Nuo šiol tai padaryti ir itin paprasta – užtenka vos kelių mygtukų paspaudimų nemokamoje „Mano Tele2“ programėlėje. Beje, joje apdrausti galima ne tik naujo, bet ir jau naudoto telefono ekraną.
„Siekiame pasiūlyti tokius sprendimus, kurių labiausiai reikia mūsų klientams. Todėl programėlę papildėme funkcija, padedančia jiems iš anksto apsisaugoti nuo išlaidų dėl ekrano dūžio – joje patogiai ir greitai galima apdrausti net ir ne naujo telefono stiklą, svarbiausia, kad jis būtų nepažeistas“, – sakė Vaida Burnickienė, „Tele2“ prekybos vadovė.
Be to, ekrano draudimo paslauga pasinaudoti gali visi „Tele2“ klientai, nesvarbu, ar telefoną įsigijo iš operatoriaus, ar kito įrenginio gamintojo autorizuoto pardavėjo.
Apdrausti telefono ekraną galima bet kuriuo metu – tereikia į išmanųjį atsisiųsti nemokamą savitarnos programėlę „Mano Tele2“. Be to, klientas, turintis prisijungimą prie šios aplikacijos, apdrausti gali neribotą kiekį įrenginių – tai ypač aktualu norintiems nuo nepageidaujamų išlaidų apsaugoti ir savo artimuosius.
Programėlės meniu skiltyje pasirinkus paslaugą „Draudimas“ ir paspaudus mygtuką „Drausti šį įrenginį“, aplikacija patikrina, ar telefono modeliui gali būti teikiamos „Tele2“ ekrano draudimo ir autorizuoto remonto paslaugos, ar nėra susidariusi skola už ryšio paslaugas. Jei viskas gerai, toje pačioje programėlėje galima atlikti ekrano įvertinimo testą.
Dviejų etapų testas trunka tik keletą akimirkų. Iš pradžių, braukiant pirštu per telefono ekraną, reikia pažymėti visą jo plotą, o po to – atsukti ekraną į veidrodį ir stabiliai laikyti, kol sistema jį nufotografuos. Kaip tiksliai abu šiuos veiksmus atlikti, yra paaiškinama ir animuotuose programėlės vaizdo įrašuose.
Jei po šio įvertinimo nustatoma, kad ekranas nėra pažeistas – klientui iš karto yra pateikiamas ekrano draudimo pasiūlymas. Šiuo metu jie itin patrauklūs – vos nuo 1,5 Eur/mėn. Jie galioja visiems „Tele2“ (išskyrus „Pildyk“) klientams, kurių įrenginys, atlikus testą, atitinka reikalavimus. Įrenginio ekranas yra draudžiamas nuo netyčinės žalos, kai pažeidimas turi įtakos įrenginio veikimui.
Mėnesinė draudimo įmoka yra pridedama prie „Tele2“ paslaugų mėnesio sąskaitos. Įvykus draudžiamajam įvykiui, taikoma išskaita nuo 15 Eur. Draudimo sutartį nutraukti galima bet kada, paskambinus nemokamu numeriu 117.
„Tele2“ ekrano draudimu gali būti apdrausti visų telefonų gamintojų modeliai, kuriems „Tele2“ Telefonų priežiūros centras teikia autorizuoto remonto paslaugas: „Huawei“, „Samsung“, „Sony“, „Nokia“ bei „LG“.
Sudaužius ekraną, įvykį užregistruoti galima svetainėje draudimas.tele2.lt. Gavus patvirtinimą iš draudimo kompanijos, apdraustasis savo telefoną turėtų atnešti į artimiausią, bet kuriame mieste esantį „Tele2“ saloną. Darbuotojai pasirūpins, kad įrenginys pasiektų „Tele2“ Telefonų priežiūros centrą sostinėje.
Standartiniu atveju klientas atgauna savo telefoną per 3–5 darbo dienas nuo atidavimo taisymui, nesvarbu kokioje vietovėje Lietuvoje begyventų.
Po pirmo atlyginto ekrano keitimo – jo draudimo paslauga lieka galioti. Tiesa, per 12 mėnesių laikotarpį galima registruoti tik vieną draudžiamąjį įvykį. Pirmasis laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo sutarties pasirašymo dienos.
Draudimo paslaugos teikėjas – „Canopius Managing Agents Limited“.
Daugiau apie „Mano Tele2“ programėlę sužinoti galima čia: https://tele2.lt/privatiems/programele-tavo-telefone.