Projekto rengėjai mato būdą, kaip iš 53 numatytų griauti statinių, patenkančių į vėžės teritoriją, išsaugoti maždaug pusę.
Pasiūlyti dar vieno varianto į Panevėžio rajono savivaldybę trečiadienį suvažiavo susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė, ministerijos Infrastruktūros plėtros grupės vadovas Vytautas Palevičius, bendrovės „LTG Infra“ „Rail Balticos“ valdymo projektų parengimo vadovas Mantas Kaušylas.
„Pagrindinis vizito tikslas buvo išgirsti rajono Savivaldybės atstovų nuomonę bei pristatyti tam tikrus pasiūlymus, kaip pasirinkus pirmąją alternatyvą ją būtų galima tobulinti“, – „Sekundei“ teigė M. Kaušylas.
„Rail Balticos“ projekto rengėjai Panevėžyje mato tris geležinkelio vėžės alternatyvas. Pagal antrąją ir trečiąją siūloma tarptautinę keleivių stotį statyti Gustonyse, pagal pirmąją – Panevėžio mieste, greta aplinkkelio.
Ekspertų prioritetine įvardijamą pirmąją alternatyvą grupė rajono gyventojų sutiko prieštaraudami.
Visą straipsnį skaitykite rugsėjo 1 dienos (penktadienio) „Sekundės“ laikraštyje.
Komentarai
Kažkoks apsurdas geležinkelio stotis gustonių kaime Kaip atrodis Panevėžys dėl kažkokiu keliu namų prarast tokia galimybę Kuri pasitaikė ją reikia išnaudoti