Site icon sekunde.lt

Klientų nepriima, bet iš namų dirbti negali

Jau antrą savaitę gyventojai primygtinai raginami dirbti iš namų, jei tik yra tokia galimybė. Užimtumo tarnyba klientus aptarnauja taip pat tik nuotoliniu būdu, tačiau jos darbuotojai ir toliau kasdien eina į darbą.

P. Židonio nuotr.

 

Jau antrą savaitę gyventojai primygtinai raginami dirbti iš namų, jei tik yra tokia galimybė. Užimtumo tarnyba klientus aptarnauja taip pat tik nuotoliniu būdu, tačiau jos darbuotojai ir toliau kasdien eina į darbą.

Panevėžio užimtumo tarnybos vienos iš specialisčių dukra nerimauja, kad dėl savo amžiaus ir lėtinių ligų į rizikos grupę patenkanti mama šitaip stumiama į pavojų. Užimtumo tarnybos Panevėžio klientų aptarnavimo departamento direktorė tvirtina, kad techninės galimybės išties neleidžia visiems darbuotis neiškėlus kojos iš namų, o ji sulaukusi tik kelių darbuotojų prašymų sudaryti sąlygas nebeiti į darbą.

„Šiuo metu Panevėžio užimtumo tarnyba klientus aptarnauja telefonu ir elektroniniu paštu, įstaiga neįsileidžia lankytojų, bet vadovybė tvirtina, kad nėra galimybės dirbti iš namų. Nors viena iš vadovių išėjo atostogų, palikusi savo darbuotojus įstaigoje rizikuoti savo sveikata ir gyvybe“, – pasakojo vardo ir pavardės nesutikusi viešinti jauna moteris.

Ji išsigandusi dėl mamos, sergančios lėtine liga. Jai būtų itin pavojinga užsikrėsti COVID-19.

„Jai kur kas didesnė tikimybė mirti nei jaunesniems, nesergantiems lėtinėmis ligomis“, – baiminosi panevėžietė.

Visą straipsnį skaitykite kovo 25 dienos (trečiadienio) „Sekundės“ laikraštyje. 

Exit mobile version