1075.photobucket.com/albums/w427/vyciune/www.tvdom.tv_zpsinr92fkj.png idomu ka i tai atsakys specialistai 🙂

    • Atsakyti
  • Mano garbaus amžiaus mama taip pat gavo dvigubai didesnę sąskaitą už ženkliai prastesnes paslaugas. Maniau tai kažkoks nesusipratimas.Pasirodo tai tipinė jų „veikla“ – plėšikavimas viešoje vietoje. Galvojame viso namo vardu kreiptis į prokuatūrą dėl viešo intereso pažeidimo ir gaujos c gates veiklos sustabdymo.

    • Atsakyti
  • Tiek klientu turi, o pasistate dvieju aukstu dezute, kad klientai net lauke stovi, tai gerai,kad nelyja arba nešalta. Vilniaus bankas pas mus statosi visiškai žmonėms nepatogioje vietoje ir bus žymiai mažesnis dveiju aukštu dezute. Tai isvados bus tokios pat stovėsime lauke kai visiems reiks i banka. Gal laikas pagalvoti apie aukstuminius pastatus ir ju statyba, o ne apie mazus pastatus ir stoveti lauke kai lyja arba šalta!!!

    • Atsakyti
  • Pritariu daugeliui komentarų. Buvome „Elektos“ klientai, tai jokių problemų nebuvo. Jau vien jų pavadinimas „CGates“ daug ką pasako apie firmą, nes žmonės negali ištarti…

  • Kelis menesius is eiles ejo nulines saskaitos. Birzeli atejo 84 eurai! Kosmaras, kas cia per aferos!

  • arba jie aferistai,arba buchaltere kazka vartoja stipraus

  • skambinkit tiesiai i VILNIŲ cgates tel nr. . 85-2150000 . Man internetas stringa, jau trečias men.. nusuko pinigus, apmokėtas sąskaitas , reikalavo banko išklotinės…. kai atnešiau mokėjimus { visa laimė mokėjau el bankininkyste ], tada mergeles nieko nemato mokėjimų savo kompiuteryje ir vėl siunčia po dvi vienodas sąskaitas kas mėnesį, atsibodo vaikščioti , pasaka be galo tesi,

  • nemoket-tegul atjungineja

  • Buvau nuvykes ir aš pas juos kai atėjo ale 17€ skola už buvusius menesius. Pasirodo pasikeitė vartotojo numeris darant pavedimą ir jie ale nemato mano pavedimų, tai parodžiau pervedimo išrašus tai sutvarkė. 🙂

  • Tas pats ir su mano internetu,kuris man reikalingas darbui kiekviena diena,kokios didziules problemos pasidare,atsiradus Cgates,tankiai dingsta internetas,paskambinus, jiems,man,mociutei,liepia tvarkytis paciai,lipti kazkur i palepe,kaisioti kazkur dantu krapstukus ar adata ten kur as pati nezinau ir pavojinga,o meistras gali atvykti tik po dvieju paru,taip pat siule nuomotis marsrutizatoriu,kuris neaisku kam reikalingas,o pasiteiravus apie sutarties nutraukima,tai ,o uz nutraukima,reiketu moketi virs triju simtu Euiru.Taip pat laukiu,kada pasibaigs sutartis ir pereisiui i Telia

  • Cgates yra šūdžiai.

  • Kad ir šiandien,žiūrėjau per rusų kanalą apie Lietuvą,Vilnių iš gerosios pusės,tik šmaukšt – ir viskas sustojo,paskui atsirado užrašas “koduotas kanalas“.Suskiai neraliuoti,per prievartą vos ne prijungė,sakė,bus geriau,bus greitesnis internetas,o dabar š……. gaunasi.Kai buvau “ELEKTOS“ abonentė,tokių nesąmonių nebuvo.Nueini,sumoki,jokių eilių nebuvo.O čia mergelkas neišmanančias pasodino ,gal dėl grožio.Buvo pas mane permoka,tai vaikščiojau bene tris kartus ,kad atskaičiuotų permoką,kai,jau pakėliau balsą ir pareikalavau ,ką nors iš viršininkų,tai pagaliau sutvarkė. Bardakas,kai pasibaigs sutartis,bėgsiu nuo jų neatsigręždama.

  • Mūsų daugiabučio namo bendrija pirko iš ELEKTOS internetą ir toliau tebeperka iš Cgates. Šiandien kalbėjau su AB Butų ūkio buhaltere, tai situacija maždaug tokia. 2016.09mėn. gavome tvarkingą sąskaitą iš UAB Elekta ir ją apmokėjome. Už 2016.10 mėn. sąskaitos išvis negavome ir nuo tada prasidėjo stiprus grybo pjovimas iš užsienio kapitalo (Suomija-Estija) valdomos Vilniaus bendrovės C-gates, nes kaip tik rugsėjo mėnesiais vyko ELEKTOS tinklų perėmimas. 2016.11, 12 mėn. ir 2017 m. 01 mėn. sąskaitas gavome iš UAB Elekta ir jas apmokėjome. Už 2017m. 02 mėn. sąskaitos išvis negavome, tačiau vasarį gavome sąskaitą už 2016 m. spalį ir ją apmokėjome. Už 2017 m. 03 mėn. sąskaitą gavome ir apmokėjome. Tuomet sąskaitos baigėsi – sąskaitų negavome už 2017m. 04 ir 05 mėn. visai. Tada gavome sąskaitą tik liepos mėn. su per didele skola. Buvo papildomai prie bendros skolos sumos du mėnesiai pripliusuoti NETEISĖTAI. Įmonė akivaizdžiai nesusitvarko jau beveik visus metus laiko su sąskaitomis. Girdžiu iš komentarų, kad nesusitvarko nei su interneto tiekimo ar televizijos tiekimu. Už sugaišintą laiką Jie PRIVALO dovanoti ir dykai teikti paslaugas mažiausiai 3 mėnesius. Aš jau nekalbu apie savo asmenines namų paslaugas, kur irgi labai daug grybo pripjauta pradedant dingusiais kanalais visai ir baigiant sąskaitomis. Nupirko Kavą, Elektą ir Kateką, tai dabar nėra iš ko rinktis – grynas MONOPOLIS. Manau čia turėtų užsiimti Lietuvos Respublikos Konkurencijos tarnyba ir Vartotojų teisių tarnyba, jeigu šitokie vėjai vyksta. Žmonės, nuo dabar labai atidžiai skaitykite kiekvieną sakinį sutarties, kurią pasirašote – tiek dėl netesybų, tiek dėl mokesčių. Kai atėjau 2016 m. rugsėjo mėn. atnaujinti sutarties interneto, man pasiūlė DVIGUBAI didesnę kainą – ir tai buvo PIGIAUSIAS jų pasiūlymas iš visų galimų. Štai ką daro užsienio kapitalo investicijos su Lietuva – jokios atsakomybės, jokios pagarbos, jokio profesionalumo.

    • Atsakyti
Rodyti visus komentarus (26)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų