„Via Baltica“ trasoje pradedami Panevėžio miesto aplinkkelio rekonstrukcijos darbai

„Via Baltica“ trasoje pradedami Panevėžio miesto aplinkkelio rekonstrukcijos darbai

Šią savaitę pradedami valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio, sutampančio su magistralės „Via Baltica“ trasa, pirmojo etapo, apimančio aplinkkelio rekonstrukciją.

Bendrovė „Panevėžio keliai“ darbus 10,53 kilometro ilgio ruože numato atlikti nenutraukiant eismo, tik jį apribojant.

Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.

„Šiuo metu rengiama statybvietė, pradedami vykdyti parengiamieji darbai. Važiuojamosios dalies šie darbai kol kas nepalies, taigi ir reikšmingų eismo ribojimų artimiausias savaites nebus“, – informavo bendrovės „Panevėžio keliai“ Panevėžio filialo direktoriaus pavaduotojas statybai Saulius Stravinskas.

Nuo Šilagalio sankryžos Šiaulių link kelias bus keturių eismo juostų su skiriamąja juosta. 2-jame Panevėžio aplinkkelio kilometre, ties posūkiu į „Devold“ gamybos kompleksą, bus įrengta turbo žiedinė sankryžą. Eismo juostų pasikeitimo vieta, kai keturių eismo juostų kelias susilies į tris eismo juostas (2+1 eismo organizavimo schema), numatyta jau įveikus turbo žiedinę sankryžą. Eismui Šiaulių kryptimi numatyta viena eismo juosta, Vilniaus ir Kauno kryptimi – dvi.

Toliau rekonstruojamą aplinkkelio ruožą 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Siekiant užtikrinti eismo saugumą, ši sankryža bus rekonstruota į žiedinę. Nuo šios sankryžos eismas pasikeis, Šiaulių kryptimi judančiam transportui bus skirtos dvi eismo juostos, Vilniaus ir Kauno kryptimi – viena.

Dar kartą eismo juostų išsidėstymas keisis aplinkkelio sankirtoje su Panevėžio miesto K. Naruševičiaus gatve. Šiaulių link judėsime viena juosta, Vilniaus ir Kauno kryptimis – dviem eismo juostomis. Aplinkkelio sankirtoje su K. Naruševičiaus gatve bus palikti tik dešinieji posūkiai, o sankryža su Pamolainių gatve bus uždaryta. Planuojama 4 esamas nuovažas rekonstruoti, o 9 nuovažas panaikinti, siekiant užkirsti kelią ypatingai lėto ūkinio transporto išvažiavimui tiesiogiai į aplinkkelį. Nuovažos bus apjungtos privažiavimo keliu ir nukreiptos į artimiausias sankryžas. Suplanuoto statyti jungiamojo kelio ilgis – 783 metrai.

Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstrukcijos pirmajame etape „Panevėžio keliai“ įsipareigojo suprojektuoti ir pastatyti tunelinį pravažiavimą aplinkkelio 9,05 kilometre, sutvarkyti 4,5 kilometre esančią sunkiojo transporto svėrimo aikštelę.

Rekonstruojamame ruože bus atnaujintos dvi gelžbetoninės daudos ir 13 gelžbetoninių vandens pralaidų. Sankryžoms apšviesti bus paklota 4,258 km elektros tinklų, pokonstrukcinio kelio drenažo įrengimui prireiks net 24,865 km vamzdžių. Paviršinių (lietaus) nuotekų sistemos ilgis sieks 1,4 kilometro.

Rangos darbų sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašyta 2017 m. kovo 27 d. „Panevėžio keliai“ įsipareigojo darbus atlikti iki 2018 m. liepos 4 dienos. Sutarties kaina su PVM – 14,2 mln. eurų.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų