Daugiabučių gyventojai atranda „eBŪSTO“ privalumus

Daugiabučių gyventojai atranda „eBŪSTO“ privalumus

Pirmasis karantinas pakoregavo, o antrasis dar labiau pakeitė daugiabučių gyventojų įpročius. Dabar jie vis dažniau sprendžia savo būsto valdymo klausimus išmaniai, nuotoliniu būdu. „Mano BŪSTO“ ekspertai dalijasi įžvalgomis, kaip greičiau susisiekti su įmone – telefono skambučiu ar per savitarnos platformą „eBŪSTAS“?

Kaip pasakoja „Mano BŪSTO“ klientų aptarnavimo centro darbuotojai, gana dažnai atsiranda besikreipiančių įmonės klientų, kurie reiškia nepasitenkinimą dėl sudėtingo susisiekimo su daugiabučių administravimo įmone.

Norėdama išsiaiškinti priežastį, kodėl vartotojai negali prisiskambinti į klientų aptarnavimo centrą, daugiabučių namų ekosistemos valdytoja, bendrovė „Mano BŪSTAS“, atliko analizę. Jos metu paaiškėjo įdomus faktas. Gyventojai, skambinantys į klientų aptarnavimo centrą, vidutiniškai telefono ragelį padeda po 86 sek., jeigu jie nesujungiami su konsultantu.

„Matydami skambučius klientų, kurie nesulaukė sujungimo su konsultantu, mes kaip įmanoma greičiau jiems visiems perskambiname, tačiau šioje vietoje susiduriame su kita problema – apie 40 proc. minėtų klientų nepakelia telefono ragelio. Didelė galimybė, jog iš tokių situacijų ir kyla mitas, kad mums sunku prisiskambinti. Vis dėlto noriu atkreipti dėmesį, kad visi skambučiai, kuriuos gauna klientų aptarnavimo centras, yra užfiksuojami ir vėliau imamasi atitinkamų veiksmų, o avariniai pranešimai visuomet yra prioritetiniai“, – sako „Mano būstas Aukštaitija“ direktorius Ipolitas Skukauskas.

Siekdama taupyti šalies gyventojų, besinaudojančių „Mano BŪSTO“ paslaugomis, laiką bei rasti išeitį klientams kuo greičiau susisiekti su klientų aptarnavimo centro darbuotojais bei padėti išspręsti kilusias problemas, bendrovė ragina naudotis „eBŪSTO“ programėle arba savitarnos svetaine. Įmonės ekspertų teigimu, naudojantis šiomis priemonėmis, galima lengvai ir greitai užregistruoti pranešimą, kuris tą pačią sekundę pateks į klientų užklausų duomenų sistemą ir bus nedelsiant pradėtas spręsti atsakingų įmonės specialistų.

Daugiabučių gyventojams „eBŪSTO“ programėlė ir savitarnos svetainė padeda ne tik sužinoti informaciją apie einamąsias sąskaitas ir jų istoriją, bet leidžia patogiai, greitai ir neišėjus iš namų jas apmokėti. Jei name yra gedimų, yra galimybė juos registruoti bei stebėti atliekamų darbų statusą, gauti informaciją apie planuojamus darbus ir kitus svarbius įvykius. Ir galiausiai suteikiama galimybė dalyvauti rengiamose apklausose bei balsavimuose sprendžiant įvairius buities gerinimo klausimus.

Taigi verdiktas: paprastesnis ir greitesnis būdas registruoti pranešimus – per savitarnos svetainę ar mobiliąją aplikaciją „eBŪSTAS“. Šiuo metu savitarnos platforma naudojasi apie 60 proc. įmonės klientų ir šis skaičius kiekvieną mėnesį auga. Tai rodo, jog daugiabučių gyventojai atranda patogius būsto valdymo įrankius ir mielai jais naudojasi. Šitaip jie taupo ne tik laiką, bet ir pinigus.

Komentarai

  • Skukauskas reto suktumo tipas. Nepatariu niekam turėtų su juo reikalų

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų