„Renault Megane“ – penkios žvaigždutės

„Renault Megane“ – penkios žvaigždutės

Nepriklausoma naujų europietiškų automobilių saugumo įvertinimo programa „Euro NCAP“ trečios kartos „Renault Megane“ skyrė maksimalų įvertinimą – šis modelis surinko 37 taškus iš 37 galimų.

Naujoji „Megane“ tapo vienuoliktu „Renault“ automobiliu, gavusiu aukščiausią „Euro NCAP“ įvertinimą. Tai prancūzams leidžia vadintis pačiu saugiausiu automobilių gamintoju, nes tokiu pasiekimu kol kas negali pasigirti nė viena kita kompanija.

Naujosios „Megane“ kėbulo struktūra sutvirtinta, taip pat yra numatytos smūgio energiją absorbuojančios zonos, užtikrinančios automobilio ir jo keleivių saugumą. Siekiant užtikrinti vairuotojo ir keleivių apsaugą, automobiliuose įdiegta trečiosios kartos „Renault SRP3“ saugumo sistema. Ji lemia didžiausią ir vienodą apsaugą tiek vairuotojui, tiek visiems keleiviams automobilyje. „Megane III“ naudojamos naujausios dviejų kamerų, dvigubo spaudimo oro pagalvės bei šoninių smūgių davikliai, kurie jau išmėginti „Laguna III“ modelyje.

Naujosios „Megane“ hečbeko priekinės dalies konstrukcija padidina pėsčiųjų apsaugą – buvo modifikuojamas priekinio buferio tvirtumas ir medžiagos storumas, todėl, atsitikus eismo įvykiui, žmonių kojos mažiau traumuojamos.

Vaikų saugumo srityje „Renault“ gavo keturių žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą. Naujoje „Megane“ tiek dešinėje, tiek kairėje užpakalinių sėdynių pusėse galima tvirtinti „Isofix“ sistemos kėdutes. Tritaškė „Isofix“ sistema užtikrina geresnę apsaugą smūgio metu. Be to, naudojami specialūs indikatoriai leidžia išvengti kėdučių tvirtinimo klaidų.

Automobilyje įmontuota padangų slėgio stebėjimo sistema, automatinė greičio palaikymo su greičio ribotuvu sistema, naudojanti spalvų elementus, automatiškai įsijungiantys žibintai ir valytuvai. Adaptyvi priekinių biksenoninių žibintų sistema, nukreipianti šviesos srautą automobiliui įvažiavus į posūkį, užtikrina saugesnį važiavimą tamsiu metu.

Aktyvaus saugumo srityje vairuotojui padeda ABS, turinti automatinį stabdymo jėgos paskirstymą, avarinį stabdymą (EBA). Kai kurios „Megane“ versijos taip pat turi elektroninio stabilumo kontrolės (ESC) sistemą, ji padeda esant sudėtingoms ir avarinėms situacijoms.

Sėkmingus „Renault“ gamintojų sprendimus saugumo srityje lemia išsamūs realių avarijų tyrimai. Pastaraisiais metais kompanija itin daug dėmesio skiria naujausioms technologijoms, jos leidžia numatyti galimą riziką ir išvengti nelaimingų atsitikimų, koreguoti vairavimo klaidas.

„SEKUNDĖS“ INF.

„Euro NCAP“ nuotr. Trečios kartos „Renault Megane“ gavo aukščiausią nepriklausomos automobilių saugumo įvertinimo programos „Euro NCAP“ įvertinimą.

Jūsų komentaras

Rekomenduojami video

Daugiau leidinio naujienų