Panevėžyje ketinama branginti autobusuose parduodamus bilietus

Panevėžyje ketinama branginti autobusuose parduodamus bilietus

Panevėžyje svarstoma didinti autobusuose parduodamų viešojo transporto bilietų kainas iki euro.

Panevėžio savivaldybė antradienį pranešė, kad toks Panevėžio autobusų parko siūlymas rugpjūčio pabaigoje bus svarstomas savivaldybės taryboje.

„Motyvuojama tuo, kad vairuotojai turi vežti keleivius, o ne pardavinėti bilietus (…). Vienkartinių bilietų, įsigyjamų spaudos kioskuose, kainos nesikeistų“, – sako savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

Nurodoma, kad sumažėjus perkančiųjų bilietus autobusuose, vairuotojo dėmesio neblaškytų papildoma veikla, mažėtų nelaimingų atsitikimų rizika, o sutrumpinus autobusų stovėjimo laiką stotelėse, mieste mažėtų oro tarša, būtų tiksliau laikomasi eismo tvarkaraščių.

Šiuo metu mieste galioja dar 2012-aisiais patvirtintos bilietų kainos: spaudos kioske parduodamas bilietas kainuoja 52 euro centus, autobuse – 64 centus. Pritarus tarybai, vienkartinis bilietas, įsigyjamas autobuse, kainuotų eurą – jis brangtų nuo spalio.

Komentarai

  • Organizuokit normalų bilietų pardavimą (ne vien keliuose kioskuose, kurie irgi dirba labai ribotą laiką( pvz. Kniaudiškių-Projektuotojų) , tada jau kelkit įkainius autobuse

  • panašu, kad jie nežino ką daro, negi čia važinės autobusai be šoferių………, ką jie tada veiks pustuščiam autobuse ir apytuštėse gatvėse.Suprasčiau branginimą dėl išaugusių kaštų, bet dėl išsakytų moyvų – tai neįtikina, o ir toks dalinis pabrangimas greičiau parko pajamas sumains, nei priduos, nes kiti platintojai bilietukų už dyką nepardavinėja

    • Zosė, suprantant ką rasot?!

    • Zose, ar pabludai? APYTUSCIOSE GATVESE! Ale ismastyk tu man….

  • Pilnai pritariu kainų pakėlimui. Jei Tau per brangu nusipirk kioske iš anksto. Ir nereikės laukt gražos iš vairuotojo!

  • Iš viso , reikėtų miesto savivaldybės vadovybės atstovus pasiųsti pasižiūrėti, kaip yra vežami keleiviai miesto autobusais Rygoje ir Taline. Ko visi tyli, kaip nežinantys nieko? Parašykite aiškiau kaip ir už kiek yra vežami keleiviai Pabaltijo sesėse….. ? Kodėl yra slepiama , kad jau keleiviai naudojasi tokiomis paslaugomis, o pas mus Panevėžyje pulkas kontrolierių, matomai atėjusių iš gretimų rajonų, dar vis vaiko žmones ir gąsdina baudomis.

    • Atsakyti
  • Štai ką reiškia monopolija, po to kai panaikino individualių mikriukų vežėjus.

    • Priminsiu, kad paskutinisyk bilietu kaina kito 2012 metais -t.y. pries 7 metus! Ir bilieto kaina Panevezyje yra viena is maziausiu Lietuvoje!

      • Atsakyti
  • ,kad pas vairuotoja daugiausiai talonelius perka jaunimas ir mamos su vaikais.Taip iseina,kad apie taupyma jie supratimo neturi arba yra pakankamai pasiturintys,tad nuostolio nebus,lai brangina.Ar sunku is anksto nusipirkt taloneliu daugiau ir tureti kai reikes jeigu nevazineji masina?Gal bent taip prades mastyti.

  • Greiciau tegul idiegia elektronini bilieta. Pasipildai internetu ir vazineji, o dabar turi ieskot kiosko. Juk nepastatysi prie kiekvienos stoteles.

    • Kas trugdo isigyti kioske koki 10 ar 20 bilietu ir vazineti? Juk elektronini bilieta pildysit tikrai ne vienam pravaziavimui o didesne suma.

      • Atsakyti
  • Nesąmonių tik Panevėžyje ir gali būti. Račkauskai, mąstyk ką darai ! Panevėžys liks tuščias miestas: Mykoliukas ir keli senoliai 🙂

  • kam gi branginti tuos bilietus pas šoferius, vežkit dykai, nereiks nei permokėt, nei lakstyt po kioskus, juk viešas transporta municipalinis. Vistiek šoferiai visai netikrina įlipančių keleivių bilietų, kaip kad sakykim kitur, veža zuikiais. Ir nuo kada prireikė šoferius atlaisvinti nuo bilietų pardavimo, jei keleivių nuolat mažėja, jei net sostinėj autobusuose pardavinėja, tai šoferių darbas, už tai jie algą gauna,

    • Morta, jei Jus nezinojote, tai vairuotojo darbas – vairuoti. Kaip mokytojo – mokyti, pardavejo – parduoti, kontrolieriaus – kontroliuoti. Kaip Jus reaguotumet i tai, kad mokytojas pamokos metu prekiautu saltu limonadu,ledais ir prezervatyvais?

      • Atsakyti
  • kiekvieno darbuotojo darbas yra tai, kas sulygta darbo sutartyje ir už ką jis gauna algą,o ne sapalionės, kad išimtinai tik vairuoti. Autobusų vairuotojams turėtų mažėti alga, nes sumažės konduktorio darbo, nebent buhalterė pakels įkainius už pardavimą ar skirs priemokas

    • Vairuotojas gauna procenta nuo inestos sumos uz parduotus bilietus – apie 50euru ant popieriaus per men. Parduos uz mazesne suma – maziau ir gaus.

      • Atsakyti
Rodyti visus komentarus (16)

Atsakymas į Pranas komentarą Atšaukti atsakymą

Daugiau leidinio naujienų