„Iki“ patarimai, kaip apsipirkti saugiai ir sutaupyti

„Iki“ patarimai, kaip apsipirkti saugiai ir sutaupyti

Prasidėjus naujiems metams dalijame pažadus valgyti sveikiau ir sutaupyti daugiau, tačiau tai, deja, ne visada pavyksta. Kalbant apie taupymą – stebuklingos formulės nėra. Pasak prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės Vaidos Budrienės, pirmiausia reikėtų pakeisti apsipirkimo įpročius – geriausią rezultatą galime pasiekti tik atidžiai planuodami savo išlaidas ir kasdienį pirkinių krepšelį.

 „Iki“ padeda taupyti

 „Prekybos tinklas „Iki“ ne tik skatina pirkti apgalvotai – ir patys norime padėti savo pirkėjams sutaupyti. O tai įgyvendinti šiuo metu padeda „Iki“ parduotuvėse taikoma nuolaida visam pirkinių krepšeliui. Pasinaudoję ja, gausite 10 proc. nuolaidos kvitą kitam apsipirkimui. Jo metu šį kvitą galėsite panaudoti pirkdami už 10 Eur ar daugiau. O už įsigytus pirkinius vėl gausite nuolaidą kitam pirkinių krepšeliui, ir taip kas kartą iki pat vasario 14 d. – tereikia išsaugoti savo pirkimo čekį“, – sako prekybos tinklo komunikacijos vadovė.

Pasak V. Budrienės, stebėti prekybos tinkle galiojančias akcijas – ne vienintelis būdas sutaupyti. Taip pat labai svarbus yra išankstinis maisto raciono planavimas ir konstruktyvus pirkinių sąrašo sudarymas. Tuomet tiksliai žinosite, kiek ir kokių produktų jums prireiks vienam ar kitam patiekalui pasigaminti. Be to, tai dar ir būdas mažiau kartų užsukti į parduotuvę savaitės dienomis.

Žinoma, tam tikrų šviežių produktų veikiausiai vis tiek prireiks. Tad planuojant verta sąrašą suskirstyti dalimis pagal tai, kiek kurie produktai galioja. Jeigu vieną kartą apsipirksite daugiau, tuomet pakaks keletą kartų per savaitę užsukti į parduotuvę šviežio maisto. Toks būdas padės sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.

Į planavimą įtraukite visą šeimą

Turbūt kiekvienas mėgstame užkandžiauti, todėl neturėtumėte pamiršti į pirkinių krepšelį įtraukti ir užkandžių, o tam puikiai tiks vaisiai, daržovės. Tiesa, norėdami sutaupyti daržoves ir vaisius rinkitės pagal sezoniškumą. Mėgstamus vaisius galite pagardinti riešutų sviestu, šviežias daržoves valgyti su humusu ar kitu lengvu padažu. Lengviems užkandžiams taip pat puikiai tiks ir riešutai.

Jeigu turite vaikų, įtraukite ir juos į savaitės valgiaraščio planavimą. Taip paskatinsite vaikus domėtis maisto kultūra. Be to, tai vienas iš būdų formuoti subalansuotos mitybos įpročius – kartu galėsite aptarti, kuriuos produktus verta rinktis, kokie desertai ir užkandžiai yra ne tik skanūs, bet ir palankesni sveikatai.

 

Saugus apsipirkimas IKI:

  • Atvykdami į parduotuvę dėvėkite visiškai nosį ir burną dengiančią apsauginę veido kaukę.
  • Parduotuvėje lankykitės su iš anksto namuose paruoštu pirkinių sąrašu.
  • Prieš įžengdami į prekybos salę visuomet dezinfekuokite rankas. Tam šalia kiekvieno parduotuvės įėjimo įrengėme bekontakčius dozatorius su dezinfekcijos skysčiu.
  • Į parduotuves šeimos nariams rekomenduojama atvykti po vieną.
  • Laikykitės saugaus 2 m atstumo nuo kitų pirkėjų ir parduotuvės darbuotojų.
  • Parduotuvėse yra ribojami pirkėjų srautai – apsipirkti galima tik su prekiniu krepšeliu ar vežimėliu.
  • Rekomenduojame lankytis parduotuvėse ne piko metu – ryte 8–10 val. ir nuo 20 val. iki parduotuvės uždarymo. Sekmadieniais taip pat galima apsipirkti sutinkant mažiau kitų pirkėjų.
  • Jausdami peršalimo ar koronaviruso infekcijai būdingus simptomus, į parduotuvę nevykite.

 

 

 

 

 

Jūsų komentaras

Sponsored Video

Daugiau leidinio naujienų