Asociatyvi „Sekundės" nuotr.

Panevėžio savivaldybė steigia naują įstaigą

Panevėžio savivaldybė steigia naują įstaigą

„Siekdami gerinti keleivių vežimo viešuoju transportu paslaugų kokybę, pritraukti daugiau keleivių, derinti maršrutus pagal gyventojų poreikius, optimizuoti nuostolingus maršrutus, remiamės gerąja Vilniaus, Klaipėdos ir kitų miestų praktika.

Atskiriame viešojo transporto administravimo veiklas nuo vežėjo (operatoriaus) ekonominių-ūkinių veiklų. Pirmosiomis užsiims naujoji įstaiga, o keleivių vežimu – konkurso būdu 2019 m. atrinktas vežėjas“, – sako Miesto plėtros skyriaus vedėjas Jokūbas Leipus.

VšĮ „Keleivinis transportas“ rengs viešojo transporto sistemos optimizavimo projektus, sudarys maršrutus ir tvarkaraščius, gerins ir valdys viešojo transporto eismo informacinę sistemą, rengs siūlymus dėl bilietų kainų ir rūšių, diegs e-bilieto sistemą, organizuos bilietų gamybos, platinimo apskaitą ir kontrolę, vykdys keleivių ir vežėjų kontrolę, organizuos vežėjų konkursus, kaups pajamas už parduotus bilietus, kompensacijas ir dotacijas, atsiskaitys su vežėjais už darbą, analizuos keleivių vežimo duomenis, dalyvaus transporto priemonių atnaujinimo programose, formuos viešojo transporto infrastruktūros tinklą, vykdys jo plėtrą bei kt.

Šiemet naujojoje įstaigoje dirbs 5, kitąmet – apie 16 darbuotojų.

„Siekiame, kad Panevėžio autobusų parkas susikoncentruoti į keleivių vežimo veiklą, išnaudoti planuojamus įsigyti naujus 10 ekologiškų autobusų, ir konkurencingomis sąlygomis dalyvautų vežėjo parinkimo konkurse 2019 m. Tikimės, kad įmonei pavyks optimizuoti savo veiklą, pasiūlyti konkurencingą kainą ir laimėti konkursą“, – teigia J. Leipus.

Komentarai

  • Autobusu parke užteko 3 žmonių, dabar dirbs 15. Labai ekonomiška.

  • Savivaldybė meluoja. 1) Dabar parkui užtenka 1,5 etato – bus 16 ,, savų“ brangiai apmokamų veltėdžių.
    2) Dešimt naujų autobusų gaus savivaldybė ir atiduos tam, kas laimės konkursą. ( galit neabejoti- tai bus ne Parkas ) 3) VŠĮ reikalinga, tik kai yra keli privatūs vežėjai, Todėl remtis ,,gerąja“ Vilniaus ir Klaipėdos praktika yra demagogiška. Kodėl nesiremia gerąja Kauno ir Šiaulių praktika, kur nėra VŠĮ. 4) Netiesa, kad Parkas nesugebės įdiegti e-bilieto. Diegia privačios bendrovės, reikia tik paadministruoti. Išvada : nėra abejonių, kad Autobusų parkas bankrotinamas, keleivių pervežimo rinka ,,prihvatizuojama“. Lieka du klausimai: a) kam iš to nauda b) ar leisis profsąjungos, kad jų nariai būtų išmetami į gatvę, o turtas į aukcioną.

    • Atsakyti
  • Beje, niekaip nesuprantu, ką šiemet veiks tie 5 VŠĮ darbuotojai. Ir dar : po šių ,, pertvarkų“ bilietai neišvengiamai brangs, o savivaldybės biudetas turės didesnių išlaidų.

    • Atsakyti
    • O kad miestas nepigiai dziaugiasi tamstos nupirktais supuvusiais autobusais? Gal apie tai padiskutuojam, saunusis ex? 😉

      • OK, diskutuojam: kainavo tik po 7500, o kokie jie ,,supuvę“ – žiūrėkite į paveiksliuką. Kaip tik tas autobusas ir nufotkintas. Visi 8 geltonos spalvos merasai puikiai vazinėja po miestą…

        • Atsakyti
        • Palyginimui pridėsiu, kad tokie nauji kainuoja po 230000. Tai brangiai nupirkti ar ne

          • Atsakyti
          • Aūūūū, kur diskusija, laukiu. Su pagarba.

        • Auksas ir tarp rudziu ziba,

  • Dabar ir arkliams darosi aisku, kodel reikejo susidorot su Petukausku!

    • Dabar aišku, kodėl buvo areštavę merą. Be ugnies nėra dūmų…

      • Atsakyti
  • Gražus busas

  • Ten parke savais apsistates ir nieko neveikiai ,savus bebrus maitinai buvo geras stogas partijoj o kai isspyre komentarus rasinet pradesi ?? Ka tu del zmoniu padarei kai visi dirbo purve tamsoj ir salty ?? Sedejai pilva isvertes ir alga gavai kiek ten 10 stuku kas menesi

    • Atsakyti
    • Pakol dirbtuves buvo purvinos tamsios ir saltos, visi dirbo sau ramiai ir niekam nekliuvo. Kai Rimukas pastate svarias siltas ir sviesias, ju tuoj visiems uzsireike ir, jaucia mon serdis, bus jos prichvatizuotos o darbininkai eis sieno ravet.

  • Visokie moliai ir tinginai gali ravet ka tik nori siena, konkorezius niekam cia neidomu,

  • Kam reikėjo statyti naujas patalpas, jei bendrovė bus išdraskoma, geriau buvę išnuomoti kokį būtuką, garažus paremontuoti, vistiek prie būsimo lidl stovi niekam nereikalingi.

    • Geras klausimas. Bet naujas statyti yra ir pigiau ir geriau, negu renovuoti senas, ( 60 metų senumo). O dėl išdrąskymo – tai klausimas politikams…

      • Atsakyti
  • Gerbiami mero gerbėjai, prašau įsijungti į disksiją.

    • Atsakyti
  • tai parke dar ir profsąjungų yra, girdėjau kad tik subinlaižiai

    • Bet pono neber, lauze ietis veja kele kalnus verte rastus rase gyre pona

      • Atsakyti
  • Jei ne tie seni mersai tai nebutu su kuo vezti keleiviu.
    Isdraskys parka, pakels bilietu kainas, nes kitas vezejas tikrai uz centus nevezios jusu su naujais autobusais.

Rodyti visus komentarus (20)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų