BMW X6 – visureigis ir kupė

BMW X6 – visureigis ir kupė

„BMW Group“ tapo naujo automobilių segmento pradininke, Frankfurto automobilių parodoje pasaulinei rinkai pristatanti koncepcinį elektra ir benzinu arba dyzeliu varomą „BMW Concept X6 ActiveHybrid“ modelį. Sportiškas ir elegantiškas automobilis pirmą kartą suderina geriausias BMW visureigių ir kupė klasės modelių savybes.

Naująją automobilių klasę gamintojai apibūdina kaip sportišką aktyvaus laisvalaikio kupė – „Sports Utility Coupe“ – o jos pirmąjį atstovą tituluoja sportiškiausiu ir dinamiškiausiu BMW xDrive kartos automobiliu, kurį vairuotį dar maloniau.

„BMW Concept X6 ActiveHybrid“ modelyje susilieja novatoriškos hibridinės technologijos, paremtos „BMW Efficient Dynamics“ strategija. Sportiškame ketverių durų kupė montuojamas vidaus degimo variklis ir du elektriniai agregatai, itin greita ir tiksli automatinė pavarų dėžė siūlo du darbo režimus – vieną pradedant važiuoti ir važiuojant mažu greičiu, kitą – didesniems greičiams. Tai ne tik užtikrina optimalų energijos naudojimą prisitaikant prie važiavimo sąlygų, tačiau ir sumažina degalų sunaudojimą iki 20 proc., palyginti su panašiu automobiliu, varomu tik įprastiniu vidaus degimo varikliu.

Šis automobilis gali būti varomas vien tik elektriniais motorais arba derinant skirtingus variklius – tiek elektros, tiek vidaus degimo.

Naujojo modelio dizainas grakščiomis linijomis pabrėžia sportišką ir elegantišką automobilio charakterį. Ypatinga stogo forma specialiai pritaikyta pasiekti aukščiausio lygio dinamikai. „BMW Concept X6 ActiveHybrid“ ilgis siekia 4,88 m., o plotis – 1,98 m. Kupė bruožų turinčio automobilio galas yra šiek tiek platesnis nei priekis, o aukštis pasiekia net 1,70 m.

Gamintojų teigimu, šiek tiek pakeistas koncepcinis automobilis jau kitų metų pavasarį turėtų tapti serijiniu automobiliu. Paruošę prekybai „BMW Group“ automobilį pavadins BMW X6.

„BMW Concept X6 ActiveHybrid“ yra dar vienas sėkmingas „BMW Group“ strategijos „Efficient Dynamics“ žingsnis siekiant kuo labiau sumažinti automobilių degalų sąnaudas, bet padidinti jo galią ir sumažinti anglies dvideginio emisiją.


„SEKUNDĖS“ INF.


Nuotr. Gamintojų teigimu, šiek tiek pakeistas koncepcinis
automobilis jau kitų metų pavasarį turėtų tapti serijiniu
automobiliu.

Jūsų komentaras

Daugiau leidinio naujienų