Dėl prastų matematikos egzaminų rezultatų žada pokyčius mokyklose

Dėl prastų matematikos egzaminų rezultatų žada pokyčius mokyklose

 Švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevčius dėl prastų valstybinio matematikos brandos egzamino rezultatų nuo rugsėjo žada pokyčius bendrajame ugdyme bei didesnę pagalbą moksleiviams.

Pasak jo, nuo rugsėjo dalyje mokyklų bus pradėtos diegti atnaujintos bendrojo ugdymo programos.

„Būtent nuo šių mokslo metų jos bus pradėtos diegti tam tikrose mokyklose, o vėliau tai taps ir visuotina. Mokinius reikia sudominti ir motyvuoti pamėgti matematiką, naujais metodais ugdyti analitinius ir taikomuosius matematinius gebėjimus, kurių, kaip matome, dabar nepakanka“, – pranešime spaudai sakė ministras.

Anot jo, siekiant minėto tikslo, į jį bus orientuotas ne tik naujas ugdymo turinys, bet ir mokytojų rengimas, jų kvalifikacijos tobulinimas, šiuolaikinių informacinių technologijų taikymas.

A. Monkevičius taip pat sako, kad nuo rudens bus būtina stiprinti pagalbą mokiniams, besiruošiantiems matematikos, gamtos mokslų egzaminams.

„Todėl aptarsime su savivaldybių, mokyklų vadovais, kaip per mokslo metus užtikrinti papildomas konsultacijas būsimiems abiturientams, vyresnių klasių mokiniams“, – žadėjo jis.

Ministras sako, jog pastebimas tiesioginis ryšys tarp brandos egzaminų pasiekimų ir 10 klasės moksleivių pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatų.

„Vadinasi, kuo anksčiau reikia pastebėti vaiko poreikius ir teikti reikalingą pagalbą“, – sakė ministras.

Kaip pranešė Nacionalinė švietimo agentūra, matematikos valstybinio brandos egzamino neišlaikė maždaug trečdalis jį pasirinkusiųjų iš daugiau nei 15 tūkst. kandidatų, pernai jo neišlaikė mažiau nei penktadalis.

Kai kuriems ekspertams suabejojus, jog dėl prastų egzaminų rodiklių šiemet liks neužpildyti keli tūkstančiai valstybės finansuojamų vietų universitetuose, A. Monkevičius tikina, kad sprendimas didinti valstybės finansuojamas vietas buvo „ilgalaikis sprendimas“.

„Klausiama, ar pasiteisins sprendimas didinti valstybės finansuojamų vietų skaičių aukštosiose mokyklose. Atsakau – taip, nes šis sprendimas yra ilgalaikis, brėžiantis valstybės kryptį užtikrinti, kad studijos būtų prieinamesnės visuomenei, nemažinant jų kokybės kartelės“, – pažymi A. Monkevičius.

Komentarai

  • Labai skaudu kad mokiniai buvo palikti likimo valiai. Stebėtina, kad nebuvo kreipiamas dėmesys , kad mokiniai turėtų pastoviai informacijos konspektavimui konspektus-sąsiūvinius ir įrašai būtų aiškūs, išsamūs su pavyzdžiais, bet kada prireikūs , jais būtų galima pasinaudoti, o ne mokinius vaikyti po internetą susirasti , kaip atlikti vienus ar kitus matematinius veiksmus? Labai apleistas mokinių mokymas

  • Kokie pokyčiai gali pakeisti motyvaciją ir įdėti loginį mąstymą tam, , kuris daugybos lentelę pradinėse klasėse sugeba įsiminti tik savaitei, kuris skaičiuoja pirštais iki 1000, neįsimena, kad valanda turi ne 100 minučių ir t.t… Tai ne spec. poreikių mokiniai, o jie einantys į gimnazijas, paskui laikantys valstybinius egzaminus… Kodėl tie patys matematikos mokytojai išmoko vienus, o negali išmokyti kitų….

Rodyti visus komentarus (2)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų