AMBERSTATE: . Jakimavičius – apie lietuviško alaus populiarumą D. Britanijoje: „The Telegraph: Travel Show“ sužibėjo „Švyturys“

AMBERSTATE: . Jakimavičius – apie lietuviško alaus populiarumą D. Britanijoje: „The Telegraph: Travel Show“ sužibėjo „Švyturys“

Paskutinį vasario savaitgalį Londone vyko kelionių ir turizmo paroda „The Telegraph: Travel Show“. Joje gražiausius krašto kampelius, pramogas bei poilsio zonas, kelionių maršrutus pristatė ir Lietuvos atstovai.

Ši paroda kasmet sulaukia itin didelio susidomėjimo – kiekvieną kartą pritraukia apie 30 tūkst. lankytojų. Turistų taip mėgstamai Lietuvai švenčiant 100-mečio jubiliejų, dalyvavimas tokiame svarbiame, didesnę nei 150 mln. žmonių auditoriją turinčiame renginyje padės ne tik privilioti turistų, bet ir pelnyti gerą vardą svetur.

„The Telegraph: Travel Show“ savo produkciją pristatė ir tautiečiams puikiai žinomas „Švyturys“. Tai buvo vienintelis mūsų šaliai atstovavęs alaus gamintojas. Apie tai, kaip sekėsi parodoje, Alfa.lt papasakojo Egonas Jakimavičius, „Lithuanian Beer Limited“ direktorius.

– Ar britus domina „Švyturio“ produkcija?

– „Lithuanian Beer“ įmonė „Švyturio“ produkciją Didžiojoje Britanijoje pristato nuo 2002 metų. „Švyturio“ alus yra žinomas ne tik tarp išeivių iš Rytų Europos, bet ir taip pat tarp britų.

– Kodėl būtent šis gamintojas atstovavo Lietuvai parodoje „The Telegraph: Travel Show“?

– Būtent šis gamintojas atstovavo Lietuvai parodoje todėl, kad „Švyturio“ – „Utenos Alaus“ darykla yra lyderis Lietuvos rinkoje.

– Kaip manote, ar paroda buvo sėkminga? Kokių tikitės rezultatų?

– Manome, kad paroda pavyko, susidomėjimas Lietuvos stendu buvo didžiulis. Paroda buvo orientuota ne tik į „Švyturio“ alų, bet ir į bendrą Lietuvos įvaizdžio pristatymą.

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų