P. ŽIDONIO nuotr.

Iš ministerijos – lūkesčiai, kad Lietuvos pašto veikla pagerės

Iš ministerijos – lūkesčiai, kad Lietuvos pašto veikla pagerės

Susisiekimo ministerija pateikė Lietuvos paštui atnaujintą lūkesčių raštą, kuriame nubrėžti valstybės keliami tikslai dėl svarbiausių akcinės bendrovės veiklos krypčių ir prioritetų.

Pasak susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio, iš Lietuvos pašto valdybos ir vadovybės tikimasi ryžtingų veiksmų, kad būtų užtikrinta aukšta teikiamų pašto paslaugų kokybė, laiku vykdoma aiški ir skaidri komunikacija su klientais, išlaikomas bendrovės finansinis tvarumas.

„Nedovanotina, jei Lietuvos paštas nesugeba tinkamai paaiškinti visuomenei vykdomų pokyčių, jų priežasčių ir naudos, dėl ko gyventojai priversti kreiptis į Vyriausybę. Pašto paslaugos turi atitikti nustatytus standartus, būti aukščiausios kokybės, tačiau kokie konkretūs jų teikimo būdai ar galimos alternatyvos geriausiai atitinka klientų poreikius, turi atsakingai nuspręsti bendrovės vadovybė ir valdyba. Ne mažiau svarbu, kad modernizuojant pašto veiklą visos suinteresuotos šalys – klientai, darbuotojai, vietos bendruomenės, savivaldybės – būtų iš anksto informuotos apie būsimus pokyčius, būtų paaiškintos jų priežastys ir, jei reikia, sudaromi pereinamieji laikotarpiai – to šiuo metu trūksta“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.

Atnaujintame valstybės lūkesčių rašte pažymima, kad Lietuvos paštas, gerindamas teikiamų paslaugų kokybę, turi didinti klientų pasitenkinimą, nuolat ieškoti sprendimų, kurie leistų vartotojams maksimaliai patogiai naudotis pašto paslaugomis ir gauti susijusią informaciją. Tikimasi, kad bendrovė įvertins savo galimybes, ieškos inovatyvių ir tvarių sprendimų, plėtos veiklą elektroninės komercijos, skaitmenizacijos įveiklinimo kryptimis tiek Lietuvos, tiek ir tarptautinėse rinkose.

„Nedovanotina, jei Lietuvos paštas nesugeba tinkamai paaiškinti visuomenei vykdomų pokyčių, jų priežasčių ir naudos, dėl ko gyventojai priversti kreiptis į Vyriausybę.“

M. Skuodis

Siekiant didinti bendrovės konkurencingumą, taip pat pabrėžiama būtinybė sutelkti dėmesį į pašto veiklos efektyvumo didinimą ir veiklos sąnaudų valdymą. Bendrovė raginama optimizuoti veiklos procesus, juos automatizuoti ir skaitmenizuoti, taikyti kitus sprendimus, padedančius siekti didesnio efektyvumo.

Didžioji dalis Lietuvos paštui keliamų lūkesčių yra nefinansiniai ir siejami su valstybei svarbių funkcijų užtikrinimu, klientų aptarnavimo kokybe, efektyvumu, skaidrumu, socialine atsakomybe, inovacijomis ir gerąja valdysena. Tačiau finansiniai tikslai, kurių dalis yra nustatyta ir Vyriausybės nutarimuose, negali būti ignoruojami. Nepriimtina, kad Lietuvos pašto pajamos iš veiklos, kuri yra komercinė, nepadengia net jos patiriamų sąnaudų.

Bendrovės valdybai keliamas tikslas užtikrinti atnaujinto lūkesčių rašto nuostatų įgyvendinimą. Susisiekimo ministerija nurodo veiklos kryptis ir strateginius tikslus, tačiau dėl konkrečių rodiklių ir jų įgyvendinimo priemonių turi nuspręsti bendrovės valdyba. Lūkesčių rašto nuostatų įgyvendinimo eigą planuojama įvertinti šių metų pabaigoje.

AB Lietuvos paštas – didžiausia pašto paslaugas teikianti bendrovė šalyje. Šiuo metu Lietuvos pašte dirba kiek daugiau nei 3 700 darbuotojų.

Platinti, skelbti, kopijuoti Eltos informacijas ir fotoinformacijas be raštiško Eltos sutikimo draudžiama.

Komentarai

  • Žuvis pūna nuo galvos… atiduoti monopolį ir paskui maldauti-gal ponuliai nebejuokinkite su savo pasikreipimais… Pašto paslaugos turi atitikti nustatytus standartus, būti aukščiausios kokybės, tačiau kokie konkretūs jų teikimo būdai ar galimos alternatyvos geriausiai atitinka klientų poreikius, turi atsakingai nuspręsti bendrovės vadovybė ir valdyba.- tai čia tas pats, kad Vilkui duodame ganyti avis, o kai kasnakt po vieną nebelieka, kreipiamės į Poną Viką: prašau Vilke laikytis standartų!

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų