Vairuotojai turės vadovautis laikinai įrengtais kelio ženklais.
Autobusų stotis bus vientisas statinys, po kurio stogine įsikurs peronas, o dalis jos bus apželdinta. Pati stotis numatoma dabar esančio skvero vietoje, pietinėje Savanorių aikštės pusėje. Stoties pastatas projektuojamas netaisyklingos trapecijos formos. Planuojama, kad fasadai bus skaidraus stiklo, užtikrinantys vizualinius ryšius tarp vidaus erdvių ir lauke esančio perono, ši vieta kuo daugiau pritaikyta pėstiesiems. Po pastatu ir peronu planuojama įrengti vieno aukšto 87 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, iš kurių 4 bus skirtos neįgaliesiems. Autobusų stotį numatyta įrengti su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, bagažo ir smulkių siuntų skyriumi, dispečerine, informacijos tarnyba, sanitarinėmis, administracinėmis patalpomis ir kt.
Projektuojant autobusų stotį daug dėmesio buvo skiriama ir šios miesto dalies eismo saugumui ir tvarkos palaikymui. Numatyta, kad autobusai į stotį pateks iš Savanorių aikštės pusės, taip bus saugiausiai sprendžiamas pėsčiųjų, neįgaliųjų, dviračių, autotransporto judėjimas, vengiant srautų susikirtimo. Techniniame projekte numatytos saugaus eismo priemonės, kelio ženklai, perėjos su apšvietimu, nauji LED šviestuvai stočiai ir pėsčiųjų takams apšviesti, vaizdo stebėjimo kameros ir kt., bus įrengti mažosios architektūros objektai.
Numatoma autobusų stoties rekonstravimo darbų vertė – 7 mln. Eur. Dar 1 mln. Eur numatytas kaip užsakovo rezervas, jeigu atsirastų nenumatytų arba papildomų darbų.
Projektą numatoma įgyvendinti etapais.