Vaidotų intermodalinis terminalas. (BNS nuotr.)

„Lietuvos geležinkeliai“ padidino krovinių pervežimo apimtis

„Lietuvos geležinkeliai“ padidino krovinių pervežimo apimtis

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ skelbia artėjanti prie tikslo tapti viena didžiausių Europoje krovinių vežėjų. Kol kas, suskaičiavusi birželio rezultatus, ji skelbia aplenkusi vieną konkurentę – Latvijos geležinkelių bendrovę.

Lietuvos bendrovė birželį pervežė 4,38 mln. tonų krovinių, Latvijos – 3,106 mln. tonų. Anot „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Manto Dubausko, bendrovė tikisi ir toliau didinti krovinių apimtis bei aplenkti daugiau konkurentų.

„Mūsų tikslas yra ateityje patekti tarp penkių daugiausia krovinių pervežančių Europos Sąjungos bendrovių ir pakilti iš dabartinės aštuntos vietos“, – sakė M. Dubauskas.

Pirmąjį pusmetį, palyginti su pernai tuo pat metu, „Lietuvos geležinkelių“ pervežamų tarptautinių krovinių srautas išaugo 7 proc. iki 7,6 mln. tonų. Augo eksportuojamų maisto produktų, chemijos, gyvūninės kilmės ir kitų krovinių, tranzitu vežta daugiau kietojo kuro, mineralinių ir naftos produktų.

BNS žiniomis, šiemet išaugo iš Baltarusijos ir Rusijos vežamų naftos produktų bei trąšų srautas, Rusija į Karaliaučių veža daugiau anglies.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška birželį teigė, kad įmonė nori patekti į didžiausių krovinių vežėjų Europos Sąjungoje penketuką, todėl įmonė konkuruoja ir su autotransportu. Anot jo, tikėtina, kad artimiausiais metais krovinių apimtys išaugs 20 mln. tonų, o vienas būdų pritraukti daugiau krovinių  – traukiniai iš Kinijos.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška teigė, kad įmonė nori patekti į didžiausių krovinių vežėjų Europos Sąjungoje penketuką, todėl įmonė konkuruoja ir su autotransportu.

Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ pervežė 47,6 mln. tonų krovinių, Latvijos geležinkeliai – 47,8 mln. tonų, 2015 metais – atitinkamai 48,05 mln. ir 55,6 mln. tonų, 2014 metais – 49 mln. ir 57 mln. tonų.

Šių metų sausį–birželį „Lietuvos geležinkeliai“ pervežė 24,45 mln. tonų krovinių – 4,6 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu, o Latvijos geležinkeliai – 24,36 mln. tonų krovinių – 1,15 proc. daugiau.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

Komentarai

  • Transportavimo paslaugos gelezinkeliu patogios stambiems kroviniams, taciau uztrunka ilgiau nei gabenant kitais budais. Bet dziugu, kad gelezinkeliai stengiasi ir isnaudoja savo resursus

Rodyti visus komentarus (1)

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų