Kol remontuojamos miesto centrinės gatvės, Savivaldybė svarsto apmokestinti automobilių stovėjimą kaimyninėse. I. STULGAITĖS-KRIUKIENĖS nuotr.

Išmontuotiems parkomatams rado darbo

Išmontuotiems parkomatams rado darbo

Dėl Panevėžio centro rekonstrukcijos automobiliais užkimštų kaimyninių gatvelių irgi laukia naujiena.

Prieš darbų pradžią išmontavus aštuonis parkomatus, penkiems iš jų numatyta vieta naujose teritorijose. Tačiau toks siūlymas tuoj pat sulaukė kritikos.

Planas apmokestinti

Iki rekonstrukcijai uždarant Elektros, Vasario 16-osios bei Kranto ir Respublikos gatvių atkarpas, visame mieste veikė 41 parkomatas. Kelininkams pradėjus darbus, dalis jų tapo laikinai nebereikalingi.

Dabar penkis tokius Savivaldybė siūlo įrengti naujose vietose.

Šiuo metu komitetų, o paskui ir miesto Tarybos bus prašoma pritarti  transporto priemonių stovėjimo apmokestinimui nuo 8 iki 17 val. darbo dienomis Š. Mero, Anykščių, Topolių gatvėse, Smėlynės gatvėje esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje prie „Draugystės“ stadiono ir A. Jakšto gatvėje nuo Maironio tako link Smėlynės gatvės.

Topolių gatvė. I. STULGAITĖS-KRIUKIENĖS nuotr.

Topolių gatvė. I. STULGAITĖS-KRIUKIENĖS nuotr.

Pigiau nei didmiesčiuose

Pasak šio projekto rengėjų, uždarius eismą Panevėžio centrinėje dalyje, šiose vietose gerokai išaugo transporto srautai, ypač darbo dienomis.

„Dabar karantinas, tad miestas natūraliai ištuštėjo. Bet iki tol buvo laikas, kai tiesiog buvo neįmanoma pervažiuoti tomis gatvėmis. Automobiliai jose eilėmis rikiavosi nuo ankstaus ryto ir vėliau atvykusiam ten niekaip nepavykdavo rasti laisvos vietos. Tas nuolatinis automobilių sukimas aplink centrą teršia orą, gadina gatves ir gaišina visų laiką“, – komentavo Miesto infrastruktūros skyriaus specialistė Ina Urbonavičienė.

„Dabar karantinas ir miestas natūraliai ištuštėjo. Bet iki tol buvo laikas, kai tiesiog buvo neįmanoma pervažiuoti tomis gatvėmis. Automobiliai jose eilėmis rikiavosi.“

I. Urbonavičienė

Ar apmokestinti automobilių stovėjimą naujose vietose, turės spręsti miesto Taryba. Jau dabar pirmuosiuose komitetų posėdžiuose plečiama mokesčio teritorija politikų sutinkama labai prieštaringai.

„Nors Panevėžyje stovėjimo mokestis tesiekia 30 centų už valandą, o tai yra gerokai pigiau nei didmiesčiuose, miestelėnai vis tiek parkomatų plėtrą laiko pasipinigavimu“, – pastebi I. Urbonavičienė.

Smėlynės gatvė prie Draugystės stadiono_I. STULGAITĖS-KRIUKIENĖS nuotr.

Smėlynės gatvė prie Draugystės stadiono_I. STULGAITĖS-KRIUKIENĖS nuotr.

Pajamos krito

Demontuotų parkomatų perkėlimas į naujas vietas, I. Urbonavičienės teigimu, ne tik palengvintų vairuotojams rasti laisvą vietą, bet ir iš dalies kompensuotų miesto centro remonto metu už automobilių stovėjimą negaunamas lėšas.

Skaičiuojama, kas per dešimt šių metų mėnesių, kai eismo srautus pakoregavo ir karantinas, ir miesto centre uždarytos gatvės, už automobilių stovėjimą mokamose vietose surinkta 22 proc. mažiau pinigų nei per tą patį laikotarpį pernai.

Pasak I. Urbonavičienės, baigus centrinių gatvių rekonstrukciją, parkomatai iš Š. Mero, Anykščių, Topolių, Smėlynės gatvių bei Maironio tako grįžtų atgal. Jei srautai išsisklaidytų, neliktų prasmės tų aparatų laikyti naujose zonose.

Š Mero gatvė. I. STULGAITĖS-KRIUKIENĖS nuotr.

Š Mero gatvė. I. STULGAITĖS-KRIUKIENĖS nuotr.

Komentarai

  • kieno tevai,dedes,vyrai, baudas israsineja,keturi vazineja,du gale sedi, vienas fotkina,kitas raso, kur gaut toki darba???????

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Sponsored Video

Daugiau leidinio naujienų