Pasirinkti tinkamus socialinius tinklus savo verslui – tai vienas iš svarbiausių žingsnių sėkmingoje skaitmeninėje rinkodaroje. Kiekviena platforma turi savo unikalias ypatybes ir auditoriją, todėl svarbu pasirinkti tas, kurios geriausiai atitinka jūsų verslo tikslus ir tikslinę auditoriją.
Plačiau apie pasirinkimus pasakoja socialinių tinklų administratorius Julius.
Tikslinė auditorija
Tikslinė auditorija labai konkrečiai pati nurodo – kokie socialiniai tinklai labiausiai tinka Jūsų verslui. „Užduokite sau kelis klausimus. Kur jūsų potencialūs klientai leidžia daugiausiai laiko? Kokio amžiaus yra jūsų klientai? Kokie jų interesai? Atsakymai padės rasti tinkamus socialinius tinklus“,- nurodo specialistas.
Verslo tikslai
Taip pat reikia įvertinti – ką norite pasiekti socialiniuose tinkluose? Didinti žinomumą, generuoti pardavimus, sustiprinti prekės ženklą?… Pagal tai gali būti pasirenkamas konkretus socialinis tinklas ir tuo pačiu sukonkretinta strategija. „Štai Facebook yra universalus tinklas tinkamas beveik visiems verslams. Puikiai tinka bendruomenės kūrimui ir klientų aptarnavimui. O Instagram vizualiai orientuota platforma, kuri geriausiai dera puikiai mados, maisto, kelionių ir kitoms estetiškai patrauklioms industrijoms“,- opcijas aptaria Julius.
Turinio formatai
Renkantis taip pat turi būti įvertinami ir konkretūs turinio formatai. Kokį turinį lengviausia ir efektyviausia kurti jūsų komandai? Dažniausiai dedamos nuotraukos, video, tekstai, tiesioginės transliacijos. Socialinių tinklų administravimas turi būti paliekamas patyrusiai komandai, kuri dažniausiai gali atlikti labai skirtingus turinio kūrimo darbus.
Resursai ir konkurencija
Julius tikslina, kad reikia būtinai apsibrėžti savo resursus bei įvertinti konkurenciją, kuri irgi sukonkretina socialinio tinklo pasirinkimą. „Kiek laiko ir pinigų galite skirti socialinių tinklų administravimui? Kuriuose socialiniuose tinkluose jūsų konkurentai yra aktyviausi?“,- klausia Julius. Tikrai ne kiekvienam yra tinkamas Linkedin. Tai yra profesionalus tinklas, kuris yra skirtas B2B rinkodarai ir karjeros kūrimui. Tačiau jeigu Jūsų konkurentai daugiausia dirba jame ir matyti poveikis – galbūt ir Jums verta išbandyti?
Kaip būti matomu?
Pirmiausia, būkite autentiški. Rodykite savo verslo asmenybę ir vertybes. Bendraukite su savo auditorija. Atsakykite į komentarus ir žinutes. Būtinai kurkite kokybišką turinį. Įdomus ir naudingas turinys pritraukia daugiau sekėjų. Būtinai stebėkite savo rezultatus ir optimizuokite savo strategiją.
Socialiniai tinklai šiandien yra nepakeičiama marketingo priemonė leidžianti pasiekti tikslinę auditoriją ir skatinti pardavimus. Išbandykite jos galimybes.