Išvažiuojant iš miesto, tarp Nemuno gatvės ir žiedinės sankryžos, J. Tilvyčio gatvę į dvi eismo juostas dalija ne tik baltos linijos, bet ir asfalto dangą perpus skeliantis plyšys.
„Gatvės dešinėje ir kairėje pusėje, apkrovos vietose, asfaltas pradėjo smukti, dėl ko viduryje lūžta. Įtariu, kad taip galėjo nutikti dėl blogai paruošto gatvės pagrindo. Kas ją remontavo, turėtų imtis darbo iš naujo“, – mano J. Tilvyčio gatvės skylantį asfaltą nufotografavęs panevėžietis Ričardas.
Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Tomas Jukna teigė kol kas gyventojų nusiskundimų dar nesulaukęs, o ir pats važiuodamas pro šalį nepastebėjęs vos prieš keletą metų pakloto asfalto netobulumų.
„Gali būti, jog įtrūkimai atsirado tik viršutiniame sluoksnyje, o gal tik taip atrodo. Važiuodamas nepastebėjau, bet reikės išlipti iš automobilio apžiūrėti“, – pažadėjo T. Jukna.
Anot jo, labiau sušilus orams, balandžio–gegužės mėnesiais, specialistų komisija vertins visus Panevėžyje esančius infrastruktūros objektus, kurių remontams nesibaigęs suteiktas garantinis terminas. Tad, pavaduotojo teigimu, bus vertinama ir J. Tilvyčio gatvėje kelininkų atliktų darbų kokybė.
„Jeigu ten bus rasta defektų, rangovai apie tai bus informuoti ir privalės juos pašalinti“, – tvirtino T. Jukna.
Anot jo, kol kas būtų sudėtinga įvardinti, kokios priežastys galėjo lemti, kad asfalte atsivėrė plyšys. Tokius defektus galėjo išprovokuoti tiek ir intensyvus eismas, tiek ir galbūt rangovų darbų klaidos.
„Gatvė buvo remontuojama šaltuoju metų laiku. Darbai nuo žiedinės sankryžos iki Nemuno gatvės atlikti lapkričio mėnesį. Taip pat buvo nepaprasti gyliai, o šalia ėjo ir šilumos trasos. Reikėtų vertinti visą situaciją, ieškant priežasčių“, – sakė T. Jukna.
Paaiškėjus, jog kelio dangos atnaujinimo darbai J. Tilvyčio gatvėje atlikti nekokybiškai, atsakomybė tektų Savivaldybės viešųjų pirkimą konkursą laimėjusiai Prancūzijos kapitalo įmonei AB „Eurovia Lietuva“.
2016-ųjų birželį pradėtus važiuojamosios kelio dalies atnaujinimo darbus atlikusi įmonė, pasak T. Juknos, paslėptiems darbams suteikia 15, o viršaus – ne mažiau nei penkerių metų garantiją.
Tuo metu, kai buvo pradėtas vykdyti važiuojamosios kelio dalies J. Tilvyčio gatvėje atnaujinimas, miesto meras Rytis Mykolas Račkauskas tvirtino, jog tai – vienas didžiausių metų gatvių infrastruktūros atnaujinimo darbų.
Nuo pat Nepriklausomybės aikštės atnaujinta J. Tilvyčio gatvė pakeitė centrinės miesto dalies veidą.
Iš pradžių buvo planuota atnaujinti tik J. Tilvyčio g. atkarpą tarp Klaipėdos ir Nemuno gatvių. Tačiau viešųjų pirkimų konkurse sutaupius apie ketvirtį milijono eurų, lėšų atsirado ir atkarpos nuo Nemuno gatvės iki V. Alanto žiedinės sankryžos rekonstrukcijai. Iš viso buvo nutiesta apie 1,7 km naujo asfalto.
Šiems darbams iš Kelių transporto direkcijos bei miesto biudžeto lėšų skirta per 1,2 mln. Eur.
Komentarai
Fizikos mokslų daktaras, politinio pasitikėjimo valstybės tarnautojas, specialusis liudytojas mero bylose, būsimasis savivaldybės administracijos direktorius vertina kelio remonto kokybę.
fizikas kalba apie sluoksnius , apie intensyvų transporto judėjimą — tai kam ta gatvė ar pėsčiujų eismui?
o jai nevertintu tai rektum kad nieko nedaro, ane anekdote
Ka cia norejai pasakyti,panasu ir pats nesupratai…nes kazkas liepe asi-liukui parasyti
panašu kad ne asi..,o le-liukui
ar Lietuvoje nebėra kelininkų, kad dirba prancūzai? Baisiau negu anekdotas.
Tas pats ir su pernai REMIX būdu atnaujintomis gatvėmis. Beveik prieš kiekvieną sankryžą naujoji danga susibangavo. Tegul iš naujo tvarko !!!
Ramygalos ir nemuno gatviu sankrizoje susidare provezos gatves remontuotos REMIX budu
Vilniaus gatveje neduoda duju pasijungti, atseit del 5 metu garantijos, tai kur dabar jusu garantijos, jai gatves banguoja ir skilineja. VISOS JUSU KALBOS APIE SVARESNI ORA MIESTO CENTRE YRA MITAS, NES NEDUODAT DUJU PASIJUNGTI, TAI KURENSIU ANGLIMIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!