Pavojingoje Vilties gatvės ir Liepų alėjos sankryžoje netrukus atsiras pokyčių – išsiblaškiusius vairuotojus drausmins šalutinėje gatvėje pastatyti greičio ribojimo kalneliai ir „Stop“ ženklas. I. Stulgaitės-Kriukienės nuotr.

Pavojinga sankryža sulaukė dėmesio

Pavojinga sankryža sulaukė dėmesio

 

Kol neatsitiks nelaimė, tol niekas nieko ir nesiims – tokie panevėžiečių nuogąstavimai dėl avaringos sankryžos išsipildė su kaupu.

Judri Vilties gatvės ir Liepų alėjos sankryža dėmesio sulaukė tik po praėjusią savaitę įvykusios skaudžios avarijos, kai jauna moteris atsidūrė reanimacijoje. Čia bus įrengti saugos kalneliai bei papildomi kelio ženklai.

Gyventojų bendruomenė ne kartą kreipėsi į Panevėžio savivaldybę su prašymais Liepų al. paskelbti gyvenamąja zona, riboti greitį bent iki 30 km per valandą arba priešais avaringą Vilties g. ir Liepų al. sankryžą įrengti greičio ribojimo kalnelius. Gyventojų teigimu, matomumą šioje vietoje itin apsunkina šalia esantis prekybos centras, kuris neturi savo stovėjimo aikštelės. Atvykę pirkėjai arba tiekėjai automobilius, netgi vilkikus, pasistato šalia gatvės net ir prie pat judrios sankryžos.

Ši sankryža prieš keletą metų spąstais buvo tapusi ir tuomečiam Seimo nariui Petrui Narkevičiui. Važiuodamas šalutine Vilties gatve jis nepraleido automobilio, važiavusio Liepų al., ir su juo susidūrė. Avarijos pasekmės buvo liūdnos abiem pusėms – sumaitoti automobiliai, o žmonėms prireikė medikų pagalbos.

Stabdys kalneliai

Gyventojų prašymai imtis priemonių tramdyti kelio ženklų nepastebinčius vairuotojus iki šiol atsimušdavo kaip į sieną. Mat Vilties gatvės ir Liepų alėjos sankryžoje įvykdavo daugiausia neįskaitinės avarijos, kai žmonės nenukentėdavo, tad policija šios sankryžos nebuvo įtraukusi į juodųjų dėmių sąrašą. Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta Eismo organizavimo darbo grupė, į kurią įeina ir policijos atstovai, motyvuodavo, kad šioje vietoje pakanka esamų kelio ženklų – Liepų alėja ir Vilties gatvė yra D kategorijos (surenkamoji gatvė), vairuotojų ir pėsčiųjų srautai čia nesantys tokie intensyvūs ir greitis per daug neviršijamas, todėl kalneliai ir kitos papildomos priemonės būtų perteklinės. Tiesa, pirmumui kelyje pažymėti dar pernai sankryžoje buvo sustatyti kelio ženklai. Liepų alėja tapo pagrindine, o Vilties – šalutine gatve. Tačiau šios priemonės nepadėjo išvengti skaudžios nelaimės.

Dabar Savivaldybė ėmėsi griežtesnių priemonių pernelyg skubantiems vairuotojams tramdyti.

„Sprendimai jau priimti ir greitai turėtų atsirasti saugos kalneliai ir „Stop“ ženklas šalutinėje Vilties gatvėje. Jeigu ir tai nepadės, turbūt teks gatvę uždaryti“, – ironizuoja T. Jukna.

Komentarai

  • Nei ženklas nei kalneliai nepadės. Bėda kita. Išvažiuojant iš Vilties gatvės centro link – dešinę pusę aklinai užstoja mašinos prie parduotuvės. Kol neišlendi iki pusės sankryžos, tol nematai kas iš dešinės pusės atvažiuoja. Kai pamatai „atskrendantį“ Liepų alėja – jau būna per vėlu. Vienintelė išeitis – užsdrausti stayti mašinas prieš parduotuvę. Gali statyti Vilties gatvėj, vistiek ten jau tiek pristato, kad vienpusis eismas gaunasi. Dar trys mašinos tilps. O avarinės situacijos nebebūtų.

    • Taip pritariu debilai lekia liepų al . Ne 50 o greičiau….

  • Vazineju ten kasdiena ir neturiu logisko paaiskinimo tiems kalnelems pastatytiems vilties gatveje net nesuprantu kaip atsistojus toje sankryzoje neimano suprasti kur ir kodel yra problema, gerb.pareigunai atsakingi uz saugu eisma jums pirstu parodyt kad problema yra maximos aikstele kurioje visi statosi bet kaip ir nesilaiko 5m atstumo iki sankryzos ar kaip jums paaiskinti, reike iki puses gatves isvaziuoti i ja kad kazka pamatytum joje, avaringa vieta nera vilties gatve kur dabar sustatyti kalneliai o avaringa yra prie maximos sustatyti automobiliai kurie uzstoja matomuma.

  • Ta moteris gi lėkė ir nepraleido , tai kas čia kaltas, be to dar ir telefonu kalbėjo

Rodyti visus komentarus (4)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų