Kitokių vaikų integracija – iššūkis visiems

Kitokių vaikų integracija – iššūkis visiems

Liko vos metai, kai mokyklos turi pasiruošti įtraukiajam ugdymui – priimti visus vaikus, turinčius specialiųjų poreikių.

Tiek Panevėžio mokyklų vadovai, tiek švietimo strategai pripažįsta, kad galvas skauda, kur surasti su tokiais vaikai dirbsiančių specialistų: logopedų, specialiųjų pedagogų, psichologų.

Viešosios įstaigos „Panevėžio lietaus vaikai“, vienijančios autistiškus vaikus auginančias šeimas, vadovės Sandros Lopetaitės teigimu, vaikas, turintis specialiųjų poreikių, į bendrojo ugdymo klasę negali ateiti vienas.

Jam turi talkinti mokytojo padėjėjas, psichologas, specialusis pedagogas. Nors dirbti su vaiku reikia žinių ir išmanymo, tačiau, pavyzdžiui, mokytojo padėjėjui nėra taikomi beveik jokie reikalavimai, užtenka, kad jis būtų baigęs vidurinę mokyklą.

Visą straipsnį skaitykite sausio 19 dienos (ketvirtadienio) „Sekundės“ laikraštyje.

Komentarai

  • Iššūkis, kuriam visapusiškai nepasiruošta.

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų