Dalis prekybos tinklų per karantiną trumpina darbo laiką

Dalis prekybos tinklų per karantiną trumpina darbo laiką

Dalis mažmeninės prekybos tinklų – „Maxima“, „Iki“, „Rimi“ – per karantiną šalyje trumpina parduotuvių darbo laiką, motyvuodami išaugusiu darbuotojų darbo krūviu bei jų saugumu.

Prekybos tinklą „Iki“ valdanti bendrovė „Palink“ praneša, kad nuo pirmadienio laikinai keičiamas parduotuvių darbo laikas – jos dirbs nuo 8 val. iki 20 val.

Pasak tinklo atstovų, šiomis dienomis darbuotojai jaučia padidėjusį darbo krūvį dėl gerokai išaugusių pirkėjų srautų.

„Mūsų darbuotojai atlieka milžinišką darbą, kad pirkėjai galėtų apsipirkti pagal savo poreikius, todėl siekdami palengvinti jų krūvius kuriam laikui trumpiname parduotuvių darbo laiką, taip pat ieškome papildomų rankų“, – pranešime sako „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.

Ji patikino, kad tinklas padidino tam tikrų produktų užsakymus ir stangiasi, kad pirkėjai būtų aprūpinti būtiniausiais maisto produktais.

Siekiant užkirsti kelią virusui, visose „Iki“ parduotuvės dezinfekcinėmis priemonėmis gali naudotis ne tik darbuotojai, bet ir pirkėjai.

Prekybos tinklas „Rimi“ nuo antradienio trumpina parduotuvių darbo laiką, jos visomis savaitės dienomis dirbs nuo 9 iki 20 val. Po vieną parduotuvę Vilniuje (Šiaurės miestelyje), Kaune (pirkinių centre „Savas“) ir Klaipėdoje (prekybos centre „Arena“) dirbs budėjimo režimu – nuo 8 iki 22 val.

„Rimi Lietuva“ teigia, kad jos prioritetai – darbuotojų saugumas ir būtinų prekių užtikrinimas.

„Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius Giedrius Bandzevičius sako, kad parduotuvėse labai rūpinamasi saugia aplinka darbuotojams ir pirkėjams, keičiamas kai kurių prekių asortimentas, ribojama prekyba nefasuotais produktais.

„Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“ sekmadienį paskelbė, kad parduotuvės per karantiną dirbs trumpiau – nuo 9 val. iki 20 val.

„Norfos mažmena“ kol kas nenusprendė trumpinti darbo laiko.

„Kol kas nėra tokio sprendimo, dirbame įprastai, įprastu režimu, jeigu bus pasikeitimai pirkėjų srautuose, priklausomai nuo to ir bus priimami sprendimai“, – BNS pirmadienį komentavo „Norfos“ atstovas Darius Ryliškis.

Jis teigia, kad pirkėjų aktyvumas didelis: „Tam tikros rūšies prekes perka labai stipriai. Kruopos, miltai, šviežia mėsa, mėsos konservai“.

Internetinė maisto parduotuvė „Barbora“ pranešė priimanti daugiau darbuotojų ir planuoja naktinę pamainą, pasirūpino papildomomis transporto priemonėmis bei įranga.

„Stengiamės kuo greičiau įgyvendinti sprendimus, leisiančius mums priimti ir įvykdyti dar daugiau užsakymų. Jau esame padidinę per dieną įvykdomų užsakymų skaičių (pristatymui ir atsiėmimui) ir ties tuo neketiname sustoti. Visos mūsų pastangos šiuo metu nukreiptos į paslaugos apimčių didinimą“, – pranešime sako „Barboros“ direktorius Andrius Mikalauskas.

Pasak jo, šiuo metu bendrovė turi priėmusi užsakymų 3-4 dienoms į priekį.

Siekiant apsaugoti tiek pirkėjus, tiek prekes pristatančius kurjerius, „Barbora“ siūlo naują pristatymo būdą – kurjeris prekes pristatys prie namų durų ir skambučiu ar trumpąja SMS žinute informuos pirkėjus.

Siekdama sulėtinti koronaviruso plitimą, Vyriausybė visoje Lietuvoje nuo pirmadienio paskelbė karantiną.

Jūsų komentaras

Sponsored Video

Daugiau leidinio naujienų