„Sekundės“ nuotr.

Istoriniam siaurukui nesuranda tinkamo vadovo

Istoriniam siaurukui nesuranda tinkamo vadovo

Susisiekimo ministerija atšaukė balandį paskelbtą konkursą įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti ir teigia artimiausiu metu skelbsianti naują.

Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus.

„Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų susirinkime priimtas sprendimas jį atšaukti ir skelbti iš naujo. Artimiausiu metu bus peržiūrėti ir patvirtinti nauji kvalifikaciniai reikalavimai būsimam įstaigos vadovui, tikimės kandidatų aktyvumo“, – sako susisiekimo ministerijos kancleris Ramūnas Dilba.

Pirmą kartą skelbto konkurso dalyviai turėjo turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) socialinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą, turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį kolektyvui, kuriame yra ne mažiau kaip 10 narių, mokėti bent vieną iš šių užsienio kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu.

Būsimojo direktoriaus atlyginimas siektų 1575–1858 eurų, tačiau priklausomai nuo įstaigos veiklos rezultatų ir pasiektų rodiklių, gali būti nustatoma kintama atlyginimo dalis iki 50 procentų.

„Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ be nuolatinio vadovo liko šių metų sausį, iš pareigų pasitraukus direktoriui Mindaugui Jucevičiui. Šiuo metu įstaigai laikinai vadovauja Infrastruktūros skyriaus vedėjas Linas Čerauskas.

Vienas svarbiausių „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo tikslų – įvertinti esamą siaurojo geležinkelio ir infrastruktūros objektų būklę, nubrėžti tolesnes veiklos bei plėtros gaires.

Dar sausį vykusiame susitikime su Seimo nariais ir „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ dalininkais – Anykščių rajono, Panevėžio miesto ir rajono savivaldybių bei Susisiekimo ministerijos atstovais – sutarta, kad šis unikalus šalies geležinkelis turi būti išsaugotas ir tapti patraukliu turistams objektu, laipsniškai mažinant jo finansinę priklausomybę nuo valstybės dotacijų.

Šiuo metu iš keturių dalininkių storiausią riekę siaurukui atriekia Susisiekimo ministerija, kasmet istoriniam traukinukui išlaikyti skirianti 200 tūkst. eurų. Dar skirti po 15 tūkst. eurų per metus įsipareigojusios Anykščių ir Panevėžio rajonų bei Panevėžio miesto savivaldybės.

XIX–XX amžių sandūroje nutiestas siaurasis geležinkelis kartu su stotimis ir kelių statiniais yra vertingas istorijos ir kultūros paveldo objektas. 1996 m. Aukštaitijos siaurojo geležinkelio kompleksas įrašytas į Nekilnojamųjų kultūros vertybių registro statinių kompleksų ir ansamblių sąrašą.

Jūsų komentaras

Sponsored Video

Daugiau leidinio naujienų