Panevėžietė kelionę miesto autobusu ilgam įsimins, visgi vairuotojas dėl savo storžieviško elgesio sulauks atpildo iš darbdavių. „Sekundės“ nuotr.

Kelionę autobusu apkartino vairuotojas

Kelionę autobusu apkartino vairuotojas

Koronavirusas iš kantrybės veda jau ir Panevėžio autobusų parko vairuotojus.

Panevėžietė Gita Jurkūnienė buvo šokiruota, kai jos suplanuotas malonus savaitgalis mieste su drauge baigėsi chamišku vežėjo elgesiu viešajame transporte. Tokią istoriją išgirdę nustebo ir vairuotojo darbdaviai.

„Šeštadienio vakaras, puikus oras, gera nuotaika. Su drauge nusprendžiame maloniai praleisti laiką kavinukėje. Kaip tarėm, taip padarėm! Jauki aplinka, maloni muzika, skanus maistas, mieli mergaitiški pasiplepėjimai. Atrodo, kas gali būti maloniau? Bet puikią savaitgalio nuotaiką sujaukė incidentas grįžtant namo autobusu“, – apie savaitgalį nutikusį nemalonų įvykį pasakojo G. Jurkūnienė.

Moterys namo grįžti nusprendė miesto viešuoju transportu. Kelionė autobusu, pasak Gitos, buvo labai nemaloni ir netgi kiek gėdinga.

„Miesto centre, Ukmergės g. stotelėje 19.50 val. įlipome į 15 maršruto autobusą. Kaip reikalauja įstatymas, abi buvome pasipuošusios kaukėmis. Vos pasižymėjus talonėlį, suskambėjo mano mobilusis. Pradedu pokalbį ir pastebiu autobuso priekyje dvi laisvas vietas. Mosteliu draugei, kad gal einam prisėsti. Nuėjus paaiškėja, kad tos sėdimos vietos aprištos apsaugine juosta. Kad nesiblaškytume po važiuojantį autobusą, stabteliu, kol pabaigsiu pokalbį, ranka įsitveriu į sėdimos vietos atlošą. Ir tada nugriaudi vairuotojo balsas: „Dink nuo manęs!“ – netikėtą kelionės eigą pamena G. Jurkūnienė.

Atsilygino viešumu

Po tokio vairuotojo poelgio, pasak Gitos, iš nuostabos jai vos neiškrito telefonas iš rankų, o keleiviai pradėjo juoktis.

„Suprantu, kad juokėsi ne iš manęs, o iš chamo vairuotojo! Juk aš su kauke, atstumas iki vairuotojo – ne metras ir net ne du, o gerokai daugiau! Be to, nuo vairuotojo autobuso saloną skiria aukšta plastikinė pertvara. Mano pakili nuotaika išsisklaido akimirksniu kaip ūkas. Pasijutau nepelnytai įskaudinta ir pažeminta“, – tvirtina panevėžietė.

Keleivė nusprendė netylėti ir paviešinti apie tokį Panevėžio autobusų parko paslaugų lygį. Išlipusi iš autobuso ji net nufotografavo ją įžeidusį vairuotoją. O šis pasukiojo pirštą prie smilkinio.

Keleivė apie viešajame transporte patirtus nuotykius papasakojo socialiniame tinkle ir apie vairuotojo elgesį raštiškai pranešė jo darbdaviams. G. Jurkūnienė pareikalavo įmonės atsakymo apie darbuotojui planuojamas taikyti drausmines priemones už nepagarbą klientui.

„Labai tikiuosi, kad šis paviešinimas žmogui bus gera pamoka daugiau taip nesielgti. Esu nekonfliktiška, nemėgstu skųstis, bet šį kartą nutariau sustabdyti ydingą elgesį. Liūdna, kad tokie žmonės dirba aptarnavimo srityje ir, matyt, dažnai leidžia sau išlieti įtūžį, blogą nuotaiką ant nekaltų. Panevėžys neretai sulaukia svečių iš kitų miestų ar šalių, tokie atvejai kuria blogą mūsų miesto įvaizdį“, – įsitikinusi Gita.

Kirs per atlyginimą

Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ atstovas korespondentams patvirtino apie šį incidentą žinantis.

„Autobuse viską filmavo vaizdo kamera. Peržiūrėję nufilmuotą medžiagą matėme dvi moteris, viena jų kalbėjo telefonu ir vairuotojas kažką iš tiesų pasakė, bet negirdėti žodžių. Iškviestas darbuotojas dievagojosi nieko panašaus, kaip „dink nuo manęs“ nesakęs. Tačiau filmuotoje medžiagoje matome vaizdą, kaip vairuotojas prieš keleivę pasukioja pirštą prie smilkinio – tai iš tiesų nebepateisinama“, – pripažino įmonės Pervežimų skyriaus viršininkas Virginijus Bagaslauskas.

Nepagarbiai su keleive pasielgęs vairuotojas, pasak V. Bagaslausko, labai atsiprašinėjo. Visgi darbdaviai jam numatę skirti drausminę nuobaudą ir sumažinti atlyginimą.

Vairuotojas bendrovėje, anot V. Bagaslausko, dirba jau 20 metų ir panašiais išsišokimais nebuvo pagarsėjęs.

„Tokie atvejai su klientais tikrai reti. Gal visus ta pandemija iš kantrybės veda – vis nauji įpareigojimai, pavojus sveikatai ir rizika užsikrėsti“, – vairuotojo elgesį bandė suprasti viršininkas ir dar kartą atsiprašė įžeistos moters.

Sudėtingas laikas

Paskutinis pusmetis viešajame transporte iš tiesų įtemptas. Panevėžio autobusų parkas savo autobusuose vairuotojams sumontavo skaidrias užsklandas, kai kuriuose autobusuose įrengtos nuo keleivių atskiros gamyklinės kabinos. Keleiviai neįleidžiami per priekines duris, negalima sėdėti pirmosiose sėdynėse už vairuotojo. Autobuse keleiviai vežami tik su kaukėmis.

„Matome, kad žmonės stotelėse laukia be kaukių, bet į autobusą lipdami jas užsideda. Jau visi įpratę ir supranta grėsmę susirgti. Jei kuris neužsideda kaukės, įspėja vairuotojas, kiti keleiviai“, – sako V. Bagaslauskas.

Anot jo, šiuo metu keleivių skaičius sumažėjęs, bet veikiausiai tai ne pandemijos, o sezono pasekmė – vasarą visada mažiau besinaudojančiųjų viešuoju miesto transportu.

 

Komentarai

  • Kaip gali naudotis viešuoju transportu, jei jis labai retai vazineja greiciau pesciomis nueiti nei autobuso sulauksi

  • Siaip tai tos sedynes atitvertos tam, kad butu islaikytas socialinis atstumas tarp vairuotojo ir keleiviu. Jei ten negalima sedeti, tai logiska, kad ir stoveti ten negalima. Isimtis butu keleiviui, perkanciam bilieta. Jei poniai pokalbis telefonu svarbesnis uz socialinio atstumo laikymasi, tai daug pasako apie pacia ponia…

    • Ta ,,ponia“ – tai aš )pavardė pamineta straipsnyje). Noriu patikinti, kad saugų socialinį atstumą išlaikiau, nes stabtelėjau ties ta vieta, kur minėtų sėdimų vietų atlišai, o šalia jau sėdintys keleiviai. Taigi nepriartėjau prie vairuotojo netinkamu atstumu! O be to esmė ne tai, jog gavau pastabą, bet tai – kokiu tonu ir kokiais žodžiais!! Niekas neturi teisės įžeidinėti ir žeminti kito žmogaus, net ir būdamas teisus!! Jei su tuo nesutinkate – tai irgi daug apie Jus pasako!!
      -Su pagarba / G.J.

  • gerai moteriškė pasakė, kad tokiems vairuotojams ne vieta dirbti aptarnavimo sferoje, šoferiukas galėjo viską paaiškinti civilizuotai be sukiojimų ir nurodymų dingti. Ar tik ne per dideliais viršininkais įsijautė tie šoferiai

    • Man atrodo su tokiom algom pachalinant,reik dziaugtis,kad bent tokie veza

  • Vairuotojas, ne kunigas, kodėl turėtų klausyti visų išpažinčių? Eikite į autobuso galą ir kalbėkite.

  • Išties nenormali susireikšminusi boba, iš pradžių bėgioja po autobusą, paskui pliurpia atsistojusi, dar vėliau fotkina. O kaip darbdaviai įvertino tos bobelės elgesį autobuse, peržiūrinėdami vaizdinę medžiagą? Viskas OK?

  • Kalbėti autobuse irgi nėra geras tonas. Pirmiausia tai kalbant žmogus seiles taško ir kitiems dalina savo bacilas. O dar baisiau, kai visas autobusas nori nenori klauso pokalbio. Juk galima perskambinti, mobilieji rodo kas skambino.

    • Ponia „prie meno“, tai jauciasi labai reiksminga o cia kazkoks murzius soferiuga aiskina ka jai daryt! Pavojus savimeilei! Reikia imtis griezciausiu priemoniu! O „protingo“ zmogaus pokalbio telefonu neprosal ir visam autobusui pasiklausyt – gal ka naudingo isgirs…

Rodyti visus komentarus (9)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų