Kandidato klaidos bado akis

Kandidato klaidos bado akis

Rinkėjams pažadėjęs 100 proc. darbo, kandidatas į merus rinkimų maratoną pradėjo įdėdamas akivaizdžiai mažiau pastangų.

Bene pirmasis į panevėžiečių pašto dėžutes politinės reklamos lankstinukus, pilnus korektūros klaidų, išmėtęs parlamentaras Bronislovas Matelis teisinasi, kad pasitaiko visko, bet svarbiausia – norėti dirbti.

Iškraipė ir miesto vardą

Rinkėjų pašto dėžutes pasiekęs 20 tūkst. tiražu išleistas Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų Panevėžio skyriaus lankstinukas sukėlė nuostabą ne tik lietuvių kalbos žinovams.

Korektūros klaida akis bado paties B. Matelio kreipimosi į rinkėjus antraštėje, o išvardytų žadamų atlikti darbų sąraše iškraipytas netgi miesto vardas – „Panevevėžio“.

Politinės reklamos leidėjai susipainiojo ir dėliodami kabutes, nurodant vienos iš kandidačių į miesto Tarybos narius darbovietę.

„Daugmaž taip“, – į klausimą, ar pats skaitęs savo politinės reklamos lankstinuką, atsakė į mero postą kandidatuojantis B. Matelis.

Svarbiausia norėti

Vietą Seime į aukščiausią politinį postą Panevėžyje iškeisti nusiteikęs parlamentaras teisinosi neapsižiūrėjimu.

„Vieni tekstus parašėm, jie kažkur nukeliavo, o galutinio rezultato ir nepažiūrėjo. Buvau matęs, kad ir raidė nukritusi. Vienos klaidos galėjo atsirasti dėl korektūros dalykų, kitos maketuojant. Niekas nepažiūrėjo po maketavimo“, – kalbėjo konservatorius.

Politikas nemano, kad pasiųsti laišką su klaidomis yra tiesiog nepagarba rinkėjams.

„Atliko darbą, kaip išėjo. Jei padarom klaidų, svarbiausia nevengti jų pripažinti. Jei būčiau meras ir man reikėtų pasirinkti, sutikčiau savo tekstuose padaryti labai daug klaidų, bet viso Panevėžio gatves išasfaltuoti ir pastatyti biokuro katilinę. Mes visada stengiamės ir visi stengiasi įdėti 100 proc. darbo, klausimas, kaip pavyksta. Svarbiausia norėti dirbti 100 proc.“, – kalbėjo parlamentaras.

Seimūnas teigia negalintis atsakyti, kiek kainavo didžiuliu tiražu išleistieji lankstinukai.

„Dabar negalėsiu pasakyti, kiek kainavo, net nežinau, ar sąskaitą atsiuntė. Ne aš jas pasirašinėju. Bus viskas deklaruota“, – aiškino politikas.

Signalas rinkėjams

Komunikacijos specialistas Arijus Katauskas mano, kad už politinėje reklamoje paliktas klaidas kažkas turėtų „stipriai gauti per galvą“ nuo kandidato, o šiam tiktų viešai atsiprašyti savo tikslinės auditorijos.

„Klaidos kalba apie tai, kad kandidato rinkimų štabas į kai kuriuos dalykus žiūri atmestinai. Kandidatui gali tekti apie tai pakalbėti, o galbūt ir atsiprašyti tikslinės auditorijos, kuriai kils klausimų, kiek rimtai pats kandidatas žiūri į savo rinkėjus. Elementaru, kad viešai platinama informacija turi būti teisinga ir tiksli tiek kalbos, tiek logikos prasme“, – komentavo A. Katauskas.

Jis neatmeta, kad toks atmestinis prisistatymas daliai rinkėjų neprasprūs pro akis.

„Turbūt būtų sunku įvertinti, kokį poveikį tokios klaidos gali padaryti rinkimų rezultatams, bet žmonėms, kurie išmano kalbą, tai gali būti signalas, jog kažkas negerai, ženklas, kad dirbama nepakankamai atsakingai. Tai nėra įvykis, kuris galėtų radikaliai pakeisti rinkimų rezultatus, bet daliai rinkėjų turės įtakos“, – įvertino komunikacijos specialistas.

Komentarai

  • kai is valstybes biudzeto gauni didziausia dotacija rinkimams tai nelabai jau tos klaidos svarbu)))))))

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų