Kuriamas Panevėžio vizualinis identitetas

Kuriamas Panevėžio vizualinis identitetas

Panevėžio miesto vizualinio identiteto kūrimas, inicijuotas Panevėžio miesto savivaldybės ir Panevėžio plėtros agentūros „Panevėžys NOW“, įgyja pagreitį – baigėsi pirmasis etapas, kurio metu panevėžiečiai turėjo galimybę diskutuoti apie miesto praeitį, dabartį ir ateities perspektyvas miesto įvaizdžio kontekste.

Rugpjūčio mėnesį miestiečiai aktyviai pildė apklausą ir dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse. Jų rezultatai agentūrai „Critical + Xwhy“ padės suformuluoti miesto tapatybės pasakojimą ir komunikacinę žinutę, kurią įvaizdins miesto vizualinis identitetas – miesto logotipas, grafiniai elementai, stiliaus knyga, komunikacijos gairės. Kūrybinėse dirbtuvėse dalyvavo daugiau kaip 40 Panevėžio įvaizdžiu suinteresuotų miestiečių, o į apklausos klausimus atsakė daugiau kaip 450 respondentų.

Miesto tapatybės naratyvą ir komunikacinę žinutę agentūra „Critical + Xwhy“ formuluos remdamasi strateginiais dokumentais, kontekstine analize bei visuomenės įtraukimo sesijų ir apklausos rezultatais.

„Džiaugiamės aktyviu panevėžiečių dalyvavimu apklausoje ir kūrybinėse dirbtuvėse. Akivaizdu, kad panevėžiečiams rūpi miesto įvaizdis ir ateities perspektyvos. Įvykusi apklausa ir įtraukimo sesijos buvo puiki proga diskutuoti ne tik apie galimą miesto įvaizdį, bet ir apie platesnę miesto viziją, kurią, tikimės, padės įgyvendinti kokybiškas vizualinis identitetas“, – teigia „Panevėžys NOW“ direktorė Monika Miniotaitė.

„Diskutuoti apie tokius kompleksinius klausimus kaip miesto vertybės, išskirtinumas ir vizija yra išties nemažas iššūkis. Džiugu, kad kartu su panevėžiečiais pavyko sėkmingai jį įveikti ir kad šiam etapui pasibaigus turime daug naudingos medžiagos miesto tapatybės naratyvui atskleisti“, – sako „Critical + Xwhy“ tyrėjų komandos vadovas Eugenijus Kaminskis.

Dabartiniame projekto etape vyksta apklausos ir įtraukimo sesijų rezultatų analizė ir sisteminimas, kuriuo siekiama suformuluoti miesto tapatybės pasakojimą ir jį atskleidžiančią komunikacinę žinutę.

Siekiant didžiausio vizualinio identiteto pritaikomumo ir poveikio, taip pat bus formuluojamos miesto pozicionavimo gairės.

Parengus komunikacinę žinutę, prasidės kūrybinis procesas, kurio metu grafikos dizaineriai kurs vizualinio identiteto pasiūlymus.

Rudenį panevėžiečiai, projekto užsakovų darbo grupė bei nepriklausomų ekspertų komisija vertins, kuris iš pateiktų pasiūlymų geriausiai atitinka kriterijus ir keliaus į paskutinįjį –  detalizavimo –  etapą.

Apie vykstantį kūrybinį procesą, svarbiausius jo etapus ir galimybes jame dalyvauti kviečiame skaityti projekto interneto svetainėje www.vizijapaneveziui.lt.

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų