Iki aplinkkelio palikta vos daugiau nei šimto metrų žvyrkelio atkarpa sodų gyventojus verčia kratytis per duobes.

Duobės prieš aplinkkelį bando vairuotojų kantrybę

Duobės prieš aplinkkelį bando vairuotojų kantrybę

Kantriai sulaukę aplinkkelio remonto pabaigos Šeškų kaimo Panevėžio rajone gyventojai nustebo, kai kelininkai išsikraustė palikę daugiau nei šimto metrų neasfaltuotą atkarpą iki aplinkkelio.

Šiame kaime įsikūrusios net trys sodininkų bendrijos – „Lakštingala“, „Merkurijus“ ir „Piniava“. Paįstrio seniūnijos turimais duomenimis, Šeškuose suskaičiuojama beveik 300 gyventojų, čia daug atvažiuojančių – nuolatos negyvenančių sodininkų. Tad eismas iš Šeškų kaimo link aplinkkelio gana intensyvus.

Pasigedo asfalto

Daugelis sodų gyventojų, dirbančių Panevėžio pramoniniame rajone, nenorėdami važiuoti per miestą, iš sodų suka tiesiai į aplinkkelį. Jį tvarkant dėl nemažo automobilių srauto netgi įrengtas tunelis, pastatytas šviesoforas. Tačiau iki jo vairuotojams iš Šeškų tenka kratytis duobėtu žvyrkeliu. Įdomiausia, kad kelias palei sodus asfaltuotas. Bet sulig sodų riba baigiasi ir asfaltas. Jis vėl atsiranda jau prie pat aplinkkelio. Asfalto trūksta tik apie 120 metrų, tačiau būtent ši atkarpa – itin duobėta.

„Kai darė aplinkkelį, galvojome, bus išasfaltuota ir tas šimtas metrų iki sodų. Aplinkkelis yra, dalį kelio link mūsų išasfaltavo, o likusi atkarpa – duobėtas žvyrkelis“, – stebisi „Piniavos“ bendrijos sodininkai.

Pernai jie kreipėsi į rajono Savivaldybę ir išgirdo atsakymą, kad asfaltas bus šiemet, tačiau metai baigiasi ir gyventojams darosi neramu. Tuo labiau kad tokios nedidelės atkarpos Savivaldybei turbūt nebeapsimoka ir lyginti greideriu.

Šalia šio kelio esančios „Merkurijaus“ sodininkų bendrijos pirmininkas Virginijus Gutpetris irgi tvirtina, kad tokia neasfaltuota atkarpa labai nepatogi. Tiesa, ši bendrija nėra didelė. Per žiemą joje gyvena apie dešimt žmonių, tačiau vasarą įsikuria apie pusę sodininkų.

„Tas kelias gana judrus. Seniūnas žadėjo, kad šiais metais jau bus sutvarkyta, bet metai eina į pabaigą“, – nuogąstauja V. Gutpetris.

Pirmininko teigimu, neasfaltuota kelio atkarpa duobėta ir sunkiai išvažiuojama, o ir pats asfaltuotas senasis kelias nėra geros būklės – kasmet tvarkomos duobės.

Liko „uodegytė“

Paįstrio seniūnas Virginijus Šležas žino apie sodininkų bėdas, tačiau tikina, kad šiuo atveju jiems pagelbėti – ne seniūnijos galioje.

„Ten per sodus asfaltuotas kelias, o iki aplinkkelio buvo likusi 400 metrų neasfaltuota atkarpa. Kai buvo projektuojamas aplinkkelis, patarta, kad visos atkarpos neverta asfaltuoti, nes dalį vis tiek suniokos tvarkant aplinkkelį. Iš tų 400 metrų 280 metrų išasfaltavo su aplinkkelio projektu, o 120 metrų uodegytė liko“, – pasakoja V. Šležas.

Asfaltuota dalis nuo Piniavos pusės, jo teigimu, irgi duobėta, tačiau duobės kasmet sulopomos. Pasak V. Šležo, jei kelias tvarkomas pavasarį, lapkritį vėl atsiranda naujų duobių, tačiau jei lopoma prieš rudenį, žmonėms iki tol tenka vargti duobėtame kelyje.

Vis dėlto seniūnas šio asfaltuoto kelio nepeikia – pagal dabartinę rajoninių kelių būklę ir skiriamus pinigus jis gal vienas geriausių.

„Jis ir platus, ir kelkraščius prižiūrime, kartą per metus duobes užtaisome, ir kalniukai padaryti, kur pageidavo žmonės, ženklai sustatyti“, – vardija seniūnas.

Šeškų gyventojams ir sodininkams visgi dar teks pasikratyti duobėtu žvyrkeliu. Rajono Savivaldybė šiuo metu yra paskelbusi konkursą kelio kapitaliniam remontui. Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjo Rimo Samkaus teigimu, konkursas paskelbtas antrą kartą, nes pirmąjį nesulaukta pasiūlymų.

Komentarai

  • Tunelį projektavo aiškūs begalviai. Paaukštintas mikroautobusas (M1 kategorijos, lengvasis automobilis) juo pravažiuoti negali, nes aukštis kažkodėl apribotas iki 2,3 metro. Apsisukti už tunelio iš pirmo karto beveik neįmanoma.. Absurdas

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų