Bet kodėl atrodo, kad naujovės mus vargina ir net varo iš proto?
Daugelis šių tendencijų turėtų užtikrinti patogesnį ir saugesnį vairavimą, tačiau dažnai tampa pernelyg invazinės ar komplikuotos, sukeldamos vairuotojų nepasitenkinimą.
Daugelis gamintojų vis dažniau pakeičia fizinius mygtukus dideliais jutikliniais ekranais, kurie dažnai nėra intuityvūs ir blaško vairuotoją. Jie skundžiasi, kad jutikliniais ekranais sunkiau reguliuoti pagrindines funkcijas, pavyzdžiui, oro kondicionierių ar radiją, nes reikia atitraukti akis nuo kelio.
Didėjant SUV ir kitų didelių automobilių populiarumui, mažesnės transporto priemonės yra retesnės. Didesnius modelius sunkiau pastatyti aikštelėje, be to, jie sukuria kliūčių kitoms transporto priemonėms miesto gatvėse, išskiria daugiau teršalų ir ne visuomet ekonomiškai naudoja degalus.
Daugybėje šiuolaikinių automobilių yra įvairių vairuotojo pagalbos sistemų – nuo automatinio avarinio stabdymo iki kelio juostos laikymosi. Nors jos skirtos saugumui, dažni ir ne visada tikslūs įspėjimai kai kuriuos vairuotojus trikdo ir erzina, ypač važiuojant siaurose arba blogo matomumo kelio atkarpose.
Naujesni modeliai turi sistemas, leidžiančias paleisti automobilį tiesiog mygtuko paspaudimu, tačiau tai padidina vagysčių riziką, nes signalą galima atkartoti. Be to, šios sistemos kartais kelia problemų, jei raktas yra per arti automobilio ar pamirštamas viduje.
Su elektromobilių populiarėjimu vairuotojai susiduria su šaltuoju metu iššūkiais – per šaltį akumuliatoriai išsikrauna greičiau, o įkrovimo stotelių tinklas, ypač atokesnėse vietovėse, ne visuomet gali patenkinti poreikius. Tai gali apsunkinti keliones žiemą ir priversti vairuotojus itin kruopščiai planuoti maršrutą.
Kai kurie gamintojai siūlo modelius, turinčius papildomas funkcijas, pavyzdžiui, šildomas sėdynes ar navigaciją. Vairuotojai jaučiasi nusivylę, nes turi mokėti už paslaugas, kurios anksčiau buvo standartinės.
LED ir lazeriniai žibintai tapo ryškesni ir labiau akina kitus vairuotojus, ypač naktį ar esant blogam matomumui. Šviesų intensyvumas, nors ir gerina matomumą vairuotojui, neretai yra nepatogus kitiems eismo dalyviams.