Įmonės „DPD Lietuva“ atstovai taip ir nesugebėjo panevėžiečių porai paaiškinti, kodėl jiems prekes atvežęs kurjeris nurūko iš po nosies siuntos taip ir neatidavęs. Delfi asociatyvi nuotr.

Siuntos pristatymas pavirto detektyvu

Siuntos pristatymas pavirto detektyvu

Panevėžiečių šeima, iš Lenkijos užsisakiusi brangių, per 1 000 eurų kainavusių, pirkinių, pateko kone į detektyvinę istoriją. Prekes atvežęs, bet jų neatidavęs ir pirkėjams iš panosės nuvažiavęs kurjeris, siuntėjų klausimai, kodėl panevėžiečiai patys atsisakė pirkinių, galiausiai žinia, kad mistiškai dingusią siuntą neva jie atsiėmę, sutuoktinius gerokai suglumino ir papiktino.

Skaitytojo pasiūlyta tema

Bėdos dėl pirkinių

Buvusio policijos pareigūno šeima dar birželio 28-ąją sulaukė užsakytos siuntos. Jai pristatyti įmonę „DPD Lietuva“ parinko patys siuntėjai lenkai. Panevėžiečiams atidarius kurjerio atvežtą dėžę, paaiškėjo, kad joje ne visos užsakytos prekės – ateisianti dar viena siunta. Dėl to šeima jokių pretenzijų neturi. Bet sulaukus antrosios, kilo tokių keistų problemų, kurių nė patys kurjerių atstovai vėliau nesugebėjo paaiškinti.

Nurūko iš panosės

Panevėžietis pasakoja pirmadienio rytą trumpąja žinute sulaukęs pranešimo, kad antroji siunta bus pristatyta tą pačią dieną tarp 13.20 ir 14.20 valandos. Kadangi iki pristatymo buvo likę daugokai laiko, miesto centre gyvenanti šeima nuvažiavo į Skaistakalnio parką pasivaikščioti su augintiniu. Bet apie 9.30 val. paskambinęs kurjeris pareiškė siuntą pristatysiantis jau netrukus. Nustebę pirkėjai puolė teisintis, kad nieko namuose nėra, o ir pristatymo laikas ne tas. Vis dėlto su kurjeriu sutarta, kad šis luktelės, kol šeima sugrįš.

Panevėžiečiai suskubo lėkti iš parko ir jau būdami netoli namų pamatė Ramygalos ir Žemaitės gatvių sankryžoje stovintį kurjerio automobilį.

„Dėl kažkokių priežasčių kurjeris ne tik pasitraukė nuo sankryžos, bet ir apskritai išvažiavo.“

T. Vaišvila

„Stovėjo pačioje sankryžoje. Sakau, patrauk automobilį, aš įvažiuosiu į namus – čia mums siuntinį atvežei. O jis man rodo, kad važiuočiau už jo automobilio, sustočiau autobusų stotelėje. Sakau, palauk, gerbiamasis, tu stovi sankryžoje, įleisk mane į mano kiemą. Vidury sankryžos negalime išlipti pasiimti siuntos. Už mūsų ir taip susidarė automobilių eilė. Ar kurjeriams kitos eismo taisyklės galioja?“ – pasakojo panevėžietis.

Pasak buvusio pareigūno, jam sustojus, kurjeris, neatidavęs siuntos, tiesiog ėmė ir nuvažiavo. Apstulbę sutuoktiniai puolė jam skambinti.

„Skambinu, klausiu, kodėl nuvažiavo iš panosės? Sako, laiko neturiu, siuntinio jums nepristatysiu. Kada pristatysi? Nieko nepasakė. Praeina valanda, sulaukiame skambučio, kad lenkai, kurie siuntė siuntinį, gavo žinią, kad jo atsisakėme. Mūsų pinigai sumokėti ir mes atsisakome siuntinio?! Nežinau, kur čia logika“, – taip pakrypusiais įvykiais stebisi panevėžietis.

Leidosi į paieškas

Šeima puolė ieškoti kurjerių paslaugas teikiančios įmonės kontaktų. Pradžioje sekėsi nekaip – vis įsijungdavo autoatsakikliai. Galiausiai pavyko susisiekti su įmonės atstovais, tačiau tai, ką iš jų išgirdo, pribloškė dar labiau. Istorija virto kone detektyvu: sistema rodė, kad siuntinys esą jau pristatytas gavėjui.

„Bet mes negavom, kurjeris nurūko mums iš panosės“, – stebisi panevėžiečių pora.

Į darbo pabaigą jie kreipėsi į įmonės padalinį Panevėžyje.

„Sakau, noriu pašnekėti dėl jūsų darbuotojo elgesio, ir papasakojau visą situaciją: kad gavome SMS žinutę, kad atvažiavo kurjeris ne tuo laiku, kad nurūko iš panosės su visu siuntiniu, o dabar siuntėjas sako, kad atsisakiau siuntinio, o kurjerių tarnyba – kad jį pasiėmėm, o finalas toks, kad siuntinio negavom“, – siuntų tarnybos darbo peripetijas pasakojo sutrikę panevėžiečiai.

Klajojęs siuntinys galų gale jiems buvo atiduotas. Bet nuotykiai su „DPD Lietuva“ tuo nesibaigė. Priminus apie nemandagų kurjerio elgesį, iš įmonės darbuotojo sulaukta nemalonaus atsakymo.

„Aš pasakiau – rytoj bus pašnekėta“, – nemandagiu tonu arogantiškai išrėžė klientams.

„Vos ne mes kalti, kad atvažiavome aiškintis“, – nustebusi panevėžietė.

Atsiprašymo ji teigia sulaukusi ne iš su ja tokiu tonu bendravusio darbuotojo, o kitoje darbo vietoje sėdėjusio kolegos.

Įmonė apgailestauja

Įmonės „DPD Lietuva“ atstovas Tomas Vaišvila pripažino buvus incidentą dėl siuntos pristatymo panevėžiečiams. Jis teigė galįs tik apgailestauti dėl kurjerio elgesio ir nemaloniai susiklosčiusios situacijos.

„Matyti, kad įvyko nesusikalbėjimas, neteisingas informavimas ir šiek tiek perdėtų abiejų pusių emocijų“, – mano T. Vaišvila.

Anot jo, kurjeris iš tiesų buvo užstatęs siaurą, mikroautobusui sudėtingą pervažiuoti sankryžą ir laukė atvykstančių gavėjų. Savo vadovams kurjeris teisinosi, esą nebuvę galimybių kitaip sustoti.

„Privažiavę siuntos gavėjai parodė posūkio signalą, lyg norėdami sukti į sankryžą, kurią kurjerio automobilis kaip tik buvo užstatęs. Kurjeris parodė pro langą siuntą ir paklausė, ar tai jų. Bet vairuotojas griežtai liepė mūsų kurjeriui trauktis nuo sankryžos, nes nori pravažiuoti ir neketina siuntą atsiimti ant kelio. Dėl kažkokių priežasčių kurjeris ne tik pasitraukė nuo sankryžos, bet ir apskritai išvažiavo“, – pripažino T. Vaišvila.

Komentarai

  • Aš manau klientas kuris norėjo atsiimti siuntinį neblogas pasakų sekėjas 🙂

    • Klientas VISADA teisus!

      • Atsakyti
      • žmona tavo visada teisi..

        • Kurjeris turejo siunta atvezt tuo laiku, kuris buvo nurodytas zinuteje. Tai pirma.
          Antra, galejo pats sustot autobusu stoteleje o ne klienta varinet. Arba i kiema ivaziuot.
          O tai mat isizeide, kad jo nurodymu neklauso ir nutare izulu klienta pamokyt – kad kitakart zinutu cholopas savo vieta!

          • Atsakyti
  • Labai jau įdomus DPD atstovo paaiškinimas, kad nežino dėl kokių priežasčių kurjeris išvažiavo. Manau, kad tokiai kompanijai kurjerių nekontroliavimas garbės nedaro.

  • Kiek pastebejau, tai kurjeriu siunciamos zinutes del siuntu pristatymo laiko ir faktinis pristatymo laikas neturi nieko bendra…

  • Kai tik „buvęs pareigūnas“, tai ir …. Kodėl negalėjo priimti savo siuntos gatvėje? Reikėjo būtinai vaizduoti moliūgą, žinantį taisykles ir vaikyti vairuotoją? Nejaugi nematyti, kad su mikroautobusu įvažiuoti į Žemaitės gatvę yra sunku ir nepatogu? Bet kur tau! Atvažiavo „buvęs pareigūnas“ (suprask – buvęs didelis viršininkas) ir pradėjo arogantiškai reikalauti to, be ko puikiausiai galėjo apseiti….. Taip taip taip – žinau tą „klientas visada…..“… Bet gerbti kito darbą ir kitą žmogų, nors ir ,galbūt, žemesnio socialinio statuso negu tas „buvęs“ yra paprasčiausiai privalu visiems. Net ir „buvusiems“…

    • Siaip tai pagarba turetu buti bent jau abipuse. Dabar gi is kurjerio puses nematau jokios pagarbos, o jis juk alga uztai gauna. Mentas irgi musiau geras fruktas, bet jam kurjeri gerbt nera privalu.

Rodyti visus komentarus (8)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų