T. Markelevičiaus nuotr.

Tragedija perėjoje: moteris žuvo vietoje, vaikas sužalotas

Tragedija perėjoje: moteris žuvo vietoje, vaikas sužalotas

Kraupi nelaimė Panevėžyje: per pėsčiųjų perėją ėjusi moteris žuvo mažametės akivaizdoje. Mergaitė sužalota.

Nelaimė įvyko jau sutemus, apie 18 val. „Audi“ automobilis, vairuojamas 22-ejų vaikino, nepraleido Nemuno gatvėje per perėją ėjusių 50-metės ir dešimtmetės pėsčiųjų. Moteris su vaiku per perėją ėjo, kai jų sustojo praleisti pirma eismo juosta važiavęs automobilis „VW Passat“, tačiau antra juosta atlėkęs „Audi“ nė nestabtelėjęs nubloškė pėsčiąsias. Moteris nuo smūgio buvo nusviesta net kelias dešimtis metrų į priekį. „Audi“ sustojo toliau nuo nelaimės vietos.

Atskubėję greitosios medikai dar bandė moterį reanimuoti, tačiau išgelbėti sunkiai sužalotos pėsčiosios nepavyko – jos gyvybė užgeso vietoje. Mažametė dėl patirtų sužalojimų išvežta į Respublikinę Panevėžio ligoninę.

Policija pradėjo tyrimą mirtinos nelaimės aplinkybėms nustatyti.

Komentarai

  • Absoliuti betvarke Panevezio gatvese. Jaunimas laksto , kaip nori, kalba telefonais ir t.t. Ka veikia P{olicija?

    Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/223019/?fbclid=IwAR1mQWG3_hIs0xFXFI7fzghaiW8to3TBRvqhpbpi_tkXnpJCsUn14A3Rv_E

    • Atsakyti
    • Kada valdžia NORMALIAI apšvies visas perėjas????? Ypač per tokius miglotus vakarus sunku įžiūrėti jas, kartais tik pravaziaves supranti, kad kirtai perėją

      • Toje vietoje yra geras matomumas. O ženklų ir taisyklių nesuvokimas vairuotojo nepateisina. Ir nereikia kaltinti valdžios. Kiekvienas esame atsakingas už save ir tada už kitą šalia esantį. Skaudu dėl pačio įvykio. O kad mes vairuotojai pasimokytume iš kitų klaidų ir daugiau mąstytume protu, ne vien emocijomis (ypač gatvėje).

  • Gatvėse eismo judėjimą turi fiksuoti kameros, kur jos? Kas jas tvarko, kodėl yra išjungiamos? Pvz: įvažiuojant į Panevėžio miestą prieš „Depo“ parduotuvę atlėkusio mašinos sustoja tik jų vairuotojams
    pamačius šviesaforą . O kur filmavimo kamera ? Sumažintas jų skaičius arba išjungiama, kad neapsikrauti darbu . Kas atsakingas už tai , kad filmavimo kameros nerodo eismo dalyvių ???

    • Atsakyti
    • jeigu prie DEPO parduotuves nebutu sviesaforo tai tie beprociai lektu 100 greiciu toliau ,kam reikalingas zenklas ,kad prasideda gyvenviete ir zenklas 60 jeigu vairuotojai lekia 90-100 greiciu.

  • Nelaimė įvyko po to, kai pirmojoje eismo juostoje per perėją einančių žmonių sustojo praleisti vos tik iš Danutės gatvės išsukęs „VW Passat“.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/panevezyje-vairuotojas-partrenke-ir-prazude-per-pereja-ejusia-moteri-59-1286748?copied

  • Šalia gyvenu, todėl matau realią situaciją…čia tiesiog tiesioji,,, skraido visi kai tik,,, galį, prieš kelis metus vertėsi ir skrido automobilis ant stogo čiuoždamas į priešingą eismo pusę… ten perėjoje pakanka apšvietimo,,,, bet proto neturėjimas,… jei pirma eismo juosta jau sustojęs automobilis praleidinėja…tai visai nestabdant rautis ….

    • Atsakyti
  • Svolačius ir žudikas kitaip jo ara jos nepavadinsi.Pėsčiųjų perėjoj jei vienas automobilis sustojo praleisti pėsčiuosius,o kitas ne, tai jau jokių svarstymų,ar kaltas.Kaltas 100%

    • „44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. “
      Ar įvertino „atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. “ ?
      Klaidinami Zmones. Uzuojauta.

      • Ar ponas nepamastet, kad sustojes WV uzstojo pesciosioms gatve is kaires puses? Ir ko dar reikia, jei automobilis jau sustojo ir praleidzia? Ar turejo pesciosios pamatyt atskrendancia audi, kuri tikriausiai tuomet buvo kazkur ties Pilenu gatve? Koks turejo but automobilio greitis, jei moteri nubloske 50 metru o pats sustojo uz 80-90m??

        • Atsakyti
        • Turejo. To reikalauja KET 44p.

          • O tai, ko reikalauja KET 30, 31,32 p. tau nerupi?
            30. Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui arba tais atvejais, kai pėsčiųjų perėja iš vairuotojo vietos nėra gerai apžvelgiama, ir įsitikinti, kad pėsčiųjų perėjoje nėra pėsčiųjų, kuriuos turėtų praleisti.

            31. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją sustojo transporto priemonė, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją transporto priemonė sulėtino greitį, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti pavojų.

            32. Vairuotojui draudžiama įvažiuoti į pėsčiųjų perėją, kol pėstieji, kuriuos privaloma praleisti, neišėjo iš jo užimamos eismo juostos, taip pat jeigu už jos yra kliūtis (grūstis ir panašiai), dėl kurios reikėtų sustabdyti transporto priemonę.

  • „44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. “

    Pasekme, straipsnyje. Uzuojauta.

    • Baisiausia tai, kad TAIP masto ir tie audinemis skraidantys gaideliai…
      Kalti visi tik ne jie.
      O pasekme straipsnyje.

      • Atsakyti
      • Jūs vairuotojo pažymėjimą, turite ?

        • Taip, nuo 1986m. Be eismo ivikiu.

          • Atsakyti
          • Mano sukeisti paskutiniai skaitmenys. Bet tai ne svarbu. Nesivarzysim, kaip vienas, seimo narys, baiges „penkis aukstuosius“ Vairuotojo reakcijos greitis, jei ne Sumacheris, 1 sek. Koks atstumas 50 km/h greiciu ? Po 14 m, kai isejo pestininkas is uz kliuties, automobilio. stabdymo kelias 50 m , kaip raso, tai ne riba. 90 km/h but sustojes uz …. „44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. “

          • Ponas rukot kazka stipraus ir draudziamo…
            Pesciosios stovejo prie pesciuju perejos.
            Ju praleisti pirmoje eismo juostoje sustojo automobilis WV.
            Pesciosios ivertino atstuma iki automobilio , jo greiti (0km/h), isitikino, kad izengti i vaziuojamaja dali yra saugu.
            Pesciosios izenge i vaziuojamaja dali, kirto pirma eismo juosta, izenge i antra ir jas partrenke automobilis, pazeides KET 30, 31, 32p.
            Nuo to momento, kai pirmoje eismo juostoje sustojo automobilis WV iki audi ir pesciuju kontakto praejo maziausiai 4sekundes, gal ir 5.
            Jei audi butu vaziaves 60km/h greiciu, pamates pirmoje eismo juostoje sustojusi automobili po 1s(reakcijos laikas) butu pradejes stabdyti ir butu sustojes. Stabdymo kelias esant sausam asfaltui, kai greitis 60 km/h sudaro apie 17metru.
            Taigi, per tas 4 sekundes, pakol pesciosios izenge i vaziuojamaja dali ir perejo pirma juosta audi galejo o ir privalejo saugiai sustoti pries pereja.
            Bet audi vairuotojas kazkodel nepastebejo pries pereja sustojusio automobilio ar paprasciausiai ji ignoravo, uzmuse antroje eismo juostoje ejusia pesciaja, kita suzeide uz ka ir bus nubaustas. Greiciausiai gaus 3-4 metus lygtinai

  • negalima taip greitai mieste vaziuoti. Tik po fakto jau supras jaunuolis kodel…

  • Skaitykite ir 15 min.
    Ne stovejo, o „issukinejo“ ir „pasiule eiti“. Padekojo.
    „44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. “
    Klaida. Gaila.

    17 m, tai 1 sek, reakcijos greitis.
    Paaiskinu, niekas nieko nestabdo.Tai laikas nuo smegenu iki veiksmo, t.y. stabdymo.
    Smugis kaip is ketvirto auksto.

  • „sustojo praleisti vos tik iš Danutės gatvės išsukęs „VW Passat“. Automobilio vairuotojas teigė matęs pėsčiuosius, per perėją su vaiku ėjusi moteris dar linktelėjo padėkodama vairuotojui“
    ten trys metrai nuo Danutes vaziuojamos dalies krasto iki perejos.
    Kur mate ? Kada ir uz ka padekojo ?

  • Taip pat įvažiuojant į Panevėžio m. iš Šiaulių pusės yra beprotiškas lengvųjų ir kt. automobilių greitis, niekas netikrina, nefiksuojama – matomai padaryta lengvata vairuotojams, nes niekas nesiima suvaldyti jų ir tai vyksta jau daug metų . Visi vairuotojai turi matyti, koks turi būti ten greitis , bet , kadangi niekas nefiksuoja jų pažeidimų – arba dirbama vairuotojų naudai ? Arba tie, kurie turi tai vykdyti- leidžiama nuolaidžiauti ir niekas nebaudžiamas, o jeigu kas atsitinka, tai teisybės geriau neieškok- nes bus neteisybė padaryta teisybe….

    • Atsakyti
  • Isilauzineja i kitu kompiuterius ir diena nakti loja ant policijos su savo seniais.

    • Atsakyti
  • Vairuotojas dėl nežinomų priežasčių nepamatė pėsčiųjų perėjos ženklo,tad pėsčiuosius praleisti sustojusį automobilį įvertino,kaip šiaip sustojusį,todėl ir nesustojo,kaip reikalauja KET taisyklės.Pėsčioji galimai ėjo pagal KET taisykles,bet,einant pro sustojusi automobilį,nepasižiūrėjo į kairę.Galimai vairuotojas liko kaltas,o pėsčioji teisi.Kuriam dabar geriau?

  • Ka jus cia pezat, nuomarai? Ko teisinat ta apzabalusi lakuna? Juk moteris numuse viduryje gatves o ne katik izengusias! Faktiskai jos jau baiginejo pereit vaziuojama dali o jus apie 44 punkta sapaliojat, marazmatikai.

    • 44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.“

      iki artėjančių “ transporto priemonių“ /daugiskaita /
      ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu./ saugu, artejanciu /
      „prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja“ / ir eidami ja. /
      „eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu“ / ir be telefono ar panasiai /. įsitikinti, kad eiti saugu

      • As niekaip nesuprantu, jus cia su tuo 44 save pati bandot itikint? Juk teismu praktika siuo atveju jau kadais suformuota ir kaltas analogiskis atvejais VISADA buna VAIRUOTOJAS.

  • Manau, kad metas visiems eiti į gatves su plakatais „Liaukitės žudyti“. Labai gaila žuvusios moters ir našlaite likusios jos dukros. Užuojauta.

    • Atsakyti
  • Uzuojauta artimiesiams bet yra problema ir su pesciaisiais netaikau konkreciai siam atvejui ,i pereja puola net ne apsidaire kapisonas ant galvos rankoje mobiliakas , masina juk ne arklys ir 50 km greiciu vaziuojant kartais buna ekstrimalu sustabdyti automobili ypac kai slidu ar slapia kelio danga.

Rodyti visus komentarus (30)

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų