P. Židonio nuotr.

Muzikiniam teatrui ieškos vadovo

Muzikiniam teatrui ieškos vadovo

Vos porą metų vadovą turėjęs Panevėžio muzikinis teatras vėl liko be galvos. Nuo 2019-ųjų vasario jam vadovavęs Nerijus Jakštonis pirmadienį atsisveikino su Aukštaitijos sostinės muzikais.

Teatro interneto svetainėje skelbiama, kad direktorius pareigas paliko šalių susitarimu. N. Jakštonis taip pat pasitraukė ir iš pučiamųjų orkestro „Garsas“, kuriame grojo trimitu.

„Tikėtina, kad Nerijus yra gavęs solidų pasiūlymą viename iš didžiųjų Lietuvos miestų, be to, tęs darbą VDU Muzikos akademijoje“, – apie N. Jakštonio naujus planus skelbiama Panevėžio muzikinio teatro svetainėje.

Jo paties mobilusis jau išjungtas.

Miesto Savivaldybės Kultūros ir meno skyriaus vedėja Asta Čeponienė sako, kad N. Jakštonis iš darbo išėjo dėl asmeninių priežasčių.

„Puikiai sutarėme, puikiai bendravome, bendradarbiavome, džiaugėmės ir galime padėkoti už jo darbą“, – tvirtina vedėja.

Muzikiniam teatrui laikinai vadovauti paskirta pavaduotoja Renata Lokcikienė. Direktoriaus pareigoms užimti netrukus bus skelbiamas konkursas. Prieš keletą metų surasti įstaigai naują vadovą nebuvo lengva užduotis. Nuolatinis direktorius buvo išrinktas tik iš trečio karto. N. Jakštonis buvo vienintelis kandidatas. Vilniuje tąsyk dirbantį jaunuolį sugrįžti į Panevėžį ilgą laiką įkalbinėjo įpėdinio ieškojęs ilgametis Muzikinio teatro direktorius Vidmantas Kapučinkas.

Pasak A. Čeponienės, kaip bus šįkart, parodys laikas. Vedėja tikina, kad žmonės domisi Panevėžiu, nori grįžti gyventi.

Prieš porą metų N. Jakštonio, įgijusio muzikos bakalauro kvalifikacinį laipsnį Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, trimito pedagogikos magistro – Vytauto Didžiojo universitete, atėjimas vadovauti Muzikiniam teatrui ją kuruojančiai Savivaldybei teikė didelių vilčių.

Konkursui pateiktoje 2019–2023 m. Muzikinio teatro perspektyvinėje veiklos programoje N. Jakštonis nurodė ketinantis modernizuoti patalpų akustinius sprendinius, skaitmenizuoti bilietų pardavimo procesą, repeticijų ir koncertų grafikus, pritraukti naujų operos solistų, muzikantų, choristų, stiprinti kvalifikacijos kėlimą, ieškoti įvairių šaltinių lėšoms gauti, plėsti bendradarbiavimą su šalies ir užsienio institucijomis, teatro žanro galimybes, diegti naujas technologijas.

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų