Site icon sekunde.lt

Draugystę įprasmino netradicinė dovana

„Femina Bona“ savo klientui – grožio salonui „Lolita“ dovanojo molio sieną už lojalumą ir ilgametę draugystę. Prie molio freskos kūrimo galėjo prisidėti visas kolektyvas. P. Židonio nuotr.

Neįkainojama vertė

Sakoma, mažos dovanos stiprina draugystę, tačiau kai kada jos suteikia sparnus skrydžiui. Panevėžyje populiarus grožio salonas „Lolita“ šią savaitę sulaukė ypatingos dovanos – už ilgametę draugystę ir lojalumą „Femina Bona“ dovanojo molio freską, į kurios kūrimo procesą galėjo įsitraukti visas kolektyvas. Grožio salono savininkė Lolita Vida Kazanavičiūtė prisipažįsta iš pradžių kiek sunerimusi, ar molis derės prie taip kruopščiai išpuoselėto salono interjero. Tačiau jau nuo pirmųjų potėpių pajutusi, kad tai ne šiaip molis, o neįkainojamos emocijos, vidinės energijos užtaisas, o svarbiausia – galimybė visiems pajusti bendrystę.

Profesionalios kosmetikos tiekėja ir grožio meistrų mokytoja „Femina Bona“ jau ne vienerius metus puoselėja tradiciją atsidėkoti savo ištikimiems partneriams sukuriant unikalų interjero akcentą – molio freską. Šįkart šis unikalus kūrinys gimė ant grožio salono „Lolita“ sienų. Lietuvoje kol kas tėra vos keletas salonų, sulaukusių tokio įvertinimo.

Išgirdusi apie dovaną, salono savininkė L. V. Kazanavičiūtė paprašiusi tik vieno: kad  freska atspindėtų jos pačios asmenybę – būtų veržli, laisva, moderni, o kartu ir minimalistinė. Be to, keltų pasitikėjimą savimi, simbolizuotų polėkį ir kvietimą kurti bei kilti aukštyn.

„Dovanų gavome ne moliu dekoruotą sieną, o emociją. Su kolege dirbame jau daug metų kartu, simboliška, kad ši dviejų moterų draugystė natūraliai atsispindi ir freskoje. Negaliu atsigauti – tokia nesuvokiamai brangi dovana emocijų, laiko ir kolektyvo subendrinimo prasme“, – netikėta ir labai malonia dovana iki šiol negali atsidžiaugti L. V. Kazanavičiūtė.

Grožio meistrės teigimu, jeigu kas nors kitas būtų pasiūlęs jos salone įrengti molio freską, vargu ar būtų įsileidusi. Teko, kaip sakoma, perlipti save, išeiti iš komforto zonos, tačiau „Femina Bona“ dovana salonui yra didžiulis įvertinimas ir paskata.

„Esu be galo dėkinga, nes gavusi šią dovaną palipau laipteliu aukštyn. Jos vertė neįkainojama. Tai kaip mano pripažinimo už lojalumą ženklas ir pagarba“, – sako L. V. Kazanavičiūtė.

Meilės sau terapija

Grožio meistrės teigimu, tokia dovana karūnavo jos meilę darbui. O viskas prasidėjo prieš daugiau kaip du dešimtmečius, kai jaunutė kirpėja, skatinama didžiulio noro kurti, pradėjo gražinti klientus. Netrukus prisijungė dar viena kolegė, o dabar „Lolitos“ grožio salone dirba  keturi visoje Lietuvoje pripažinti ir pergales įvairiuose grožio konkursuose skinantys meistrai.

„Mano sėkmės receptas – meilė darbui ir klientams. Stengiuosi, kad kiekvienas pasijaustų ypatingas, jiems atiduodu, ką turiu geriausio – žinias, laiką, jaukią aplinką ir skaniausią kavą“, – atskleidė L. V. Kazanavičiūtė.

Meistrės tvirtinimu, grožio tendencijos, kaip ir mados, nuolat kinta, tačiau jos tikslas visuomet tas pats – kad moterys salono duris užvertų pasitempusios, švytinčios ir laimingos. O vyrai savo pasikeitimais pabrėžtų vyriškumą ir spinduliuotų pasitikėjimą savimi. Grožio salone „Lolita“ stengiamasi sukurti tokią nuotaiką, kad apsilankymas jame virstų savotiška terapija.

„Kiekviena moteris yra graži, mano tikslas – tą ir parodyti. Bet tikrasis grožis slypi viduje, todėl stengiuosi dirbti taip, kad klientės išeitų ne tik gražios, bet ir švytinčios iš laimės“, – kalbėjo salono savininkė.

Daugiau nei interjero akcentas

Dvi dienas trukęs molio freskos kūrybinis procesas įtraukė ne tik kolektyvą, bet ir jo pasveikinti atvykusius „Femina Bona“ atstovus bei šios gražios iniciatyvos bendraautorius. Anot L. V. Kazanavičiūtės, dabar toks laikas, kai visi skuba, lekia, paskendę savo reikaluose, o ši dovana leido stabtelėti ir pasimėgauti buvimu kartu.

Dekoratorius, kūrybinės studijos „Vabalas“ steigėjas Mantas Petravičius, dirigavęs visam kūrybiniam procesui, šypsosi, kad molis yra medžiaga, gebanti įsiklausyti į žmonių istorijas ir jas atkartoti.

„Spalvos, faktūra, šešėliai tarsi atkartoja visos erdvės pasakojimą. Be galo smagu dalyvauti tame kūrybiniame procese. Jo dalyviai ieško sprendimo, kartais nesutaria, bet savo prisilietimu sukuria ypatingą istoriją“, – teigė M. Petravičius.

Lietuviško prekių ženklo „Mr.Clay“ įkūrėja Raimonda Radvilavičienė pritarė dekoratoriui, kad vienodų molio freskų niekuomet nebūna.

„Mūsų produkto – molio – istorija labai prasminga ir įdomi. Džiaugiuosi, kad „Femina Bona“ dovanoja molio sieną savo partneriams. Tai stiprina tarpusavio ryšį, prisilietimas prie bendro kūrinio atneša gerokai daugiau nei interjero akcentą“, – kalbėjo R. Radvilavičienė.

„Femina Bona“ komunikacijos vadovė Jolanta Masiulienė sakė, kad dovanoti visuomet smagu, bet dar daugiau džiugesio suteikia toks nuoširdus ir tikras priėmimas.

„Tokiomis dovanomis stengiamės stiprinti ryšį su partneriais, padėkoti už ilgametę draugystę, už tai, kad tiki mumis ir vertina mūsų produktus. Bet kai sulauki tokio nuoširdaus grįžtamojo ryšio, tai  nepakartojama. Ši siena tikrai gerose rankose“, – šypsosi J. Masiulienė.

 

Galerija

Daugiau renginio akimirkų čia

Exit mobile version