Australų komikė nusitaikė į pasaulio garsenybes

Australų komikė nusitaikė į pasaulio garsenybes

Aktorė, komikė ir socialinės žiniasklaidos superžvaigždė Selestė Barber yra pasiskelbusi kasdienio rafinuotumo ir mažo biudžeto gyvenimo būdo karaliene. Pasaulį juoku prapliupti privertusi moteris giriama ne tik už subtilų humoro jausmą, bet ir dėl drąsos parodyti visus trūkumus ir privalumus.

Maištauja prieš absurdiškumą

Aktorė, komikė, rašytoja, dama – taip įrašyta 37-erių australės Selestės Barber socialinių tinklų paskyroje. Nors pramogų pasaulyje moteris žinoma jau daugiau nei dešimtmetį, tarptautiniame dėmesio centre ji atsidūrė 2015-aisiais, sukūrusi grotažymę #celestechallengeaccepted. Vos per trejus metus sulaukusi 3,8 milijono sekėjų S. Barber tapo socialiniu reiškiniu ir dabar gali pasigirti turinti daugiau nei septynių milijonų sekėjų armiją.

Beje, remiantis internetiniais šaltiniais, Selestės Barber vertė 2019 metais buvo apie 500 milijonų dolerių. Tai yra visai neblogas šuolis, turint omenyje, kad moteris tiesiog skelbia internete juokingas nuotraukas.

Tad kurgi šios iš pažiūros itin paprastos moteriškės fenomenas?

Šiandienos glamūriniame, iki beprotybės nudailintame socialinių tinklų pasaulyje S. Barber yra tikrų tikriausia maištininkė. Savo nuotraukose ir vaizdo įrašuose komikė parodijuoja įžymybes ar žurnaluose užfiksuotas akimirkas – perkelia jas į realią, įprastą kiekvieno žmogaus kasdienybę.

Pasak S. Barber, mes kasdien žavimės garsenybėmis, bet kartais jos gerokai persistengia, susireikšmina ar net atrodo absurdiškai.

Kūnas – vizitinė kortelė

Komikė pabandė parodyti, kaip daug dėmesio, liaupsių ir net pavydo sulaukiančios įžymybių gyvenimo akimirkų nuotraukos atrodytų paprasto žmogaus gyvenime, pavyzdžiui, niekuo neypatingą trečiadienį. Rezultatas iš tiesų privers nusišypsoti!

Selestė sako, kad šį iššūkį pradėjo kaip įdomų eksperimentą, kad pamatytų, kaip paprastas žmogus atrodytų fotografijose, jei jis panirtų į turtingų žmonių gyvenimą.

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl Selestės Barber parodijų nuotraukos yra tokios juokingos, ta, kad jos ūgio ir svorio santykis nėra laikomas tradiciškai „seksualiu“. Tačiau ji pasinaudojo papildomu svoriu ir netgi pavertė jį savo prekinio ženklo ir įvaizdžio neatsiejama dalimi.

Netikras gyvenimas

Į komikės taikiklį pateko turbūt visos didžiausios šių dienų pramogų pasaulio žvaigždės ir nuomonės formuotojai – ji linksmai parodijavo dainininką Džastiną Bieberį, Mailę Sairus, Marają Keri, Demi Mur, Rijaną, visą Kardašianų moterų klaną ar didžiausias podiumo žvaigždes.

„Žmonės į tai žiūri pernelyg rimtai. Norėjau prajuokinti juos ir parodyti, kad žvaigždžių demonstruojamas gyvenimas – netikras ir gyventi kitaip, ne taip prabangiai, visiškai normalu, – sako Selestė Barber. – Įžymybės, mano manymu, elgiasi nenormaliai. Kim Kardašian pozuoja purvo krūvoje. Kas tai daro realiame gyvenime?“

Nesvarbu, ar Selestė stengiasi atrodyti kaip scenos diva Bejonsė, lanksti kaip stilingoji Viktorija Bekham, kiek pavargusi kaip Kim Kardašian, romantiška kaip Džesika Simpson, seksuali kaip Rub Rauz ar kiek keista kaip Madona ar Nicki Minaž, komikė įkvepia kiekvieną.

Įamžindama vaizdą Selestė stengiasi palikti kuo natūralesnę aplinką su visomis ne vietoje padėtomis kojinėmis, neplauta indų krūva ar ne laiku į kadrą patekusiu vaiku. Du sūnus ir dvi įdukras auginančiai mamai tragikomiškos griūvančių namų scenografijos ilgai laukti tikrai nereikia. Jos turinys toks tikras, kad neretai prajuokina iki ašarų, o pati Selestė tituluoja save rafinuotos kasdienybės ir mažo biudžeto gyvenimo būdo karaliene.

Didžiulis sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose daug kam apsuka galvą, tačiau tik ne Selestei Barber. Komikė žinomumą lygina su žaidimo „Monopolis“ pinigais, kurie nėra vertingi, jei neturi tikros veiklos. Tokio požiūrio aktorė moko ir savo įdukras – sako, kad socialiniai tinklai turi tiek galios, kiek jos suteikiame.

„Jeigu turinys kelia blogas emocijas arba nerezonuoja su jumis – neįsitraukite, išjunkite, eikite tolyn nuo jo“, – pataria S. Barber.

Beje, savo žinomumu S. Barber naudojasi kilniais tikslais. Štai praėjusiais metais gaisrų niokojamai savo gimtajai Australijai ji surinko daugiau nei 51 milijoną dolerių.

Parengta pagal harpersbazaar.com.au

Galerija

Komentarai

  • toks tipo jumoras tik eilini syki parodo, kad vartotoju visuomenei gali ikisti bet koki su,,,d,a. kaip sakoma kokie ziurovai toks ir cirkas, o siaip tai grauduva visiska

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų